Gå til innhold

Sære og hemmelige fetisjer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere her inne som har fetisjer de skammer seg litt over og som dere ikke tør å fortelle til noen? Jeg har noen ganske sære fetisjer. Wet, fart og shart. Tenner også på rumpehull. 🙈

Anonymkode: 6e092...bc0

Videoannonse
Annonse
Gjest Lampe1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere her inne som har fetisjer de skammer seg litt over og som dere ikke tør å fortelle til noen? Jeg har noen ganske sære fetisjer. Wet, fart og shart. Tenner også på rumpehull. 🙈

Det er nok vanligere enn du tror. Jeg Jar også noen.

AnonymBruker
Skrevet

Joda det er sikkert ikke så uvanlig. Bare lurte på om det er flere her som allikevel føler seg litt alene om det. For det er ikke akkurat noe folk har for vane å fortelle andre om 🙃

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å bli kvalt til jeg besvimer. Ikke nødvendigvis i forbindelse med sex bare, men er sykt deilig i seg selv. 😍

Anonymkode: 109a7...44a

• Liker 2
Gjest Lampe1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joda det er sikkert ikke så uvanlig. Bare lurte på om det er flere her som allikevel føler seg litt alene om det. For det er ikke akkurat noe folk har for vane å fortelle andre om 🙃

Nei, blir en hemmelighet man holder for seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å bli tisset på. Ikke av hvem som helst selvsagt. Men den jeg tenner på. 

Og på å slikke blodet fra sår på huden til den jeg har sex med. Sår jeg har laget

Anonymkode: 498d1...a95

Gjest Alterego666
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er shart. Kommer jeg til å angre på at jeg spør?

AnonymBruker
Skrevet

Dama var utro og jeg ble bare kåt av det. Nå tenner jeg på tanken om at hun kan gjøre det på nytt.

Anonymkode: b7ee7...882

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Absolutt en del "sære" fetisjer her.

Anonymkode: 2e826...d1a

AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig ikke det finnes så vanvittig sære fetisjer, selv om jeg ikke har så mange fetisjer selv. Men hengeren på Fetlife mye, og der seg jeg jo litt av hvert 🙂

Anonymkode: 7839b...02b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dama var utro og jeg ble bare kåt av det. Nå tenner jeg på tanken om at hun kan gjøre det på nytt.

Anonymkode: b7ee7...882

Cuckolding er mye mer vanlig enn man skulle tro. Kanskje det ikke blir like spennende å være "utro" når hun får lov til det?
Jeg tenner ikke på utroskap, men på at hun får ha sex med andre og da med min tillatelse (stor forskjell på disse to 🙂 )

Anonymkode: 0c3d0...8ef

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke det er særlig sært og det er ikke hemmelig (for de jeg har vært sammen med), men jeg liker å bli pult i rompa med strap on. Det gir noen følelser jeg ikke tror jeg kan oppleve på annen måte. 

I tillegg tenner jeg veldig på at partneren min ser på meg mens jeg runker.

Heldigvis er begge deler noe min kone også setter pris på. Jeg er veldig heldig.

Endret av Doolittle
But wait, there's more!
Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av lovbrudd.

Søgni, mod.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Alterego666 skrev:

Hva er shart. Kommer jeg til å angre på at jeg spør?

Blanding av promp og bæsj 🙈 f.eks diaré lyder i toalett. Angrer du på at du spurte? 😂

Skrevet

Fetisjer er vanlige, hva som er sært er ikke nødvendigvis en god skala, annet er med slikt som er direkte skadelig, en type sadistisk glede i noe som er irreversibelt skadelig for offeret. 

Noe av det mest, skal vi si, utpreget jævlige i slik sammenheng, ser vi omtalt i artikkelen lenket under her (klipp og lim), om hvorfor denne dommeren måtte ha med seg et ekstra par bukser når han administrerte kriminalsaker som hadde potensiale for dødsdom.

www.independent.co.uk/voices/a-chief-justice-got-away-with-murder-1169087.html

Skrevet

Veldig mange fetisjer og fantasier dreier seg om ulovligheter eller ting som er umoralsk/støtende. Nettopp derfor er det vanlig å holde dem for seg selv, og å la dem forbli fantasier. Man vet at de ikke bør leves ut. Man frykter vel også at fantasiene vil miste kraft dersom de leves ut.

Jeg ville ha skammet meg over meg selv resten av livet dersom jeg hadde realisert en av yndlingsfantasiene mine. Tipper det gjelder flere.

Gjest Alterego666
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blanding av promp og bæsj 🙈 f.eks diaré lyder i toalett. Angrer du på at du spurte? 😂

Ja, litt. Men jeg stålsatte meg for en beskrivelse som gikk i denne retningen.

Jeg dømmer ikke, men dette er ikke noe for meg. Jeg er for å skylle endetarmen før analsex. Der har du meg.😉

Gjest Alterego666
Skrevet
11 minutter siden, Hunmedham skrev:

Jeg ville ha skammet meg over meg selv resten av livet dersom jeg hadde realisert en av yndlingsfantasiene mine.

Fortell! 😁🤩

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Ja, litt. Men jeg stålsatte meg for en beskrivelse som gikk i denne retningen.

Jeg dømmer ikke, men dette er ikke noe for meg. Jeg er for å skylle endetarmen før analsex. Der har du meg.😉

Hehe, jeg skjønner det 😜 det er først og fremst lydene jeg tenner på. Jeg hadde nok ikke klart å ha skatsex for jeg tenner ikke på bæsj eller på lukten. Men blir kåt av lydene 🙈

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, jeg skjønner det 😜 det er først og fremst lydene jeg tenner på. Jeg hadde nok ikke klart å ha skatsex for jeg tenner ikke på bæsj eller på lukten. Men blir kåt av lydene 🙈

Da er vi litt på samme planet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...