Gå til innhold

Corona relaterte dødsfall

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommet over en del innlegg på SoMe om at det er mye løgner ute å går om covid-19. Mye av det er selvfølgelig konspirasjonsteorier og må tas med en klype salt. 

Men noe av det fikk meg til å tenke. Alle disse dødsfallene som mediene melder som corona-dødsfall. De presiserer aldri om vedkommende døde AV corona eller MED corona. Jeg tenker at om feks. noen dør av hjerteinfarkt, og i etterkant viser det seg at vedkommende hadde coronasmitte uten å ha hatt symtomer, så burde det jo ikke regnes som corona-dødsfall? 

Som sagt, mye av det man ser på SoMe er sikkert konspirasjonsteorier, men jeg syns også det er noen ugler i mosen når det gjelder corona-hysteriet. 

Anonymkode: f7608...5cb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Det kan være noe komme ut og manipulerer tallene til å bli høyere enn antatt kun for å skape mer blest om den såkalte pandemien. 

Føler ikke alle de som er døde av corona i hele verden mulig ikke døde av det. Noen var allerede gamle eller hadde en annen sykdom

Anonymkode: 5bade...48b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jo hittil i år Norge fått MiNDRE dødsfall enn ellers, selv om mange andre land har mange tusen. Men hadde disse landene hatt det uansett..? Folk dør jo hvert år mener jeg.. skal bli spennende å se neste år hvor mye økning i dødsfall man har fått i verden nå.. for hvis plutselig ingen dør av kreft /hjerteinfarkt osv lenger men alle dør av Covid 19.. så er det noe feil! 

Anonymkode: 45ccd...743

• Liker 2
  • Opprett ny...