AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Jeg leier en leilighet med en slags butikkdør som ytterdør. Der er det en sånn "vinkel" oppe som man kan hekte av dersom man vil at døren skal stå på vidt gap f.eks. Denne er ødelagt så jeg må ordne en ny, men jeg jo ikke hva det heter 😛 Hva spør jeg etter? Anonymkode: 1ba26...579
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 En sånn? https://www.maxbo.no/dorlukkersett-habo-ds-1604-dorbredde-820-1100mm-vekt-max-85kg-p3249267?gclid=EAIaIQobChMI7sSO596E6wIVGxd7Ch3-SQZ3EAQYBSABEgKk0fD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: bd356...065
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 Hvorfor må du fikse ny? Med mindre du reiv den av døra eller noe regnes det vel som vanlig slitasje og skal dekkes av huseier. Jeg leide en gang for noen år siden en leilighet med eldre vinduer, og når vi skulle få sofa levert så gikk den ikke inn døra. Vi åpna derfor vinduet på vidt gap og tok den inn der. Når vi skulle lukke vinduet knakk en hengsel slik at vinduet ikke gikk 100% igjen, og jeg så for meg en gedigen utgift (som lærling med 7500 i inntekt var det skumle greier). Huseier tok det på egen regning uten så mye som et knyst, vinduet var på overtid fra før så det burde jo tålt såpass, men det var jo likevel min handling som førte til uhellet. Som utleier i dag ville jeg også tatt det på egen kappe. Anonymkode: 8ff1f...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå