AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Hei! Jeg har en gutt på 3 mnd som jeg fullammer. Han er god og tjukk, og jeg har alt for mye melk! Pumper flere flasker daglig som jeg tar vare på «i tilfelle» jeg skulle trenge det. Det gjør jeg aldri og det blir bare kastet. har i det siste tenkt på om jeg kanskje skulle av donert melka. Har hørt at de har behov for dette til premature babyer på sykehus. Noen som har erfaring med å donere melka si? Er det mye stress? Vet noen om et sted å donere til rundt Trondheim sentrum?? setter pris på alle innspill☺️☺️ Anonymkode: 76cc7...dee 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 https://stolav.no/avdelinger/barne-og-ungdomsklinikken/morsmelkbanken Jeg har donert til Bergen. Var helt fint. Hadde helt intenst mye melk. Lagde cirka 1L for mye om dagen. Håper du får donert! Anonymkode: c9776...a05 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 Aaaaw for en fin ting å gjøre 🥰🥰🥰 Heldige bebiss som har en så flott mamma som deg Anonymkode: 2f95f...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aaaaw for en fin ting å gjøre 🥰🥰🥰 Heldige bebiss som har en så flott mamma som deg Anonymkode: 2f95f...9d7 Man kan da være en grusom mamma selv om man donerer melk. Anonymkode: 23d46...a8b 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #5 Skrevet 5. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan da være en grusom mamma selv om man donerer melk. Anonymkode: 23d46...a8b Herregud 🤦🏻♀️ Anonymkode: 5da01...a53
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #6 Skrevet 5. august 2020 Jeg gjør det her i Trondheim Ta kontakt med morsmelksbanken imorgen, de er veldig trivelige der! (Gjerne ring, de var litt treige på epost når jeg begynte). Det er litt mer styr å pumpe til banken enn til egen frys fordi man må være enda mer nøye med hygienen, men veldig verdt det Du må inn til samtale først, og ta noen blodprøver, og så er du i gang https://stolav.no/avdelinger/barne-og-ungdomsklinikken/morsmelkbanken Anonymkode: 2f81c...436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå