AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Rumpen min mens vi hadde sex idag. Jeg ble helt sjokkert. Vi har ikke vært sammen lenge.. først nå synes jeg vi har fått det skikkelig bra i sengen.. men nå er jeg livredd for han er litt homoseksuell og anal fyr. Det kan jeg ikke fortsette med:( Anonymkode: 55144...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Det er jo dødsdigg! Slå deg løs. Han er jo ikke homo fordi han liker rumpa di 😉 Anonymkode: b617b...5aa 10
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Det er jo dødsdigg! Slå deg løs. Han er jo ikke homo fordi han liker rumpa di 😉 Anonymkode: b617b...5aa Nei liker ikke tanken på at han kan ha gjort dette med flere damer osv... eller e t menn.. jeg er helt sjokkert Anonymkode: 55144...bbf
Chiyo Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 Han stakk en finger opp i rumpa di uten å spørre og det du tenker er "Tenk om han er homo???" Jeg trodde du skulle klage på at han fingret deg der uten å spørre først. Han er ikke homo om han liker å ta fingeren sin der, eller gi analsex. Det finnes også heterofile menn som liker å få analsex av kvinner. 6
isw Skrevet 5. august 2020 #5 Skrevet 5. august 2020 Det er homofilt å kysse, for menn har også munn. Hvis han er en sånn som liker å kysse, tenk om han kysser menn? 11
Chuck Skrevet 5. august 2020 #6 Skrevet 5. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo dødsdigg! Slå deg løs. Han er jo ikke homo fordi han liker rumpa di 😉 Anonymkode: b617b...5aa Eh. Jeg liker ikke at menn putter noe som helst i rumpa mi uten tillatelse. Regner med det gjelder for TS også. 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #7 Skrevet 5. august 2020 TS, han kan ikke bare gjøre det uten tillatelse. Det høres ille ut, men jeg mener faktisik det er overgrep, gitt at han ikke visste om du ville eller ikke. Det virker ikke som du har noen veldig sterk reaksjon nå, men hadde han noen forutsetning for å vite om dette var ok for deg eller ikke? Det er jo ikke alle som liker sånt, derfor må man vite om det er greit på forhånd. Anonymkode: 7f40a...bd2 3
SlemUlv Skrevet 5. august 2020 #8 Skrevet 5. august 2020 Er du mann? Altså, han burde seff spurt deg om dette, men jeg er usikker på hvordan han er homoseksuell, bare fordi han muligens liker anallek med deg? 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #9 Skrevet 5. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker said: TS, han kan ikke bare gjøre det uten tillatelse. Det høres ille ut, men jeg mener faktisik det er overgrep, gitt at han ikke visste om du ville eller ikke. Det virker ikke som du har noen veldig sterk reaksjon nå, men hadde han noen forutsetning for å vite om dette var ok for deg eller ikke? Det er jo ikke alle som liker sånt, derfor må man vite om det er greit på forhånd. Anonymkode: 7f40a...bd2 Kan jeg anmelde han? Anonymkode: 55144...bbf
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #10 Skrevet 5. august 2020 Skaphomse. Fortell ham at han vil bli lykkeligere hvis han omfavner legningen sin. Anonymkode: 2cc7a...56e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #11 Skrevet 5. august 2020 Woah! Skal du anmelde en mann fordi at han putta en finger i rumpa di mens dere hadde sex? Skjøt han den opp dit eller, siden det gikk så fort at du ikke rakk å si nei? Og nei, han er ikke homofil bare fordi han gjorde det. Mange kvinner finner det utrolig erotisk og deilig. Fortell han at det ikke var greit så han vet han ikke skal gjøre det igjen. Anonymkode: 9c4e2...01c 6
Hunmedham Skrevet 5. august 2020 #12 Skrevet 5. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg anmelde han? Selvsagt ikke. Dere hadde sex. Han gjorde noe du ikke likte. Verre er det ikke. Å stimulere anus eller å bruke fingeren bak er ikke en uvanlig seksuell aktivitet. Nå vet han at du ikke liker det, verre er det ikke. Ro ned. 7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #13 Skrevet 5. august 2020 Egentlig nøt jeg det litt men jeg er så redd for han kan være homo .. eksen min fant at han var homo etter meg.. Anonymkode: 55144...bbf
Gjest Warrior Skrevet 5. august 2020 #14 Skrevet 5. august 2020 Han er ikke homofil bare på grunn av han stikker en fing oppi rumpa. Det er vanlig det nå for tiden. Han er vel bare glad i analsex og lek, men det er likevel aldri greit å stikke noe fing oppi rumpa til andre uten spørre først. Folk må lære seg å spørre og ikke bare tro at andre liker det.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #15 Skrevet 5. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Egentlig nøt jeg det litt men jeg er så redd for han kan være homo .. eksen min fant at han var homo etter meg.. Anonymkode: 55144...bbf Ta tilbake med samme mynt. Kjør en finger eller to opp i hans poopshoot å se hva hans reaksjon blir. Nei han er ikke homo og nei du kan ikke anmelde han. Hvis det viser seg at flere av dine seksualpartnere plutselig skaffer seg mann, så er det vel noe med deg som gjør at de bytter side. Anonymkode: b18f7...792 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #16 Skrevet 5. august 2020 Hva da med kvinner som stikker fingre opp i rumpa på andre kvinner? Er de heterofile da? Anonymkode: ce050...a24
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #18 Skrevet 5. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva da med kvinner som stikker fingre opp i rumpa på andre kvinner? Er de heterofile da? Anonymkode: ce050...a24 Skulle til å si noe av det samme.. Denne tråden er noe av det dummeste jeg har lest her inne Anonymkode: 49572...ca8
SlemUlv Skrevet 5. august 2020 #19 Skrevet 5. august 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig nøt jeg det litt men jeg er så redd for han kan være homo .. eksen min fant at han var homo etter meg.. Anonymkode: 55144...bbf Men hva skal du da anmelde for? 😮 "han tok fingen i rompa me, og jeg likte det. Men kanskje han er homo, så da vil jeg anmelde" det gir ingen mening. Analsex har ingenting med sexuell legning å gjøre 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå