BiancaWhite Skrevet 6. august 2020 #41 Skrevet 6. august 2020 Har ikke dette inntrykket! Opplever aldri dårlig service dit jeg kommer, ihvertfall ikke av nordmenn 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #42 Skrevet 6. august 2020 17 timer siden, SoWhat? skrev: Har lagt mer og mer merke til hvor trassige nordmenn er. Det kunne vært komisk, og er det tildels. Men det er ganske flaut å være vitne til denne umodenheten også. Dette gjelder når man bør yte service, og ikke minst når det gjelder å være godt vertskap. Når jeg leser at en butikkansatt avslår å gi kunden rabbat selv om denne handler dyrt, så kan jeg godta det. Men kunden får heller ikke kleshenger, for de har akkurat nok i butikken ( sløvt) Og på toppen av alt må kunden betale for posene. Nå kunne den ansatte ha gitt bort posene, men fordi kunden ble oppgitt og irritert, så tok hun betalt. Jeg lurer på, om en ansetter unger i visse butikker? Og når en inviterer folk som er veganere, så "gidder" en ikke lage noe til dem. Men be dem i bursdagsselskap skal man. Og så kommer de med en gave, liten eller stor, og får ikke noe servert??! Hva faen liksom? Og dette er noe som gjentar seg mye her inne. Folk gidder ikke ofre noe ekstra for noen. De får jammen ta til takke med det de får. Eller ikke får ofte. Eier dere ikke oppdragelse? Når en bikker en viss alder, så legger en bort trassen. Sett andre foran dere selv en gang iblant, og så får dere oppleve hvor givende det er med fornøyde gjester, og kunder. Dere får føle at dere faktisk har gjort dagen litt bedre for noen, og dere blir populære som ansatte og vertskap fordi dere yter det lille ekstra. Ta dere sammen. Nå ville jeg bare få ut dette, da der er noe som dukker opp her stadig vekk. Nå skal jeg lage istand til gjester som kommer kl 18. Andre sine valg har du ingenting med. Tviler på at du får gjester kl 18, du lever jo på kvinneguiden. Det er livet ditt, om du fikk gjester hadde du ikke trengt å påpeke det. Anonymkode: 082a0...0f7 4
SoWhat? Skrevet 6. august 2020 Forfatter #43 Skrevet 6. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Andre sine valg har du ingenting med. Tviler på at du får gjester kl 18, du lever jo på kvinneguiden. Det er livet ditt, om du fikk gjester hadde du ikke trengt å påpeke det. Anonymkode: 082a0...0f7 🙂 neida, rekker å gjøre mye utenom å være her.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #44 Skrevet 6. august 2020 Whoosh, ja. Enkelte har det med å tre sine egne litt rare fordommer over hodet på andre, ser jeg, men de gjør det ihvertfall likt over hele linja og i de fleste underforum. Anonymkode: 73a10...495 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå