Gå til innhold

Alt var bedre før...hva mener eldre med det tror du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

startet tråden på feil plass ved uhell. 

Til sakens kjerne. Hva mener eldre med dette utsagnet? Hadde en diskusjon og vi ble ikke enige!

Takk for alle svar og tanker:)

Anonymkode: dccee...07c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slik sier alle eldre, dette sa eldre i 1950 og dette kommer fremtidige elder til å si. Det de mener er at de savner tiden de var unge.

Anonymkode: 58c0c...197

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik sier alle eldre, dette sa eldre i 1950 og dette kommer fremtidige elder til å si. Det de mener er at de savner tiden de var unge.

Anonymkode: 58c0c...197

Ahh... 

AnonymBruker
Skrevet

Det er en klisje som mange bruker i alle fall som en halvveis spøk. Jeg er 50 og kan si det i sammenhenger det jeg vet st folk tar referansene og spøken. I en diskusjon f.eks. Jaja, alt var bedre før. Fnis. Gjerne der man kanskje mener det halvveis. 

Noen sier det i fullt alvor, men det er gjerne folk med ganske snever horisont. 

Anonymkode: 0fd0e...fd5

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er bare sånt man sier, jeg er 40 og kan også finne på å si dette :ler:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er en klisje som mange bruker i alle fall som en halvveis spøk. Jeg er 50 og kan si det i sammenhenger det jeg vet st folk tar referansene og spøken. I en diskusjon f.eks. Jaja, alt var bedre før. Fnis. Gjerne der man kanskje mener det halvveis. 

Noen sier det i fullt alvor, men det er gjerne folk med ganske snever horisont. 

Anonymkode: 0fd0e...fd5

Åh..hmmm..interessant

Skrevet

Hadde dere startet den diskusjonen før i tiden hadde dere blitt enige, for alt var bedre før.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Kaptein Klein skrev:

Hadde dere startet den diskusjonen før i tiden hadde dere blitt enige, for alt var bedre før.

Hahahah:ler: (takk for dagens beste latter)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...