Gå til innhold

Er det bare jeg som savner den glattbarberte-solariumsbrune-stringtruse trenden fra tidlig 2000?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler kvinner så veldig mye friskere og feminine ut da kontra i dag. 

Anonymkode: 7676d...2ca

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Alkoholist
Skrevet

Næh.. Har aldri skjønt greia med trender. Synes alle skal få være som de er og være fornøyd med det. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alt er å savne med den trenden, solarium gjør deg kanskje fin her og nå, men setter grunnlaget for aldring hele 10 år i forveien så man vet fremtiden for disse er å se ut som en rosin om noen år. Men normal størrelse på rumpene og slanke kvinner med proporsjonale små rumper, ja takk. 

Anonymkode: 6b2db...3ae

• Liker 5
Skrevet

Du har ikke vært mye på stranden de siste årene, skjønner jeg. Der er det så mange solariumsbrune, glattbarberte unge damer med det meste av rumpa eksponert at man ikke kan telle dem. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke alt er å savne med den trenden, solarium gjør deg kanskje fin her og nå, men setter grunnlaget for aldring hele 10 år i forveien så man vet fremtiden for disse er å se ut som en rosin om noen år. Men normal størrelse på rumpene og slanke kvinner med proporsjonale små rumper, ja takk. 

Anonymkode: 6b2db...3ae

Jupp.. Husker når jeg var liten (født tidlig 70-tall), de venninnene av mamma som spradet rundt toppløse, slang seg ned i solstolen hver gang solen tittet frem og var smellvakre på stranden de ser ut som inntørka rosiner nå med grov hud. De tror fremdeles at det peneste i verden er å være brunest mulig koste hva det koste vil. 

Anonymkode: 00547...150

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Du har ikke vært mye på stranden de siste årene, skjønner jeg. Der er det så mange solariumsbrune, glattbarberte unge damer med det meste av rumpa eksponert at man ikke kan telle dem. 

Nei. Har ikke det, men du selger det inn jævlig bra

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker bestemortruse med noen ufriserte luskere som stikker ut her og der. Lukter det i tillegg litt stramt er jeg gæm altså.

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Har ikke det, men du selger det inn jævlig bra

Du bør virkelig ta deg en tur :) 

AnonymBruker
Skrevet

de finnes enda, bare at de veier 5-10 kilo mer enn på 1990tallet og er ikke like bra ut

Anonymkode: b53ea...0a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jupp.. Husker når jeg var liten (født tidlig 70-tall), de venninnene av mamma som spradet rundt toppløse, slang seg ned i solstolen hver gang solen tittet frem og var smellvakre på stranden de ser ut som inntørka rosiner nå med grov hud. De tror fremdeles at det peneste i verden er å være brunest mulig koste hva det koste vil. 

Min mor på 65 mener også det. Jeg forsøker å få henne til å bruke mer solkrem, men orker ikke styre for mye med det der. Hun er fornøyd så lenge hun er brun, og det går nok ikke an nå å få endret det synet. 

Anonymkode: 56147...d02

• Liker 1
Skrevet

Glattbarbert, ja takk.

Solariumsoransje, nei takk.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

de finnes enda, bare at de veier 5-10 kilo mer enn på 1990tallet og er ikke like bra ut

Anonymkode: b53ea...0a1

Heh, prøv 15-25 kilo mer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De TS beskriver er jo de lekreste i verden, særlig når man selv er blitt noen eldre enn dem. Det er jo ikke PK akkurat, men når det er både oppnåelig og sykt digg er det lite å lure på.

Anonymkode: 23925...50d

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig det der ja. Synes nord europeiske damer passer mye bedre med lys hud for min del. Solariumsoransje er spesielt turn-off.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stringtruse med brun brems i?

Anonymkode: b0450...d53

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...