mammaemma Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 (endret) De har tilbud nå og jeg har virkelig ikke lyst til å svi av mange tusenlapper på bare ullundertøy når det er så mye guttene trenger til høst/vinter. MEN jeg har hørt flere steder at det går lett hull på ulla til reflex? Hva er deres erfaringer? Andre tips til bra ullundertøy som ikke er så dyrt? Et annet spørsmål er hvor mange sett med ullundertøy hver dere tenker at to gutter på 2 og 3 år trenger i barnehagen til høst/vinter? Endret 5. august 2020 av mammaemma
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Kommer an på om du har et stort eller lite barn, de er ganske smale og små i passformen Anonymkode: d3fae...011 2
mammaemma Skrevet 5. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på om du har et stort eller lite barn, de er ganske smale og små i passformen Anonymkode: d3fae...011 Oki har du erfaring med ulla derfra?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 Bare gode erfaringer med dere ull jeg 🙂 Anonymkode: 07d21...753 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #5 Skrevet 5. august 2020 Bare gode erfaringer her og Anonymkode: 563d5...f0b 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #6 Skrevet 5. august 2020 Jeg synes reflex blir fort hullete dessverre. Heller en «dyr» enn tre reflex Anonymkode: d8f65...c0d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #7 Skrevet 5. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes reflex blir fort hullete dessverre. Heller en «dyr» enn tre reflex Anonymkode: d8f65...c0d Heller tre billige enn en dyr her. Greit å ha nok til hele uka slik at man slipper å vaske flere ganger i uka. Og det blir også mindre slitt når det er flere å bytte på. Anonymkode: 24f0b...192 14
Mrs Robinson Skrevet 5. august 2020 #8 Skrevet 5. august 2020 (endret) Synes også de får fort hull. Ville heller gått for devold ull. Den holder seg veldig godt, og kan selges til halv pris etter bruk. Sånn sett taper du ikke på å kjøpe det kontra billig ull. ... eventuelt kjøpe brukt devold på finn. Har per dags dato ikke fått ett eneste hull på klærne til jentungen, har brukt devold siden hun var liten. Endret 5. august 2020 av Mrs Robinson
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #9 Skrevet 5. august 2020 Jeg synes Reflex har helt grei kvalitet. Stoffet er veldig tynt, så slitasje kan jo forekomme, men det er jo alltid en risiko i barnehagealder. Synes dog at Reflex skiller seg positivt ut ift. sømmene. Har dårligere erfaring med enkelte andre merker der, for eksempel Joha. Det merket jeg har absolutt best erfaring med er ull/bambus-klærne til Hust and Claire. Litt dyrere til fullpris og av og til mer utplukket på salg, men både stoff og søm tåler mye mer enn rene ullklær, selv om kvaliteten blir hakket stivere. Anonymkode: c0d56...315 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #10 Skrevet 5. august 2020 Reflex er myk og veldig behagelig å ha på barna...i tillegg ja, stoffet er tynn, men har hatt ull i alle prisklassene og de alle får hull i barnehagealderen. Her har minste til og med arvet noen gamle reflex ull. Kjør på når det er tilbud! Anonymkode: 970b3...e99 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #11 Skrevet 5. august 2020 Godt fornøyd med reflex. Ikke så tykke heller. De er vasket utallige ganger her og de er både krabbet i, klatrer ,ed og brukt med stil under fine tyllskjørt. Anonymkode: f531d...885 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #12 Skrevet 5. august 2020 Fort hull og veldig tynt. Helt ok til den prisen. Bedre enn Pierre Robert. Foretrekker Hust & Claire og CeLaV av de billigere merkene. Woolland, Janus og Lillelam har mye bra, men dyrt. Anonymkode: d6ff7...185
LilleMy1989 Skrevet 5. august 2020 #13 Skrevet 5. august 2020 1 time siden, mammaemma skrev: De har tilbud nå og jeg har virkelig ikke lyst til å svi av mange tusenlapper på bare ullundertøy når det er så mye guttene trenger til høst/vinter. MEN jeg har hørt flere steder at det går lett hull på ulla til reflex? Hva er deres erfaringer? Andre tips til bra ullundertøy som ikke er så dyrt? Et annet spørsmål er hvor mange sett med ullundertøy hver dere tenker at to gutter på 2 og 3 år trenger i barnehagen til høst/vinter? De har salg på vossatassar-ull på sprt outlet denne uka 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #14 Skrevet 5. august 2020 1 time siden, mammaemma skrev: De har tilbud nå og jeg har virkelig ikke lyst til å svi av mange tusenlapper på bare ullundertøy når det er så mye guttene trenger til høst/vinter. MEN jeg har hørt flere steder at det går lett hull på ulla til reflex? Hva er deres erfaringer? Andre tips til bra ullundertøy som ikke er så dyrt? Et annet spørsmål er hvor mange sett med ullundertøy hver dere tenker at to gutter på 2 og 3 år trenger i barnehagen til høst/vinter? Janus 😁 Veldig fornøyd. Aktive barn.Brukt i alle år.Obsen har godr tilbud innimellom. Anonymkode: 83f15...265 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #15 Skrevet 5. august 2020 Førnøyd med reflex, sparkjøp er også bra. Gidder ikke kjøpe dyrt ull når det bæsjes ut og ungen vokser fort ut av det uansett. Anonymkode: 83696...780 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #16 Skrevet 5. august 2020 Jeg har planer om å dra å kjøpe reflex ull på 2.sesong nå. Liler at den er tynn. Lettere å regulere temperatur med lag enn en for varm ulltrøye. ingen hull i våre fra første bhg år. Anonymkode: 87874...abf 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #17 Skrevet 5. august 2020 Her er reflex (Og joha) sin ull den eneste som ikke blir hullete. Har hatt fra p.op, hummel, lillelam, nøstebarn, Pierre Robert osv.. nå hamstrer jeg reflex når det er på tilbud Anonymkode: 26a1a...3a1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #18 Skrevet 5. august 2020 Vi synes reflex er ok. Brukte det hele første halvår i barnehagen. Samtlige tights har hull på knærne, men bodyene er like hele. Fin sommerull-aktig, og kan brukes under andre klær uten å bli for varmt. Anonymkode: 888fe...a64
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #19 Skrevet 5. august 2020 Jeg har vært fornøyd med reflex til begge mine barn, ikke opplevd hull. Har prøvd ull fra mange merker og synes ikke de dyrere merkene er bedre egentlig. Anonymkode: 1f683...444
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #20 Skrevet 5. august 2020 Noen av barna deres som får tendenser til atopisk eksem som tåler Reflex eller andre tynne ull? Anonymkode: d0e88...7ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå