Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gitte
Skrevet

uffffff.... sitter her å griner jeg... faen så stygt :( :( :( :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Hull i ørene? Typen/mannen eller sønnen? Du må forklare litt mer.

Gjest Gitte
Skrevet

Nei!!! det er typen min.... tårene bare renner her, for en liten dritting. men jeg syns det er så ufattelig stygt... herreguuuud :( :( :( :(

Skrevet

.. og er det sønnen - så la da gutten få gjøre et lite opprør.. det kunne da være mye verre enn hull i øret (takke meg til det fremfor piercinger andre steder)

Et hull i øret blir jo rimelig usynlig om det ikke er noe i det

Gjest Violetta
Skrevet
Nei!!! det er typen min.... tårene bare renner her, for en liten dritting. men jeg syns det er så ufattelig stygt... herreguuuud :( :( :( :(

Uff, da forstår jeg at du reagerer. For meg blir det helt feil med menn med hull i ørene også. Kan du ikke overtale han til å la det gro igjen? For din skyld? Ikke at du kan nekte han eller noe, men det har da noe å si hva ens kjære mener... ;)

Skrevet

Så at det var typen .. etter at jeg postet innlegget mitt..

Ja ja .. ville vel likevel satt mer pris på hull i øret enn piercede brystvorter eller andre steder jeg da.. selv om jeg ikke synes det er noe pent

Skrevet

Ser ikke helt problemet for å være ærlig. Det er da bare en liten filleting.. Hadde vært værre om han haddetatt en grusom tattoo eller noe sånt da..

Skrevet

Da kan jeg skjønne deg Gitte. Trodde ikke at det var noen menn som tok hull i ørene noe mer. I begge ørene?

Hadde ikke vist om jeg skulle gråte eller le om sambo kom tuslende hjem med "bling bling" i ørene.

Skrevet

Mannen min har piercinger i begge ørene OG brystvortene han ;) Og han har ikke bare èn i hvert øre heller..

Hva er så big deal med det? Om han absolutt ikke kler det så vil han nok se det selv snart og ta det ut - og da blir det ikke visende at han ever har hatt det heller.

Bare si rett ut at du ikke syntes det kledde ham. Verre er det ikke.

Det finnes verre ting å bekymre seg over her i verden.

(unnskyld for at jeg ikke trøster, men jeg synes det er litt vel mye krisemaksimering..)

Gjest Violetta
Skrevet

Er da lov å reagere vel. Selv om ikke verden går i tusen biter. Prat med han du, Gitte, så kanskje det ordner seg. ;)

Skrevet (endret)

Hadde han enda tatovert inn "i love mum" på panna eller noe sånt.

Seriøst...Man kan ikke like alt, det er greit. Men voksne mennesker gjør som voksne mennesker vil med ørene sine.

Endret av Iowa
Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, det finnes vel verre ting enn et par hull i ørene.

Gjest Violetta
Skrevet

Hvorfor skal hun få pepper fordi hun reagerer? Er det bare lov å skrive inn her om de store tingene heretter altså?

Ærlig talt, synes disse kommentarene var unødvendig.

Skrevet

Selvfølgelig er det lov å reagere.

Men hull i ørene er vel ikke akkurat verdens undergang?

Det er synd at hun ikke liker det, men det vikstigste er vel at han liker det?

Eller skal vi bare kosemose her da?:ironi:

Unnskyld Gitte. Det var ikke meningen å være ufin

Gjest Violetta
Skrevet

Selvfølgelig skal vi ikke bare kosemose, men når hun sier hun sitter og griner er det ikke nødvendig å diskutere om det er nødvendig å reagere eller å skrive inn her om det. Det skal da ikke være slik at man nøler med å skrive inn her fordi man må forvente diskusjon rundt om det var nødvendig eller ikke.

Skrevet

Sorry så mye for at jeg kommenterte at det ikke var verdens undergang... :roll:

Skrevet

:sjenert:

Jeg synes nå faktisk det kan være ganske så kult med hull i ørene på gutta jeg.

Så fremst de er typen til det da...

Skrevet

Hull i ørene er dritstygt på menn, og er ikke nødvendigvis pent på jenter heller.

Mobb han med at det bare er homoer som har ring i ørene. Finn masse bilder av nakne menn med hull i ørene og vis ham hva han blir oppfattet som. Dersom du har en homovenn, få han til å legge ann på typen din, eller insister på at dere skal dra på homsebar. Da skal du fort se de blir borte igjen.

:enig_anim:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...