Gå til innhold

Noen som har tatt 45 stp per semester - og har full jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det tror dere? Skriftlige eksamener.. Tar 30 nå, men ønsker å bli fort ferdig. Har skolebarn.

Anonymkode: 54f45...e2a

Videoannonse
Annonse
Gjest Niek79
Skrevet

Jeg gjorde det et semester. Jeg tok 52.5 studiepoeng innen samfunnsøkonomi på bachelornivå. Det er riktignok et relativt enkelt fagfelt, men det gikk greit. Det viktigste er å jobbe en time eller to hver dag.

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det første året av bachelor, men hadde dog ikke barn og kunne jobbe med fag mens jeg jobbet natt. 

Kommer an på fagfelt, pensum, innleveringer og hvor lett du tilegner deg det som trengs. 

Anonymkode: 518a2...5d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo nesten ett år på et semester. Høres veldig mye ut. Hva slags fagfelt er det? Hvor mange eksamener?

Anonymkode: eff74...3d2

AnonymBruker
Skrevet

Samfunnsfaglige emner + ett psykologi. 3 eksamener - hvor en er mappe.. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja så lenge du prioriterer vekk alt annet så går det. Handler mest om disiplin og overskudd.

Anonymkode: 7c3df...658

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tok lærerutdanningen desentralisert, ett år under normert tid, mens jeg jobbet 100 % og hadde små barn. Det gikk, men var et rotterace og ikke noe jeg anbefaler noen som helst. Alt ble bare "godt nok" jeg sov knapt, mannen min ble bare en jeg organiserte ting med, og jeg hadde et kortisolnivå av en annen verden. Det kan gå for et år, uten problem, men ikke fire. 

Anonymkode: f08c8...6cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt avhengig av hvilke emner det er. 

Jeg tok 52.5 stp ett semester med baby uten barnehageplass. Det gikk strålende. 

Men andre emner jeg har hatt har vært så arbeidskrevende at 15 stp burde vært 45stp mtp tidsbruken (lab 12 timer 5 dager i uka i 3 måneder, med tilhørende rapporter og forberedelser...). 

Anonymkode: ed35a...322

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar 90 poeng pr semester med 100% nattevakt. Har veldig stille nattevakt så får jobbet mye der

Anonymkode: c33c6...2fa

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar 90 poeng pr semester med 100% nattevakt. Har veldig stille nattevakt så får jobbet mye der

Anonymkode: c33c6...2fa

Hvor er du nattevakt? 🤩 Hos hjemmeboende eller bolig/sykehjem? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte skrive bacheloroppgaven, pluss 30stp bed siden av, full jobb og tre barn. Det gikk fint det. 

Anonymkode: ec4b0...f13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...