Ullvott Skrevet 9. august 2020 #21 Del Skrevet 9. august 2020 I tilfeldig rekkefølge har jeg sett og likt følgende i løpet av de siste månedene: The bold type Father Brown Shetland Fartsblind Flatey-gåta Munchen 86 Mordene på White house farm Zoeys spilleliste Skjærgårdsdoktoren Heimebane Lykkeland Veldig mye forskjellig, men bra på hver sin måte. Forsøkt sett, men orket ikke fullføre: Et sted å høre til (sett hele første sesong) Normal people (sett to episoder, orket ikke mer) Le buerau (sett noen få episoder, falt ikke i smak). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #22 Del Skrevet 9. august 2020 Louis Theroux sine dokumentarer Stacey Dooley sine dokumentarer Veldig interessant. Ellers er det jo Side om side, Exit, Normal People. I tillegg finnes det mange interessante dokumentarer der Anonymkode: 2d486...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 9. august 2020 #23 Del Skrevet 9. august 2020 Jeg så dokumentaren "For vi er gutta" i dag. Fantastisk god, men veldig vond å se. Jeg har sett den før, og tenkte da at den skal jeg ikke se igjen. Men jeg gjorde nå det likevel. Ja, fin, men vanskelig å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #24 Del Skrevet 10. august 2020 Dokumentarer: O.J.: Made in America. Den beste dokumentarserien jeg har sett. Vietnam (The Vietnam War) Lance Einar - hele historien Louis Theroux, Folkeopplysningen, m.fl. Anonymkode: 2697d...4e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 10. august 2020 #25 Del Skrevet 10. august 2020 Dna The Split Mordene på White House farm Normal people Fatale familiebånd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 10. august 2020 #26 Del Skrevet 10. august 2020 Når støvet har lagt seg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 10. august 2020 #27 Del Skrevet 10. august 2020 Knutby og et sted å høre til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #28 Del Skrevet 8. september 2020 Ser Graven nå. Liker den, spennende og nytt plott 🙂 Anonymkode: d568c...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #29 Del Skrevet 9. september 2020 113 Anonymkode: 4363f...c3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. september 2020 #30 Del Skrevet 9. september 2020 Et sted å høre til Før vi dør DNA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #31 Del Skrevet 10. september 2020 113, fatale familiebånd, heimebane, lykkeland, 22.juli, folkeopplysningen, Helene sjekker inn, exit, hvem bor her, Drapene i knutby Anonymkode: d4f1c...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #32 Del Skrevet 12. september 2020 Ekstreme ekspedisjonar. Anonymkode: 753b2...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå