AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Del Skrevet 5. august 2020 Vi har dør ned vindu og et vindu ved siden av dør (tak til gulv). Er slik at man kan se rett inn på stue/spisestue om man står utenfor. Vinduene gir fint med lys og vi kan se rett ut på lekestativet til barna. Men det vi synes er kjedelig er hvis vi ikke vil åpne døren. Er mye dørselgere/barn som selger lodd osv. Jeg hater oppsøkende salg. Men blir vel teit å ikke åpne om de har eller kan ha sett oss? Finnes det andre alternativ som ikke skjuler lyset og som vi likevel kan få sett ut om ungene er i hagen? Anonymkode: c79a4...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #2 Del Skrevet 5. august 2020 Jeg har vindu i ytterdøren, der er det noe film som gjør det ca umulig å se inn. Jeg ser ut, men den tar en del lys. Anonymkode: c554c...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Del Skrevet 5. august 2020 Mønstrete vindusfilm, f.eks. nå så enkelt som denne: https://www.lindasdekor.no/products/static-linia-vindusfolie Dere ser ut, det kommer lys inn, men det blir vanskeligere å se inn Finnes mange andre mønstervarianter også, så uansett hva du liker kan du finne noe i din stil. Evt lamellgardiner. Anonymkode: 84630...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå