Gå til innhold

Har DU hatt en skikkelig bra ONS?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle mine har vært kleine, men har venninner som har hatt hell på den fronten. Fortell😅

Var dere kjente, hva skjedde, holdt dere kontakten?

K24

Anonymkode: ddbfd...364

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt alt fra sinnsyke ONS der jeg har fått vaginale sprutorgasmer med dyp og inderlig knulling, vakre kyss på munn og over hverandres kropper  hvor man bare forsvinner inn i kroppen og påfølgende sterk lykkefølelse i dagesvis etterpå hvor jeg nesten har følt meg ruset - til middels/dårlig sex hvor jeg ikke kjente stort (uavhengig av størrelsen deres), kjemien manglet og har påfølgende grått, angret og følt meg billig etterpå. Så forskjellig kan det være for min del, og har det ekstremt sjeldent nå, det er så sårbart. Beste one night standen jeg hadde ble jeg forelsket i og var helt blendet for røde flagg pga tiltrekningen, vi datet en periode som endte i hjertesorg for min del. Også hatt en fin ONS som førte til samboerskap i ung alder. 

Anonymkode: bc6db...90a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

JA!! Men de har vært uten alkohol.

Beste sexen har jeg utenom forhold, slår meg mye mer løs da. I forhold blir ofte ting kjedelig og rutine.

Anonymkode: e8404...5ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 34809...b07

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

JA!! Men de har vært uten alkohol.

Beste sexen har jeg utenom forhold, slår meg mye mer løs da. I forhold blir ofte ting kjedelig og rutine.

Anonymkode: e8404...5ed

Kunne ikke sagt det bedre selv. Bare at jeg slår meg mer løs, og blir kåtere av noen glass vin.  Har hatt noen sinnsykt deilige ONS

Anonymkode: 2ca46...7e4

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle mine har vært kleine, men har venninner som har hatt hell på den fronten. Fortell😅

Var dere kjente, hva skjedde, holdt dere kontakten?

K24

Anonymkode: ddbfd...364

Jeg har hatt en skikkelig ons før jeg har flyttet her.Derfor ble jeg ikke kjent /kontakt.Nå ønsker jeg ons eller pulevenn her jeg bor.M39

AnonymBruker
Skrevet

Jaaa. Altså, han var en ONS frem til nå, men vi skal møtes igjen fredag. Jeg var litt fomlete og nervøs, men han var kjempegod ❤️ Vi har god kjemi og jeg kjenner på lykkerus ennå, flere dager etterpå. Kjennes ut som en forelskelse, selv om han så og si er en fremmed enda, så kan vel ikke kalle det forelsket akkurat. Men DEN følelsen. Jeg kommer til å falle hardt... 

Anonymkode: 623c1...ebf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt ONS. Har aldri savnet det heller, men nå hadde det vært fint å hatt den muligheten. Dessverre så er jeg komplett udugelig når det kommer til flørting, dating, sjekking, og alt sånt, så det kommer ikke til å skje.

Anonymkode: 38e1d...7ff

• Liker 1
Skrevet

Har aldri hatt en vellykket ONS, ikke en gang en mer enn 'grei' ff 😅 Sexlivet leves best gift har jeg funnet ut 😅

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Å, ja. Det har vært noen. Og egentlig ikke noen direkte dårlige. Bortsett fra èn hvor jeg var så full at jeg hadde blackout, men den KAN ha vært ekstremt bra for alt jeg vet.

Skrevet

Ja opp til flere, og jeg gir alltid av mitt beste for at de vil komme tilbake til meg igjen. Det er nok de som også har gitt sitt beste til meg som har vært mine beste ONS...

54t44y.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt flere som var bra. Det beste er jo når dama sier hun ikke går på p-piller og man må bruke dong, men så sprekker den. Det er så digg å fullføre med en sprut inni ei dame når man trodde man skulle fullføre med å sprute i gummi.

Holder meg til å dra hjem til damene når det kommer til ONS og utveksler ikke nr/facebook/etternavn så trenger ikke skremme meg med noe "lykke til med barnebidrag", etter jeg kommer så går jeg.

Anonymkode: 6fc98...eb2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

To stykker. Én med en tidligere klassekamerat etter ungdomsskolereunion. Hadde alltid vært en spenning mellom oss og den var fortsatt der i voksen alder. Spenningen alene hadde gjort natta bra, men jeg kom så mange ganger den natta at jeg ikke visste hva som skjedde med kroppen min... En annen på en opplevelsesferie langt ute i ødemarken under stjernehimmelen hvor hele konteksten og alt bare stemte - og jeg hadde vært dødsbetatt av han hele turen og han visste hva han holdt på med for å si det sånn 😍

Anonymkode: c46a2...b4f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært mange damers beste ONS. Hvorfor? Finnes ikke gjennomsnittelig på noen områder. Empatisk, sosial, høflig, lyttende, rolig, sterk fysisk og mentalt, velutdannet og har orden på livet. Men viktigst av alt, jeg ligger kun med kvinner jeg virkelig liker og vil yte mitt beste for. Så da betyr hver ONS noe. De representerer en intensjon om noe mer. 

Anonymkode: 543b2...5c6

Skrevet

Har hatt flere ONS som var gode, og så møtte jeg de flere ganger. Blir bare bedre om første gangen var bra. Ser fort om man tenner på det samme og om kjemien er der. De ONS som ikke var bra forblir nettopp det, bare den ene gangen. Men hadde gjerne funnet ut hvordan en kan vite på forhånd om det blir bra eller ikke. Noen tips?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde et veldig bra ONS for en del år siden. Vi hadde flørtet en del på byen, så ble jeg med han hjem. Vi hadde sex mens kompisen sov på samme rom 🙊 Veldig pirrende og sexen var utrolig god. Vekslet mellom en og to fingre fremme, når han samtidig var i meg bak. Jeg skalv og det dryppet fra meg, var så utrolig kåt og våt! 

Anonymkode: 29ad7...e64

• Liker 3
Skrevet

Nei. Noen helt ok, men ingen skikkelig bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Har vært gift i snart 15 år med min ons, så hun gjorde et visst inntrykk tydeligvis..

Anonymkode: 0113d...7f6

Skrevet
På 7.8.2020 den 10.50, AnonymBruker skrev:

Har vært gift i snart 15 år med min ons, så hun gjorde et visst inntrykk tydeligvis..

Var visst ikke et ONS da.

Anonymkode: 6fc98...eb2

Skrevet
På 7.8.2020 den 10.50, AnonymBruker skrev:

Hehehehe, slik kan det gå. 

Jeg har hatt et eneste ons, for jeg har egentlig ikke så lett for å ha sex med nye menn, og slipper meg så mer og mer løs utover i et forhold. Sex i starten av en seksuell relasjon har liksom ikke vært det helt store for meg, siden jeg da er litt tilbakeholden.

Så det var derfor i utgangspunktet uaktuelt for meg. Ikke på grunn av moral, men hvordan jeg fungerer. 

Likevel, da jeg var i slutten av 20 årene ville jeg utfordre meg selv til å likevel prøve å ha et ons. Jeg vurderte ganske mange menn, og trakk meg, før jeg mer eller mindre tvang meg selv til å ta min utfordring angående dette helt til mål. 

Muligens fordi jeg ikke gjorde dette så spontant som det sikkert som regel er, men var ganske så bevisst og nøye i mitt valg også, det ble en helt fantastisk opplevelse, og jeg og mannen hadde sex flere ganger, for så å prate til langt ut på neste dag. 

Jeg gjorde imidlertid ikke som deg da han ønsket å møtes igjen, for dette SKULLE jo være mitt ONS. Bevis på at jeg klarte å ha det, for MIN skyld. Å møte ham videre ville gjort at det ikke ble et ONS, og jeg kunne likevel ikke si at jeg hadde hatt det, og klart det. 

Så jeg avviste altså videre kontakt med denne flotte mannen, for å få beholde det som at jeg hadde hatt/klart å ha et ons. 😂

Traff ham igjen tilfeldigvis senere, da jeg hadde truffet min mann. Hadde jeg fremdeles vært singel da er det mulig at han hadde fått sjansen til å være mer enn ons. 😉

Anonymkode: 43934...6b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...