Gå til innhold

Dere damer som kan komme flere ganger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får dere det til? Jeg blir så ekstrem følsom etter en orgasme, så har vanskeligheter med å slappe helt av igjen om typen fortsetter. Alt er følsomt, og da klarer jeg ikke komme igjen :) Noen triks?

Anonymkode: 6ae8a...3c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle som klarer det. Jeg fikk det til med alderen, men det er ikke noe jeg MÅ gjøre. Holder lenge med en orgasme for min del. Men det jeg gjorde var å fortsette å fingre, ikke slutte selv om orgasmen slutter. Det var følsomt for meg også, men jeg fingrer veldig svakt. Var nesten ikke borti, og så kom den neste orgasmen en stund etterpå. Hos meg er den første orgasmen uansett sterkest og så blir de bare lamere og lamere, så som sagt, sjelden jeg gidder serieorgasmer. 

Anonymkode: 0f015...602

AnonymBruker
Skrevet

Bli eldre ;) 

Anonymkode: 368ae...fc2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker en liten pause, altså kanskje et minutt eller noe. Så forsvinner mye av den følsomheten. Du kan jo se om det fungerer for deg også.

Anonymkode: e67d1...0ac

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Bli eldre ;) 

Anonymkode: 368ae...fc2

Hvor mye eldre? Nærmer meg 50 😂 Kanskje jeg fortsatt har masse å se frem imot til da! 😁  TS

Anonymkode: 6ae8a...3c6

Skrevet

Jeg skiller mellom serieorgasmer (orgasmer som avløser hverandre) og flere enkelt-orgasmer etter hverandre.

Noen ganger blir jeg så vanvittig kilen/følsom etter en orgasme at det er helt umulig å fortsette. Jeg bare ler og rykker unna hvis han forsøker å komme nær. Da trenger jeg 5-10 minutters pause før jeg vanligvis er klar igjen. Det virker som om at han må fortsette stimuleringen (litt roligere) under og etter orgasmen for at jeg ikke skal bli for overfølsom. Og da kan jeg få en ny etter noen få minutter.

For å få serier, må jeg ha skikkelig god og lang oppvarming der jeg hele tiden ønsker mer enn jeg får (les: hodet må være helt med). Og det er ikke alltid det går likevel. Kunsten for meg er å ligge på vippen en god stund slik at jeg kommer av minst mulig direkte stimulering. Altså, han må øke på til jeg nesten kommer og roe bittelitt ned igjen en del inntil jeg nærmer meg å komme med minst mulig stimulering. Etter den første, er det noen ganger mulig å fortsette stimuleringen og så komme igjen slik at nummer to tar over når den første er på vei ut. Og noen ganger kan vi fortsette sånn til jeg rett og slett ikke klarer mer. Hver gang er sterkere enn den forrige. Men det handler om timing og øvelse. Og veldig god kommunikasjon (!) med min kjære.

Men, altså, jo mer fokus jeg har på at nå vil jeg ha en orgasme - eller flere - jo mindre sjanse er det for at jeg får en orgasme i det hele tatt. Jeg må ha full fokus på å være tilstede, nyte og gi nytelse. Sex som prestasjonsarena, fungerer ikke for meg i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...