Kaptein Klein Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 (endret) Jeg kom til skade for å seksuelt misbruke et kvinnemenneske i en drøm jeg hadde forleden, og det er ikke første gang det har skjedd. Hvis jeg skjønner at jeg har en drøm ender det ofte i drap, ødeleggelser og andre kriminelle handlinger. Og det fikk meg til å tenke, burde man være strafferetslig tilregnelig for hva man gjør drømmene? Per dags dato er dette selvsagt utopi, men det er sikkert ikke lenge til implantater som kan registrere biologiske parametere blir normen, og etterhvert kanskje til og med tanker og drømmer kan ekstrapoleres ut ifra hjernens elektriske impulser? Og hvis man foretar slike handlinger når man har en lucid drøm, så kan det indikere hva man faktisk ville gjort hvis det ikke var noen konsekvenser for ens handlinger, og da burde man etter min mening bli plassert bak lås og slå til man kun drømmer om blomsterfulle grønne enger og landsmøtene til arbeiderpartiet. Enig? Endret 5. august 2020 av Kaptein Klein
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 Jeg syns også filmen "Minority report" var spennende den gang den kom. Strider mot alt man står for. Det man drømmer om skader ingen, ikke noe å straffes for og man kan ikke straffes for noe man faktisk ikke har gjort Anonymkode: 513f1...38c
Kaptein Klein Skrevet 5. august 2020 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2020 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns også filmen "Minority report" var spennende den gang den kom. Strider mot alt man står for. Det man drømmer om skader ingen, ikke noe å straffes for og man kan ikke straffes for noe man faktisk ikke har gjort Anonymkode: 513f1...38c Her har vi en utpreget drømmekriminell ser jeg. Det du gjør i drømmene har du gjort i en alternativ virkelighet. Hva hvis det er slik at hver gang man har en drøm så skapes det et parallelt univers, og det nye universet bærer preg av handlingene du gjorde i drømmene dine? Eller når man drømmer så overføres bevisstheten til et allerede eksisterende univers der handlingene du ut gjorde som drømmekriminell har alvorlige konsekvenser? Selvom ingen av disse teoriene skulle vise seg å stemme, så forteller handlingene i drømmer mye om hvem du er som person, og fengselsstraffer handler i stor grad om å verne samfunnet fra sånne som deg og rehabilitering, slik at også du etter noen år med drømmerehabilitering kan ha idylliske drømmer om landsmøtene til AP. Endret 5. august 2020 av Kaptein Klein
Støvsugerør Skrevet 5. august 2020 #5 Skrevet 5. august 2020 Nei bare i drømmelands domstol. Det blir som vegas.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #6 Skrevet 5. august 2020 Nei, jeg drømte drev barnehage sammen med Jeffrey Epstein og Michael Jackson. Så noe strafferettselig tilregnlighet er jeg sterkt imot. Anonymkode: d4589...373
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #7 Skrevet 5. august 2020 Dette ble litt for svevende for meg. Anonymkode: 49239...f7d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #8 Skrevet 5. august 2020 Har kjørt over en del folk med bil i drømmene mine...Med vilje! Først kjørt, så rygget og kjørt over på nytt. Kunne jeg gjort det i virkeligheten? Nei😄 Anonymkode: fd09a...bb3
melatonin Skrevet 5. august 2020 #10 Skrevet 5. august 2020 Jeg har drept flere i drømmene mine, så ikke noe håp for meg i så fall.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #11 Skrevet 5. august 2020 Nei, for du har ikke kontroll over dine egne drømmer. Du har, derimot, kontroll over egne handlinger - så langt du er tilregnelig. Anonymkode: 89b5a...37e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #12 Skrevet 5. august 2020 Ja det synes jeg Anonymkode: 31765...c69 1
Kaptein Klein Skrevet 5. august 2020 Forfatter #13 Skrevet 5. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det synes jeg Anonymkode: 31765...c69 Endelig en med et snev av fornuft! Tankepoliti og drømmepoliti er det samfunnet trenger.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #14 Skrevet 5. august 2020 Så merkelig.. Jeg føler ikke at jeg klarer å kontrollere det som skjer i drømmene mine. Det er ikke viljestyrt for min del. Har heller aldri drømt at jeg har drept noen eller skadet de på slike måter da. Men drømmer av og til at jeg er utro, og da våkner jeg devastaded frem til jeg innser at d bare var en drøm...:o Anonymkode: 5ac83...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå