Gå til innhold

41-åring - gå tur på date med caps?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg er caps et litt 40+ plagg, i hvert fall hvis den ikke er tydelig rettet mot ungdom i utforming eller påskrift. Er det dumt av en 41-årig mann å bruke caps på date hvis vi skal gå tur? Blir jeg automatisk en litt sånn gammelmodig gubbe med det? Jeg synes selv jeg ser bedre ut med caps enn uten, men det er vel øyet som ser uansett.

Anonymkode: 7fe52...995

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det mangel på hår?

Anonymkode: 8fdd2...cc3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags caps er det snakk om? En sporty caps som sitter godt på hodet er fint. 

En gammel, slapp, lusbefengt caps signaliserer at du begynner å bli gamlis og har gitt opp. 

Anonymkode: 4a28e...bfa

• Liker 7
Skrevet

Gå med det du er komfortabel med og føler deg best i :) 

AnonymBruker
Skrevet

Gå med caps, ser sporty og ungdommelig ut! Jeg liker når mannen min (48) bruker caps. 

Anonymkode: e7857...d82

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du kan gå med akkurat det du vil 🙂

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mangel på hår?

Anonymkode: 8fdd2...cc3

For så vidt, men bare fordi jeg har barbert det bort i 15 år nå fordi jeg hatet krøllene mine :laugh: Vi har kommet i kontakt via en app, så hun vet godt hvordan jeg ser ut uten caps.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags caps er det snakk om? En sporty caps som sitter godt på hodet er fint. 

En gammel, slapp, lusbefengt caps signaliserer at du begynner å bli gamlis og har gitt opp. 

Anonymkode: 4a28e...bfa

Hva er en sporty caps? Den er veldig "plain". Nøytral farge uten påskrift eller logo.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal på restaurant så må du huske på hjelmsveisen du får når du tar av deg capsen.

Anonymkode: 56ef7...439

Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

Hahahaha, ikke hvis du ikke vil se ut som en halvkriminell slask. 

Edit: så først nå at det var på tur og ikke på vanlig date. Da kan caps være praktisk.

Endret av MadameDeRosa
AnonymBruker
Skrevet

Det ser litt slaskete ut, men er du den typen så bare gjør det.

Men for all del IKKE ha på solbriller hele tiden, må se øynene ved en første date!

Anonymkode: d0de0...e20

• Liker 5
Skrevet

I utgangspunktet så går du selvsagt med hva du vil og på tur er caps helt OK. Ville stusset litt om du møtte på kaffe- eller middagsdate med caps.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min i midten av 20-årene bruker caps når vi går tur. Jeg synes han er sexy med det. 

Anonymkode: 11510...aac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For så vidt, men bare fordi jeg har barbert det bort i 15 år nå fordi jeg hatet krøllene mine :laugh: Vi har kommet i kontakt via en app, så hun vet godt hvordan jeg ser ut uten caps.

Hva er en sporty caps? Den er veldig "plain". Nøytral farge uten påskrift eller logo.

https://www.zalando.no/nike-golf-cap-tech-cap-blackanthracitewhite-ni444e00d-q11.html?size=One Size&allophones=0&wmc=SEM470_NB_GO._8547063993_702781659_40354028127.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-268683261294||1010976||g|c||161338922090||pla|NI444E00D-Q110ONE000|268683261294|1|&gclid=EAIaIQobChMI0siQpPyE6wIVBCF7Ch2FgQNjEAQYASABEgJUy_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: e003e...c30

AnonymBruker
Skrevet

Alt til sitt bruk. Poeng med caps er å beskytte hode og sørge for god sikt når man er ute, og til det må det jo være helt greit. Å derimot gå med det dagen lang, inne og ute, gjerne bakover eller (grøss) sidelengs, er det få som kler.

Anonymkode: 84465...738

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om dette er sant, så ville jeg ha beholdt håret. Du er heldig som har hår! Elsk det håret du har!! 

Anonymkode: b9032...282

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, uten logo så er den slettes ikke så ulik.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om dette er sant, så ville jeg ha beholdt håret. Du er heldig som har hår! Elsk det håret du har!! 

Anonymkode: b9032...282

Vikene har jo ikke akkurat blitt mindre på de åra, så jeg tror ikke jeg skal begynne på nytt nå :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Alt til sitt bruk. Poeng med caps er å beskytte hode og sørge for god sikt når man er ute, og til det må det jo være helt greit. Å derimot gå med det dagen lang, inne og ute, gjerne bakover eller (grøss) sidelengs, er det få som kler.

Anonymkode: 84465...738

Enig. Er selv mann som er svært tynn i håret. Caps har blitt viktig for meg for å unngå å bli solbrent. 

Anonymkode: e419d...fcb

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå med caps, ser sporty og ungdommelig ut! Jeg liker når mannen min (48) bruker caps. 

Anonymkode: e7857...d82

Ja hadde det enda vært så lett å få ungdommen tilbake. . 

Caps er for barn og ungdom, på gamle folk er det bare desperat spør du meg. 

Anonymkode: 27446...874

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Caps er helt ok, men du bør supplere den med en hettegenser og sneakers så stilen blir komplett. 

Anonymkode: ac72e...8fc

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Den eneste mannen over 40 jeg vet om som bruker caps er Donald Trump, så jeg hadde nok stussa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...