AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Del Skrevet 5. august 2020 Hva anbefaler dere som beste sengetøy å sove i og fra hvilken produsent? Mitt beste sengetøy jeg har for øyeblikket er sateng fra Høie. Ønsker å kjøpe nytt fra dem igjen, men er åpen for andre forslag. Så har dere noe annet dere anbefaler? 😊 Anonymkode: cdff0...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #2 Del Skrevet 5. august 2020 Sateng fra Høie alltid. Anonymkode: 1ecc5...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Del Skrevet 5. august 2020 Beach house company, uten tvil! Anonymkode: 9c008...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 5. august 2020 #4 Del Skrevet 5. august 2020 Gant 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #5 Del Skrevet 5. august 2020 Malaika😍. Egyptisk bomull, tettvevd og digg. Anonymkode: e2a60...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpringYard Skrevet 5. august 2020 #6 Del Skrevet 5. august 2020 Bomulls sateng eller lin. (Lin må vaskes mange ganger før det er skikkelig behagelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #7 Del Skrevet 5. august 2020 Badaboom. Bruker så vidt annet. Dyrt, men verdt det. Anonymkode: 91985...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. august 2020 #8 Del Skrevet 5. august 2020 Nyvasket som har hengt ute til tørk, har ingenting å si om det er fra Kid eller Sparkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #9 Del Skrevet 5. august 2020 Så mange bra forslag og flere som var ukjent for meg, så nå er det iherdig googling på gang 😅 jeg ønsker et sengetøy som er mykt, svalende og som jeg kan synke nedi etter en lang dag. Noe av det beste jeg vet er å legge seg nydusjet i ett oppredd, nyvasket sengetøy 🥰 Det er hverdagslykke, det! Anonymkode: cdff0...5f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #10 Del Skrevet 5. august 2020 Jeg liker lin, har et fra H&M faktisk som er deilig Home and Cottage sine er også gode, de har litt forskjellige kvaliteter. Synes egentlig de er best til vinterbruk, d er så myke og gode Anonymkode: b3497...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #11 Del Skrevet 5. august 2020 Jeg er veldig glad i H&M sine. Jeg har ikke allverdens og rutte med, og synes de er de beste ift til pris/kvalitet. Anonymkode: 2327f...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #12 Del Skrevet 5. august 2020 Merke er uvesentlig, men elsker krepp! Nyvasket som har hengt ute er uslåelig 🥰 Anonymkode: 179f4...5d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #13 Del Skrevet 6. august 2020 Egyptisk bomull Jeg kjøpte dem på KID Interiør, halv pris, ser det er det nå også https://www.kid.no/soverom/sengetoey/luxor-egyptisk-bomull-sengesett/hvit-sengesett-140x200-cm-egyptisk-bomull-knapper/ Anonymkode: 86ebd...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #14 Del Skrevet 6. august 2020 Jeg bruker utelukkende egyptisk tettvevd bomull fra Yves Delorme. Anonymkode: dcebe...b78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 6. august 2020 #15 Del Skrevet 6. august 2020 Bruker bare lin sengetøy. Etter at jeg begynte med det vil jeg jeg ikke sove i noe annet. Kjøper de på Kid. De er jo dyre, så passer på når det er halv pris. Da koster de "bare" 750 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå