AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Del Skrevet 5. august 2020 Jeg har bursdag om en mnd.Hva fikk dere i bursdagsgave med ektemannen/samboeren/kjæresten din? Min ektemann er ikke så god på å kjøpe gaver, og han har heller ikke planlagt noe for eller til meg. Dette sa han selv til meg. Han har heller ikke kjøpt noe enda. Jeg blir 45 år. Ektemannen min har sjeldent kjøpt meg noe til jul eller bursdag. Men jeg hadde håpet på at han kan gjøre litt stas på meg nå. Selv om jeg tviler. Hva fikk du når du fylte 30?35?40?45? Anonymkode: a64c9...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #2 Del Skrevet 5. august 2020 Hva ønsker du deg? Vi har hatt ulike summer etter hva som passet. Uavhengig av runde dager. Anonymkode: d64fd...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 6. august 2020 #3 Del Skrevet 6. august 2020 Fortell han rett ut hva du ønsker deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 6. august 2020 #4 Del Skrevet 6. august 2020 Jeg fyller rundt tall nå i november, har ramset opp en hel haug med ting til mannen jeg ønsker meg. Hvordan skal han ellers vite, ingen er tankelesere heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #5 Del Skrevet 6. august 2020 45 er ikke er rundt tall... 40 og 50, og alle tall som er delelig med ti, er runde tall. 45 er det som på folkemunne kalles et halvrundt tall. Han har jo fremdeles tid til å kjøpe gave? Hva mer forventer du? Jeg er ikke vant til at halvrunde dager feires noe spesielt når man er så ung, det er først når man bikker 75 og ikke har så mange runde dager igjen at de halvrunde begynner å gjøres spesielt stas på. Anonymkode: cc1cf...bfb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå