Gå til innhold

FIN vannkoker og FIN brødrister

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leter etter dette. Vurderte SMEG, men hører de har så ræva kvalitet at det blir kjedelig å bruke så mye penger på det.

Har dere alternativer? Har kjøkken i bomull og mørk benkeplate. 

Liker ikke veldig fargerikt.

Har alltid hatt drittprodukter som skulle være midlertidige, og nå er det endelig på tide med noe ordentlig, og noe som gjerne kan pynte opp.

:)

Anonymkode: d9718...c05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

* Også supert hvis det er temperaturmåler på vannkokeren, da jeg drikker en del te :)

Skrevet

Russel Hobbs har noen som er fine. De skal være god kvalitet, har en venninne som har brødrister og vannkoker derfra i litt sånn retrostil og de er iallefall fornøyd. Trooooooor de har en type vannkoker med temperaturmåler og.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har SMEG, både kjøleskap, fryseskap , brødrister, vannkoker, blender og kaffetrakter . Strålende fornøyd-. Kule å se på og funker kanon

Anonymkode: ddd41...34f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke Smeg er så dårlig? Har smeg kjøleskap. 

Dualit da,de har fine ting. Jeg har vannkoker derfra. 

Anonymkode: d2d73...baf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har begge deler i SMEG. Vrldig gornøyd, dog ikke temperatur på vannkokeren (tror jrg..;-))

Anonymkode: c6f1d...3f2

• Liker 2
Skrevet

Det dumme med smeg er logonavnet på hele apparatet

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Agathe skrev:

Russel Hobbs har noen som er fine. De skal være god kvalitet, har en venninne som har brødrister og vannkoker derfra i litt sånn retrostil og de er iallefall fornøyd. Trooooooor de har en type vannkoker med temperaturmåler og.

Vi har den, og den har temperaturmåler. Solid og pålitelig. 

Anonymkode: 4a4f1...e21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg ikke tenkte smegma hver gang jeg ser smeg logoen, da hadde jeg gått til anskaffelse av vannkokeren. Den er så fin. 

Anonymkode: ddb1d...9f9

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

HAY har akkurat kommet med veldig fine vannkokere. Vet ikke om de funker bra, da. Ellers syns jeg ofte kaffesteder som Stockfleths og kaffebrenneriet etc selger fine vannkokere. Brødrister har jeg ikke peiling på, det har jeg aldri hatt eller lett etter 😅

Anonymkode: 2a22c...22b

Skrevet

Ja Hay sine var virkelig fine. Hadde både brødrister og vannkoker. Søk på Hay Snowden 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg ikke tenkte smegma hver gang jeg ser smeg logoen, da hadde jeg gått til anskaffelse av vannkokeren. Den er så fin. 

Jeg og! Synes det er rart at ikke flere har denne mildt sagt uheldige assosiasjonen. Har det på samme måte med klær fra Acne. Gir null mening for meg at dette er high end-navn.

• Liker 5
Skrevet

Har ikke tips om brødrister dessverre, men et par om fine vannkokere. 
Vi har denne vannkokeren, godt fornøyd https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenapparater/vannkokere/KBI2011BZ/delonghi-distinta-vannkoker-kbi-2011-bz-bronse

Hvis du liker enda strammere design har Wilfa en rekke fine, blant annet denne https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenapparater/vannkokere/14245/wilfa-vannkoker-wsdk-2000b

AnonymBruker
Skrevet

Vi har smeg vannkoker og brødrister hjemme, og Russel Hobbs vannkoker og brødrister på hytten vår. Vil si de fungerer fint til sine formål begge merker! :)

Anonymkode: f9396...eeb

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her..

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, gohege skrev:

Har ikke tips om brødrister dessverre, men et par om fine vannkokere. 
Vi har denne vannkokeren, godt fornøyd https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenapparater/vannkokere/KBI2011BZ/delonghi-distinta-vannkoker-kbi-2011-bz-bronse

Hvis du liker enda strammere design har Wilfa en rekke fine, blant annet denne https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenapparater/vannkokere/14245/wilfa-vannkoker-wsdk-2000b

Jeg har vurdert den strammere fra Wilfa, men jeg er litt redd for at den gir masse fingermerker? Det er noe av grunnen til at jeg vil bytte ut den jeg har - må vaske over den hele tiden så den ikke skal se stygg ut. Følte nesten jeg måtte ha rustfritt stål for å slippe. Vet du noe om dette?

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om denne?

image.png.5046cac8ba37cd19675c8ec849589792.png

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har fra kitchen aid. Fornøyd med det. Veldig greit at man kan stille temperatur på vannkokeren

Anonymkode: 618cf...231

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har enda ikke funnet en brødrister jeg virkelig liker, men kjøpte nettopp denne vannkokeren: https://cdon.no/husholdningsapparater/elektrisk-vannkoker-gra-nedis-p51658982 

Smeg sine produkter er veldig fine, men smegma betyr kukost/forhudsost og jeg bare klarer ikke ordet 😂

Anonymkode: 2e3c6...d55

Ja, jeg kikket på den, men så den hadde fått så dårlige anmeldelser, da kvaliteten var så som så. Jeg leter nemlig etter noe som kan vare i mange år, og som også er bra. Men kanskje du har andre erfaringer med den? :) Veldig fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...