AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Jeg er så lei gamle damer i matbutikkene som ikke kan spørre om jeg kan flytte meg, sånn at de kan komme bort til den varen de skal ha. Neida, de bøyer seg frem helt inntil meg slik at jeg skvetter til når jeg kjenner at det lukter dårlig ånde, eller at jeg kjenner at de er inntil meg med jakka si. Mange av de går med lommetørkle i hånden som de tar på mange ting med, og mange surrer rundt i sin egen lille boble og ser ikke hvor de går eller hvem de er inntil. Det kan godt hende vi blir sånn alle sammen når vi blir i 70- 80 årene med dårlig syn og dårlig hørsel, men jeg synes de må være litt skjerpet nå når det er Corona. Man skulle tro at de var livredde for å komme nær andre mennesker og spesielt yngre mennesker, som er mye mer på farten og menger seg mer med folk enn de. Anonymkode: 40fa9...173
Iceman Skrevet 6. august 2020 #2 Skrevet 6. august 2020 Kan du lukte ånden deres er det høy sannsynlighet for å bli smittet.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Skrevet 6. august 2020 Du må respektere eldre. Vær litt tålmodig. Anonymkode: d47f3...990 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #4 Skrevet 6. august 2020 Gamle damer? Nordmenn generelt er dårlige på å holde avstand. Anonymkode: 609b5...ef0 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #5 Skrevet 6. august 2020 vi har en datter som skal flytte til helgen for å studere, i den forbindelse var vi på handlerunde i går for å få tak i de tingene til hjemmet som mangler. Det var ganske skremmende og fasinerende å se at det jevnt over uansett alder var slik at flesteparten IKKE holdt avstand, de spritet IKKE hendene, de stimet sammen i kø og nåde deg om du forsøke si fra! Mennesker generelt er ekstremt selvopptatt, og desverre lite opptatt av å holde seg friske, ikke minst holde andre mennesker friske! Vi var innom norges største kjøpesenter, Coop Obs, Rusta, Clahs Olson, Kitch`n, Glassmagasinet, og biltema, møbelringen og plantasjen - og jevnt over var det samme opplevelse Anonymkode: 9649f...ab0 2
Iceman Skrevet 6. august 2020 #6 Skrevet 6. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må respektere eldre. Vær litt tålmodig. Anonymkode: d47f3...990 Man må ikke respektere folk som kommer for nært, uansett hvem de er. 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #7 Skrevet 6. august 2020 Og jeg er møkklei ungdommer som ikke holder avstand og spriter hendene sine. Anonymkode: 04c73...7ef 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #8 Skrevet 6. august 2020 Ts her. Jrg utvider innlegget mitt med å inkludere også eldre menn. Var på apoteket i sted og inn kommer to eldre menn, ingen av de spritet hendene og den ene gikk rundt og tok på mange varer før han kjøpte det han skulle ha. De ansatte sa ingenting til de, derfor klarte heller ikke jeg å gjøre det. Anonymkode: 40fa9...173
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #9 Skrevet 6. august 2020 jeg er møkklei gamle damer og gamle menn, middelaldrende damer og middelaldrende menn og ikke minst unge damer og unge menn, som ikke overholder smittevernsreglene. Jeg vet ikke hvem som er verst, men jeg holder en knapp på unge menn. Anonymkode: 74ceb...80a 1
Anbefalte innlegg