AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Jeg har dessverre ikke tatt noe sommerferie i år pga covid 19, pleide alltid å feriere i utlandet, så den første sommeren uten ferie. Jeg utsatt det litt til september og tenker dermed å å ta en 2 ukers ferie her i landet. Men jeg vet bare ikke hvor det kan passe meg! Er helt alene, 26 år gammel, liker som regel strender og vilt ferie hvor det ikke er noe turister. Jeg har ikke tilgang på bil og ønsker heller ikke leie en, jeg er ikke på jakt etter noe sånn feste steder osv, holder med ro for meg, men ønsker en del aktiviteter innenfor friluft og hav osv. Noe tips til noe steder her i landet? Takker på forhånd Anonymkode: 00b5f...1ad
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oslo ? Anonymkode: 92fe8...d4c TS Jeg bor i Oslo. Hehe. Anonymkode: 00b5f...1ad
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 Jeg ville prøvd å finne noe organisert hvor du kan møte andre på samme alder. Men er veldig usikker på hva som faktisk gjennomføres nå. DNT har tidligere hatt høstturer for unge voksne, det har jeg vært med på og kan anbefale hvis det finnes nå. Ellers hadde jeg kanskje dratt til Bergen, og stoppet på f. eks Finse og Voss med toget. Masse muligheter for tur og aktivitet. Og Bergen er en veldig fin by hvis du er heldig med været! Anonymkode: 75182...b37
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #5 Skrevet 15. august 2020 Jeg fikk i alle fall veldig lyst til å besøke Aurlandsdalen etter å ha sett de fantastiske bildene derfra https://www.vg.no/forbruker/reise/i/4q56Ge/fem-fine-sensommerturer Ellers anbefaler jeg å kikke inn på Ut.no og DNT.no Massevis av fine tips enten man vil dra alene på tur eller melde seg på en fellestur Anonymkode: 5a68b...32a
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #6 Skrevet 15. august 2020 On 8/5/2020 at 9:24 PM, AnonymBruker said: Oslo ? Anonymkode: 92fe8...d4c haha- ja, midt opp i smittekilde nummero UNO. Anonymkode: 595aa...6df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå