Gå til innhold

Pulsklokke

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tenkt til å invistere i en plusklokke, da min fysioterapeut sa det var en fin måte å motivere seg for å komme igaNG MED TRENING. Men er det noen som har peiling på hvor og hvilken klokke jeg burde innevstere i? Hadde vært kjekt om klokken også fungere som normal klokke, i tillegg til min/max puls og kaloriforbruk.

Hadde satt stor pris på tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en pulsklokke, av merket polar. Den er vi veldig fornøyd med. Kostet ca 1500 da vi kjøpte den, men tror du får den for 1200 nå. Du kan lagre informasjon for to brukere på den, så både jeg og mannen min bruker den. Den måler kcaloriforbruk, gjennomsnitlig puls på treningsøkten og en del andre ting. Du kan også ta fitness-test på den, som måler noe som tilsvarer O2-opptak.

Spør du på en sportsbutikk, får du sikkert hjelp til å finne en klokke tilpasset dine behov. Du kan også gå inn på www.polar.com. Der kan du forresten også lage deg en personlig treningsdagbok, hvor du kan legge inn informasjon om treningsøkter du har foretatt, økter du planlegger å ta. Du kan også få hjelp til å sette opp et treningsprogram tilpasset dine behov. (www.polarpersonaltrainer.com)

Lykke til med et evt. kjøp og videre trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...