AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Ja. Trangt og ekkelt er det og. Ujevn temperatur i flere av dusjene Anonymkode: 5b680...c6e
Mezzosoprena Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 Det er sikkert sant, det er sant på mange sykehus i Norge det - ser egentlig ikke helt problemer, heller? 8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 Akkurat nå, Teatrica skrev: Det er sikkert sant, det er sant på mange sykehus i Norge det - ser egentlig ikke helt problemer, heller? Du ser ikke problemet med å måtte ut på gangen for å gå på do rett etter fødsel hvor man kanskje har revnet, kanskje har blødd gjennom, må ha ungen på slep osv? Anonymkode: dff9e...fe6 10
Mezzosoprena Skrevet 5. august 2020 #5 Skrevet 5. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du ser ikke problemet med å måtte ut på gangen for å gå på do rett etter fødsel hvor man kanskje har revnet, kanskje har blødd gjennom, må ha ungen på slep osv? Anonymkode: dff9e...fe6 Nei? Synes heller ikke det var noe problem rett etter at jeg hadde født, hadde revnet, blødd og hadde ungen på slep... det er et sykehus, det er ikke freshe, nystelte folk der - det er "pasienter". Nå hadde det selvfølgelig vært optimalt med egen dusj og do på alle enerom på sykehusene, men slik er det per nå ikke. 19
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #6 Skrevet 5. august 2020 Do på gangen går fint det. Rett etter fødsel er man så høy at man gladelig spankulerer naken og blodig i gangen (ikke tull!). Det eneste man bryr seg om da er at det er stol med hull i i dusjen 🤣 Anonymkode: 21418...18d 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #7 Skrevet 5. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Do på gangen går fint det. Rett etter fødsel er man så høy at man gladelig spankulerer naken og blodig i gangen (ikke tull!). Det eneste man bryr seg om da er at det er stol med hull i i dusjen 🤣 Anonymkode: 21418...18d Dette er sikkert reely for deg, men jeg bryr meg. Jeg hadde glatt valgt et annet sykehus hvor jeg ikke måtte stått med rævva full av blod i dokø. Jeg hadde noked å klare å gå den lille veien jeg hadde til doen inne på rommet. Anonymkode: dff9e...fe6 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #8 Skrevet 5. august 2020 2 minutter siden, Teatrica skrev: Nei? Synes heller ikke det var noe problem rett etter at jeg hadde født, hadde revnet, blødd og hadde ungen på slep... det er et sykehus, det er ikke freshe, nystelte folk der - det er "pasienter". Nå hadde det selvfølgelig vært optimalt med egen dusj og do på alle enerom på sykehusene, men slik er det per nå ikke. Jaja, vi er alle ulike. Det er ikke at man skal være fresh jeg tenker på heller.. Anonymkode: dff9e...fe6 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #9 Skrevet 5. august 2020 Det har vært slik de to gangene jeg har vært der. Dusj og do på gangen. Aldri opplevd kø. Opplevde ikke det som et hinder for noe, tok på morgenkåpen og innesko. Anonymkode: ecff5...dd2 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #10 Skrevet 5. august 2020 Fødte på Sus, måtte på gangen for dobesøk under fødselen og lene meg oppetter korridorveggen under riene. Og ropte på hjelp da jeg holdt på å svime av på dogulvet etter fødsel. Hadde barselhotell, men kunne da brukt bad på gangen. Anonymkode: c704b...4d4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #11 Skrevet 5. august 2020 Er det vanlig med do på rommene på norske sykehus? Jeg har iallfall ikke det. På sykehuset jeg fødte på sist, var det en do som to rom delte på; da måtte vi ut av eget rom og inn på doen. Var ikke noe problem Anonymkode: 46b16...c10 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #12 Skrevet 5. august 2020 Trodde det var vanlig med bad på rommet 😱. Første gang jeg var på barsel er nesten 25 år siden og der var det bad på rommet ( tomannsrom, men bedre enn på gangen) Og den avdelingen var ikke akkurat nyrenovert. Anonymkode: ad1fc...ce7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #13 Skrevet 5. august 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig med do på rommene på norske sykehus? Jeg har iallfall ikke det. På sykehuset jeg fødte på sist, var det en do som to rom delte på; da måtte vi ut av eget rom og inn på doen. Var ikke noe problem Anonymkode: 46b16...c10 Spørs på hvilke avdeling. Mange har do og dusj på rommene. Anonymkode: 1699f...639 1
absinthia Skrevet 5. august 2020 #14 Skrevet 5. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du ser ikke problemet med å måtte ut på gangen for å gå på do rett etter fødsel hvor man kanskje har revnet, kanskje har blødd gjennom, må ha ungen på slep osv? Anonymkode: dff9e...fe6 Det ser heller ikke jeg problemet med. Jeg har fått fem barn og alle fem gangene ( 3 forskjellige sykehus) var badet ute i gangen. 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #15 Skrevet 5. august 2020 Du er ikke på hotell, du takler fint å gå på do på gangen. Anonymkode: da964...ade 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #16 Skrevet 5. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du ser ikke problemet med å måtte ut på gangen for å gå på do rett etter fødsel hvor man kanskje har revnet, kanskje har blødd gjennom, må ha ungen på slep osv? Anonymkode: dff9e...fe6 Jeg må vel ærlig innrømme at det er andre avdelinger jeg ville sagt do på rommet hadde vært mer nødvendig enn på føden. Når det er sagt har jeg aldri opplevd do eller bad på rommet på et norsk sykehus og jeg har vært på mange. Anonymkode: 7ca10...300 8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #17 Skrevet 5. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig med do på rommene på norske sykehus? Jeg har iallfall ikke det. På sykehuset jeg fødte på sist, var det en do som to rom delte på; da måtte vi ut av eget rom og inn på doen. Var ikke noe problem Anonymkode: 46b16...c10 Eh ja! 😊 Har født på 3 forskjellige sykehus i landet; og da var det kun enerom med eget bad med toalett å dusj😊 Anonymkode: 666cf...9ba 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #18 Skrevet 5. august 2020 Jeg tar heller do på gangen en flermannsrom. Å måtte være våken hele natta fordi nabodama må snakke med babyen sin - kontinuerlig- holdt på å ta livet av meg. Å lille vennen å ja du er så skjønn mamma elsker deg å du er den vakreste osv - fra kl 24 til 06. Satan. Anonymkode: 32f3e...e34 21
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #19 Skrevet 5. august 2020 Jeg fødte på sus og hadde do på rommet 😊 Anonymkode: 4d1ba...00d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #20 Skrevet 5. august 2020 Jeg lå på 4 mannsrom på Ahus, med felles toalett. Hadde heller foretrukket eget toalett i gangen der ikke de tre andre hørte meg. Anonymkode: 779fb...d94 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå