Gå til innhold

Føde på Bærum sykehus! Er det sant at man ikke har do på rommet? Men må løpe ut i korridoren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: ca33b...748

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Trangt og ekkelt er det og. Ujevn temperatur i flere av dusjene

Anonymkode: 5b680...c6e

Skrevet

Det er sikkert sant, det er sant på mange sykehus i Norge det - ser egentlig ikke helt problemer, heller?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Teatrica skrev:

Det er sikkert sant, det er sant på mange sykehus i Norge det - ser egentlig ikke helt problemer, heller?

Du ser ikke problemet med å måtte ut på gangen for å gå på do rett etter fødsel hvor man kanskje har revnet, kanskje har blødd gjennom, må ha ungen på slep osv? 

Anonymkode: dff9e...fe6

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du ser ikke problemet med å måtte ut på gangen for å gå på do rett etter fødsel hvor man kanskje har revnet, kanskje har blødd gjennom, må ha ungen på slep osv? 

Nei? Synes heller ikke det var noe problem rett etter at jeg hadde født, hadde revnet, blødd og hadde ungen på slep... det er et sykehus, det er ikke freshe, nystelte folk der - det er "pasienter". 

Nå hadde det selvfølgelig vært optimalt med egen dusj og do på alle enerom på sykehusene, men slik er det per nå ikke.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Do på gangen går fint det. Rett etter fødsel er man så høy at man gladelig spankulerer naken og blodig i gangen (ikke tull!). Det eneste man bryr seg om da er at det er stol med hull i  i dusjen 🤣

Anonymkode: 21418...18d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Do på gangen går fint det. Rett etter fødsel er man så høy at man gladelig spankulerer naken og blodig i gangen (ikke tull!). Det eneste man bryr seg om da er at det er stol med hull i  i dusjen 🤣

Anonymkode: 21418...18d

Dette er sikkert reely for deg, men jeg bryr meg. 

Jeg hadde glatt valgt et annet sykehus hvor jeg ikke måtte stått med rævva full av blod i dokø. Jeg hadde noked å klare å gå den lille veien jeg hadde til doen inne på rommet. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Teatrica skrev:

Nei? Synes heller ikke det var noe problem rett etter at jeg hadde født, hadde revnet, blødd og hadde ungen på slep... det er et sykehus, det er ikke freshe, nystelte folk der - det er "pasienter". 

Nå hadde det selvfølgelig vært optimalt med egen dusj og do på alle enerom på sykehusene, men slik er det per nå ikke.

Jaja, vi er alle ulike. 

Det er ikke at man skal være fresh jeg tenker på heller.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har vært slik de to gangene jeg har vært der. Dusj og do på gangen. Aldri opplevd kø. Opplevde ikke det som et hinder for noe, tok på morgenkåpen og innesko.

Anonymkode: ecff5...dd2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fødte på Sus, måtte på gangen for dobesøk under fødselen og lene meg oppetter korridorveggen under riene. Og ropte på hjelp da jeg holdt på å svime av på dogulvet etter fødsel. 

Hadde barselhotell, men kunne da brukt bad på gangen.

Anonymkode: c704b...4d4

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig med do på rommene på norske sykehus? Jeg har iallfall ikke det. På sykehuset jeg fødte på sist, var det en do som to rom delte på; da måtte vi ut av eget rom og inn på doen. Var ikke noe problem :) 

Anonymkode: 46b16...c10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var vanlig med bad på rommet 😱. Første gang jeg var på barsel er nesten 25 år siden og der var det bad på rommet ( tomannsrom, men bedre enn på gangen) Og den avdelingen var ikke akkurat nyrenovert.

Anonymkode: ad1fc...ce7

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig med do på rommene på norske sykehus? Jeg har iallfall ikke det. På sykehuset jeg fødte på sist, var det en do som to rom delte på; da måtte vi ut av eget rom og inn på doen. Var ikke noe problem :) 

Spørs på hvilke avdeling. Mange har do og dusj på rommene.

Anonymkode: 1699f...639

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det ser heller ikke jeg problemet med. Jeg har fått fem barn og alle fem gangene ( 3 forskjellige sykehus) var badet ute i gangen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke på hotell, du takler fint å gå på do på gangen. 

Anonymkode: da964...ade

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må vel ærlig innrømme at det er andre avdelinger jeg ville sagt do på rommet hadde vært mer nødvendig enn på føden.

Når det er sagt har jeg aldri opplevd do eller bad på rommet på et norsk sykehus og jeg har vært på mange. 

Anonymkode: 7ca10...300

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Eh ja! 😊 Har født på 3 forskjellige sykehus i landet; og da var det kun enerom med eget bad med toalett å dusj😊 

Anonymkode: 666cf...9ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar heller do på gangen en flermannsrom. 

Å måtte være våken hele natta fordi nabodama må snakke med babyen sin - kontinuerlig- holdt på å ta livet av meg. Å lille vennen å ja du er så skjønn mamma elsker deg å du er den vakreste osv - fra kl 24 til 06. Satan. 

Anonymkode: 32f3e...e34

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødte på sus og hadde do på rommet 😊

Anonymkode: 4d1ba...00d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lå på 4 mannsrom på Ahus, med felles toalett. Hadde heller foretrukket eget toalett i gangen der ikke de tre andre hørte meg.

Anonymkode: 779fb...d94

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...