AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #21 Del Skrevet 5. august 2020 Har skjønt etterhvert at jeg er sammen med ei ganske unik dame. Hun får orgasme i nær sagt alle slags stillinger ved penetrering,også analt har det hendt, ved munnsex. Hun får sprutorgasme visst jeg bruker fingrene inn i skjeden også. Hun er dessuten ei veldig søt og sexy dame. Så ja, utroskap frister ikke.😍 Anonymkode: beb10...655 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #22 Del Skrevet 5. august 2020 1 time siden, Anonym Bruker skrev: Din brukerveiledning synes langt på vei å vera i tråd med også mine opplevelser. Hun er tydelegvis trangest, og mest følsom i ytre del av vagina, og når en trang inngang omslutter penishode gjir det også ekstra stimulans / friksjonen av penishode. Hvorvidt kvinner generelt har tilsvarende følelsomhet i ytre del av vagina er meg ukjent, og lite fokus på. I motsettning til menn som har sin føleles konsentrert omkring penishode, så har kvinner følsomheten fordelt over eit større område v/ kjønnsorganet som menn ikkje kan identifisere seg med. Det er fint at du har observert dette, og at det jeg forteller om stemmer med dine opplevelser, men jeg er noe uenig i at det er ukjent og lite fokus på at kvinner er mest følsom i ytre del. Det er ikke veldig vanskelig å finne informasjon om dette. Det er dessverre mer fokus på at kvinners underliv er vanskelig å forstå seg på, og ikke minst er det fokus på betydningen av størrelse på penis. Sannheten er at kvinners underliv er ganske logisk, i forhold til at det skal egne seg for både sex og å føde barn. For at vi skal kunne føde barn uten å ha så enorme smerter at det ville unngås totalt har naturen ordnet det slik at i selve fødekanalen er det ikke så enormt med følsomme nerveceller at det blir umulig. Det er vondt uansett ja, men for å spare oss fra enda verre enn det er har vårt senter for nytelse utviklet seg til å være litt skjermet fra selve kanalen baby skal presses ut gjennom. Klotoris, med sin enorme følsomhet, presses nærmest bort av at det er et område mellom babys vei ut og den. Snilt av naturen, og logisk, når vi tydelig har utviklet oss mot å kunne nyte sex også. For at vi skal kunne nyte seg går det så to "føtter" ut fra klotoris, som omfavner åpningen, og gjør det mulig å få stimulerering av også klitoris, selv ved samleie. Litt indirekte riktig nok, men det mest følsomme punktet vårt har da også en mulighet til å bli stimulert ved penetrering. Bevegelse ved åpningen vil medføre "napping" og "trekking" i deler som er direkte knyttet til vår største kilde for nytelse. Press fra innsiden kan også bidra til indirekte stimulering av klitoris. Selve innsiden av skjelden har altså ikke i seg selv mange nerveceller, fordi vi skal føde, men man kan, ved å være bevisst på hvordan kvinners underliv er bygget opp, og hvorfor også kanskje, bli flink til å gjøre det som trengs for å aktivere de nerveceller som stimuleres indirekte, samt de relativt færre som er i selve kanalen. Hadde menn vært mer bevisst på dette kunne de kanskje forstått bedre at penisstørrelse ikke er det mest vesentlig, og at når kvinner hevder at det er hvordan penis brukes som er viktigere, så er det rn sannhet. Det som er min erfaring med at de nerveceller som faktisk finnes inne i kanalen trenger å lokkes litt til å aktiveres er det derimot lite skrevet om, og jeg har ikke funnet dokumentasjon på at dette er generelt en sannhet. Likevel, det er ikke ulogisk i forhold til at vi både skal føde og ha sex. Om disse cellene i selve kanalen var veldig på ville de også være veldig på for å registrere smerte. Jeg tror personlig at de er litt "trege i oppfattelsen" akkurat fordi de er plassert en plass der det er best at de er sikre på å ikke påføre sjefen (kvinnen altså) ubehag. De nærmeste tenker seg litt om før de kobler seg helt på, og ved minste ubehag kobler de seg av igjen. Min erfaring med sex er at jeg ikke engang visste at det var mulig å få større nytelse ved å være bevisst på å få aktivert det som er av nerveceller. At det faktisk finnes noen i selve kanalen som når de er med på leken nærmest fungerer som forsterkere på den indirekte simuleringen av klitoris. Jeg var fornøyd med det presset, rykkingen, trykket og alt det som stimulerte, og trodde det var dette vi kvinner kunne få ut av det. At alt kunne forsterkes ved å få lokket de relativt få nerveceller i selve kanalen til å være med, det var det som for min del løftet sex fra godt til "Herregud, dette er overjordisk herlig! Hvordan kan noen leve uten?" Det ble ikke så vanskelig å få orgasme da. Siden dette altså regnes som ukjent for en del menn legger jeg ved et par tegninger som menn bør ha langt fremme i bevisstheten, om de ønsker å bli gode elskere. Hvilket jeg tror at de fleste menn faktisk ønsker... selv om det er helt merkelig hvor lite kunnskap om kvinners underliv menn faktisk tilegner seg. Lurer litt på om menn tenker at dette BØR de kunne, så instinktivt og naturlig at det er skammelig å finne informasjon om dette andre steder enn gjennom erfaring. Isåfall bør dere slutte med å tro det. Selv vi kvinner har mye å lære om vårt eget underliv, og vi kan selv få helt utrolig "Herregud!" utbytte ved å tilegne oss mer kunnskap, og være nysgjerrig på, samt villig til, å utforske vårt eget underliv og vår egen seksualitet. Den ganske så usexy tegningen av hva som ligger under det synlige er hva menn bør være oppmerksom på, ha helt fremme i bevisstheten, om de vil være gode elskere. Den tegningen er imidlertid så lite sexy at jeg tar med en mer gjenkjennelig tegning også. Klarer menn å koble kunnskap fra info-tegningen til å se det samme i et faktisk kvinnelig underliv, være bevisst på det som ikke synes og ønske å utforske hvordan disse elementene kan trigges til å gi kvinner nytelse, da kan de mest utrolige ting skje. Kvinners underliv er egentlig ikke rakettforskning, men logisk. 😉 Anonymkode: bf7c2...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #23 Del Skrevet 5. august 2020 Misjonærstillingen er vanskelig å komme i, synes jeg. Bedre å ligge på magen... Anonymkode: 0a012...9f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. august 2020 #24 Del Skrevet 5. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Går det ikke fint å komme til med hånda under misjonær? Så lenge mannen holder seg oppe med strake armer og er slank? Eller mente du at mannen skal stimulere klitoris samtidig? Anonymkode: 46975...38a Går fint å bruke lirke en hånd tidvis under å "kni litt på tuppen" til ein merker at hun nærmer seg orgasme. Kan føles litt antsrengende dersom hun er litt treg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. august 2020 #25 Del Skrevet 5. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er fint at du har observert dette, og at det jeg forteller om stemmer med dine opplevelser, men jeg er noe uenig i at det er ukjent og lite fokus på at kvinner er mest følsom i ytre del. Det er ikke veldig vanskelig å finne informasjon om dette. Det er dessverre mer fokus på at kvinners underliv er vanskelig å forstå seg på, og ikke minst er det fokus på betydningen av størrelse på penis. Sannheten er at kvinners underliv er ganske logisk, i forhold til at det skal egne seg for både sex og å føde barn. For at vi skal kunne føde barn uten å ha så enorme smerter at det ville unngås totalt har naturen ordnet det slik at i selve fødekanalen er det ikke så enormt med følsomme nerveceller at det blir umulig. Det er vondt uansett ja, men for å spare oss fra enda verre enn det er har vårt senter for nytelse utviklet seg til å være litt skjermet fra selve kanalen baby skal presses ut gjennom. Klotoris, med sin enorme følsomhet, presses nærmest bort av at det er et område mellom babys vei ut og den. Snilt av naturen, og logisk, når vi tydelig har utviklet oss mot å kunne nyte sex også. For at vi skal kunne nyte seg går det så to "føtter" ut fra klotoris, som omfavner åpningen, og gjør det mulig å få stimulerering av også klitoris, selv ved samleie. Litt indirekte riktig nok, men det mest følsomme punktet vårt har da også en mulighet til å bli stimulert ved penetrering. Bevegelse ved åpningen vil medføre "napping" og "trekking" i deler som er direkte knyttet til vår største kilde for nytelse. Press fra innsiden kan også bidra til indirekte stimulering av klitoris. Selve innsiden av skjelden har altså ikke i seg selv mange nerveceller, fordi vi skal føde, men man kan, ved å være bevisst på hvordan kvinners underliv er bygget opp, og hvorfor også kanskje, bli flink til å gjøre det som trengs for å aktivere de nerveceller som stimuleres indirekte, samt de relativt færre som er i selve kanalen. Hadde menn vært mer bevisst på dette kunne de kanskje forstått bedre at penisstørrelse ikke er det mest vesentlig, og at når kvinner hevder at det er hvordan penis brukes som er viktigere, så er det rn sannhet. Det som er min erfaring med at de nerveceller som faktisk finnes inne i kanalen trenger å lokkes litt til å aktiveres er det derimot lite skrevet om, og jeg har ikke funnet dokumentasjon på at dette er generelt en sannhet. Likevel, det er ikke ulogisk i forhold til at vi både skal føde og ha sex. Om disse cellene i selve kanalen var veldig på ville de også være veldig på for å registrere smerte. Jeg tror personlig at de er litt "trege i oppfattelsen" akkurat fordi de er plassert en plass der det er best at de er sikre på å ikke påføre sjefen (kvinnen altså) ubehag. De nærmeste tenker seg litt om før de kobler seg helt på, og ved minste ubehag kobler de seg av igjen. Min erfaring med sex er at jeg ikke engang visste at det var mulig å få større nytelse ved å være bevisst på å få aktivert det som er av nerveceller. At det faktisk finnes noen i selve kanalen som når de er med på leken nærmest fungerer som forsterkere på den indirekte simuleringen av klitoris. Jeg var fornøyd med det presset, rykkingen, trykket og alt det som stimulerte, og trodde det var dette vi kvinner kunne få ut av det. At alt kunne forsterkes ved å få lokket de relativt få nerveceller i selve kanalen til å være med, det var det som for min del løftet sex fra godt til "Herregud, dette er overjordisk herlig! Hvordan kan noen leve uten?" Det ble ikke så vanskelig å få orgasme da. Siden dette altså regnes som ukjent for en del menn legger jeg ved et par tegninger som menn bør ha langt fremme i bevisstheten, om de ønsker å bli gode elskere. Hvilket jeg tror at de fleste menn faktisk ønsker... selv om det er helt merkelig hvor lite kunnskap om kvinners underliv menn faktisk tilegner seg. Lurer litt på om menn tenker at dette BØR de kunne, så instinktivt og naturlig at det er skammelig å finne informasjon om dette andre steder enn gjennom erfaring. Isåfall bør dere slutte med å tro det. Selv vi kvinner har mye å lære om vårt eget underliv, og vi kan selv få helt utrolig "Herregud!" utbytte ved å tilegne oss mer kunnskap, og være nysgjerrig på, samt villig til, å utforske vårt eget underliv og vår egen seksualitet. Den ganske så usexy tegningen av hva som ligger under det synlige er hva menn bør være oppmerksom på, ha helt fremme i bevisstheten, om de vil være gode elskere. Den tegningen er imidlertid så lite sexy at jeg tar med en mer gjenkjennelig tegning også. Klarer menn å koble kunnskap fra info-tegningen til å se det samme i et faktisk kvinnelig underliv, være bevisst på det som ikke synes og ønske å utforske hvordan disse elementene kan trigges til å gi kvinner nytelse, da kan de mest utrolige ting skje. Kvinners underliv er egentlig ikke rakettforskning, men logisk. 😉 Anonymkode: bf7c2...60a Kjønnsorganet til en kvinne (bilde) kan til forveksling sjå mer ut som eit månelandskap m/ krater. Menn /gutter har tradisjonelt sett vert mer nysgjerrig på det kvinnlige kjønnsorganet -en kvinner er overfor det mannlige kjønnsorganet. Pesonleg synes eg utseende er heilt uvesentlig bare det er funksjonelt, og brukarvennlig både hos mann og kvinner. Clitorisen hos kvinner kan vera både til glede og besver, men sansynlevis mest til glede hos dei fleste kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #26 Del Skrevet 5. august 2020 36 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Kjønnsorganet til en kvinne (bilde) kan til forveksling sjå mer ut som eit månelandskap m/ krater. Menn /gutter har tradisjonelt sett vert mer nysgjerrig på det kvinnlige kjønnsorganet -en kvinner er overfor det mannlige kjønnsorganet. Pesonleg synes eg utseende er heilt uvesentlig bare det er funksjonelt, og brukarvennlig både hos mann og kvinner. Clitorisen hos kvinner kan vera både til glede og besver, men sansynlevis mest til glede hos dei fleste kvinner. Du verden! Hvor mange seriøse diskusjoner har du hatt med dine kamerater om hvordan man skal stimulere kvinner med munn og fingre? Teknikk, ting å være oppmerksom på, hva som kan være vanskelig angående tenner, hvor lett/hardt, slitsomt, erogene soner som fort kan glemmes, og så videre? Jeg har ikke tall på ulike diskusjoner om dette opp gjennom årene. Seriøse diskusjoner, hvor usikkerhet, erfaringer, tips og annet deles. Med mindre man er i en venninnegjeng der alt om sex ikke snakkes om er dette noe vi kvinner interesserer oss så for at vi har seriøse diskusjoner om det. Ikke pisspreik og fleip, men som noe seriøst vi er oppriktig interessert i å lære. Du må for all del ikke forveksle selvsentrert ønske om å ha sex med kvinner, og kanskje oppleve mange ulike kvinners underliv, med å ha oppriktig interesse for hvordan kvinnelig underliv fungerer, med tanke på å stimulere KVINNEN, ikke deg selv. Det er ikke å være nysgjerrig på kvinners underliv, det er å være nysgjerrig på å ha sex med kvinner, av egeninteresse. Din uttalelse om klitoris er i såmåte like idiotisk som å si at penis kan være til både glede og besvær, men sannsynligvis mest til glede for de fleste menn. Æh? Joda, kåthet kan medføre både glede og besvær, men klitoris ER vår penis. Akkurat like viktig for at vi kvinner skal kunne nyte sex som penis er for dere menn. For å hevde at menn har større interesse for kvinners underliv enn kvinner har for menns... unnskyld meg, men du slår jo det ihel med svada selv. Ja utseende er faktisk helt uvesentlig, om de vesentlige deler ikke er skåret bort av frykt for kvinnelig nytelse og seksualitet. Anonymkode: bf7c2...60a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. august 2020 #27 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du verden! Hvor mange seriøse diskusjoner har du hatt med dine kamerater om hvordan man skal stimulere kvinner med munn og fingre? Teknikk, ting å være oppmerksom på, hva som kan være vanskelig angående tenner, hvor lett/hardt, slitsomt, erogene soner som fort kan glemmes, og så videre? Jeg har ikke tall på ulike diskusjoner om dette opp gjennom årene. Seriøse diskusjoner, hvor usikkerhet, erfaringer, tips og annet deles. Med mindre man er i en venninnegjeng der alt om sex ikke snakkes om er dette noe vi kvinner interesserer oss så for at vi har seriøse diskusjoner om det. Ikke pisspreik og fleip, men som noe seriøst vi er oppriktig interessert i å lære. Du må for all del ikke forveksle selvsentrert ønske om å ha sex med kvinner, og kanskje oppleve mange ulike kvinners underliv, med å ha oppriktig interesse for hvordan kvinnelig underliv fungerer, med tanke på å stimulere KVINNEN, ikke deg selv. Det er ikke å være nysgjerrig på kvinners underliv, det er å være nysgjerrig på å ha sex med kvinner, av egeninteresse. Din uttalelse om klitoris er i såmåte like idiotisk som å si at penis kan være til både glede og besvær, men sannsynligvis mest til glede for de fleste menn. Æh? Joda, kåthet kan medføre både glede og besvær, men klitoris ER vår penis. Akkurat like viktig for at vi kvinner skal kunne nyte sex som penis er for dere menn. For å hevde at menn har større interesse for kvinners underliv enn kvinner har for menns... unnskyld meg, men du slår jo det ihel med svada selv. Ja utseende er faktisk helt uvesentlig, om de vesentlige deler ikke er skåret bort av frykt for kvinnelig nytelse og seksualitet. Anonymkode: bf7c2...60a Aldri vert noen tema blandt venner, kolegaer å diskutere hvorvidt ein bør nytte tunge eller fingre til å stimulere en kvinnes kjønnsorgan. Menn og kvinner kommuniserer innbyrdes på høyst ulikt vis når det handler om sex. Fakta på Lørdag 2006 i NRK gjekk under tittelen / overskriften "Clitorisen til glede og besver" Kvinnen og klitoris Klitoris har tilsynelatende ingen annen funksjon enn å gi kvinner nytelse. I kveldens Fakta på lørdag tar vi bokstavelig talt en nærmere titt, og ser også på synet på klitoris og kvinners seksualitet før og nå. http://arkiv.nrk.no/programoversikt/avansert/indexa70d.html Endret 5. august 2020 av Anonym Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #28 Del Skrevet 5. august 2020 9 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Tabu blandt venner, og ikkje noe tema blandt venner etc, omkring stimulering om hvorvidt ein skal stimulere en kvinnes kjønnsrorgan m/ tunge eller fingre Fakta på Lørdag 2006 i NRK gjekk under tittelen / overskriften "Clitorisen til glede og besver" Kvinnen og klitoris Klitoris har tilsynelatende ingen annen funksjon enn å gi kvinner nytelse. I kveldens Fakta på lørdag tar vi bokstavelig talt en nærmere titt, og ser også på synet på klitoris og kvinners seksualitet før og nå. http://arkiv.nrk.no/programoversikt/avansert/indexa70d.html Lurt å ikke ta en programtittel ut av kontekst og presentere det som en sannhet. Fengende tittel på et spennende tema ble da plutselig tåpelig, på grensen til fornærmende ignorant i forhold til kvinners seksualitet. Anonymkode: bf7c2...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. august 2020 #29 Del Skrevet 5. august 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurt å ikke ta en programtittel ut av kontekst og presentere det som en sannhet. Fengende tittel på et spennende tema ble da plutselig tåpelig, på grensen til fornærmende ignorant i forhold til kvinners seksualitet. Anonymkode: bf7c2...60a Programmet blei sendt i 2006, og bitt noen år sidan det nå. Kvinners (og menn ) sitt forhold til sexualitet har vel og merke endret seg eindel sidan den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #30 Del Skrevet 5. august 2020 Hvis mannen ikke løfter seg opp på albuene under misjonæren, vil kroppen hans gnikke masse borti klitoris. Dette er nok til å komme, hvis man er mentalt til stede og nyter sexen. Anonymkode: 3989e...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #31 Del Skrevet 5. august 2020 40 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Programmet blei sendt i 2006, og bitt noen år sidan det nå. Kvinners (og menn ) sitt forhold til sexualitet har vel og merke endret seg eindel sidan den tid. Forunderlig lite dessverre. Ikke i særlig positivt retning. De burde antagelig vise langt flere slike programmer. Helst veve temaet inn i fengende filmer og serier. Kvinners underliv er fremdeles for spesielt interesserte, utover interessen for å slippe til der. Ha sex, få sex, er det mest vesentlige fremdeles. Utover det er det helst pikkstørrelse som har fokus, og innimellom analsex. Samt å klage på at kvinner ikke har nok lyst selvfølgelig. Det siste kunne nok la seg løse med litt større interesse for kvinnelig underliv og nytelse, men hei, hvorfor skulle yngre menn gjøre det bedre enn tidligere generasjoner menn? All den kjedelige informasjonen å tygge på, når det er så mye enklere å bare slå fast at kvinner ikke er til å forstå seg på. Anonymkode: bf7c2...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 5. august 2020 #32 Del Skrevet 5. august 2020 11 timer siden, Fioljenta skrev: Klitoris er mer enn den vesle, synlige tappen. Den er faktisk ganske stor og strekker seg ned og rundt skjeden. Men den «virker» bare under penetrering når hun er godt oppvarmet. En vei til orgasme (veldig forenklet!): 1: Varm opp hodet hennes først! 2: Varm opp kroppen hennes med kjærtegn (bruk mer tid enn du sannsynligvis tror...) 3: Kjærtegn kjønnet hennes 4: Og så er hun kanskje klar for misjonær - du kan eksperimentere med å bevege deg langs kroppen hennes i stedet for ut og inn. Dere kan begge bruke PC-muskelen for å bidra til å stimulere klitoris innenfra. Det finnes selvsagt flere veier til orgasme i misjonær - og de varierer fra par til par og kvinne til kvinne, så være lydhør! Men det er sjelden jeg hører/leser om kvinner som klager over for mye forspill eller som kommer når han hopper for kjapt til penetrering. 💜 (For meg er det i alle fall sånn at det å få orgasme krevde trening - særlig trening sammen med min partner. Så jeg kjenner jeg blir litt provosert av det med å _finne_ en kvinne med visse egenskaper... Min erfaring er at sånne «egenskaper» kan læres - sammen med en god partner.) Du er bare så nydelig du💛 Kroppene våre trenger oppvarming, også hjernen... Vi har alle forskjellig responstid før vi er klare for sex, og noen trenger små hint før forspillet. Menn trenger også oppvarming, vi har også følelser selv om ikke alle ser ut til å ha det. Forspillet er jo en fordel om sexen skal vare en stund, man blir mere utholdende og kåt... Jo kåtere mannen blir jo mere kos får du som kvinne... og viser man tålmodighet mens man venter på sexen, viser man også forståelse og viktigheten med forspillet... Jeg kan nok virke litt irriterende noen ganger, for jeg bruker god tid... men jeg liker jo å terge såpass at hun vrir seg av kåthet. Men noen ganger river vi av hverandre klærne så skjorteknappene spruter, da knuller vi som kaniner uten forspill... da har vi like rask responstid😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 6. august 2020 #33 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Forunderlig lite dessverre. Ikke i særlig positivt retning. De burde antagelig vise langt flere slike programmer. Helst veve temaet inn i fengende filmer og serier. Kvinners underliv er fremdeles for spesielt interesserte, utover interessen for å slippe til der. Ha sex, få sex, er det mest vesentlige fremdeles. Utover det er det helst pikkstørrelse som har fokus, og innimellom analsex. Samt å klage på at kvinner ikke har nok lyst selvfølgelig. Det siste kunne nok la seg løse med litt større interesse for kvinnelig underliv og nytelse, men hei, hvorfor skulle yngre menn gjøre det bedre enn tidligere generasjoner menn? All den kjedelige informasjonen å tygge på, når det er så mye enklere å bare slå fast at kvinner ikke er til å forstå seg på. Anonymkode: bf7c2...60a Verden har vel å merke forandret seg noe siden 2006- også på den sexuelle arena. Tema : Pikkstørrelser, analsex , blankpolerte kjønnsorgan, sexstillinger, ulikt sexbehov er noe av det som ser uttil å gå igjenn idag. Sexualopplysning er forlengst innført som skolefag i motsettning til tidligere da sexualitet var eit tabubelagt tema, og de ferreste menn ( og kvinner ) viste at det fantes en clitoris. Idag kan de fleste med noen tastatrrykk få grovporno rett på pc-skjermen hvor kvinner i hopetatt bretter seg ut og sexsener som ikkje er foreneleg med god seg. Ein skal ikkje så mange årenne tilbake da slike sxsener var forbudt m/ lov å distribuere i Norge. I Danmark og Sverige blei pornofilmer / balder distrubiert på bensinstasjoner / utsalgsteder. Ingen tvil om at pornoindustrien har endret mange sin holdninger til kroppsfiksering, og sexuell adferd. Større fokus på det kvinnlige underliv, og kvinners nytelse er noe kvinner selv må stå til ansvar for. De fleste kvinner (unntatt innen helsetjenesten) ofrer ikkje en tanke til at også menn har sin utfordringer m / kjønnsorganet. Mange menn blir m.a. råka av prostatakreft hvert år, og mange menn får peyronies sykdom, og stadig flere menn får ereksjonsproblem. Forskerne har forlengst slått fast at sædkvaliteten hos menn er blitt langt dårlige. https://www.dagsavisen.no/nyheter/verden/forskere-slar-alarm-om-synkende-sedkvalitet-hos-menn-i-vestlige-land-1.1000822 Endret 6. august 2020 av Anonym Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 6. august 2020 #34 Del Skrevet 6. august 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Har skjønt etterhvert at jeg er sammen med ei ganske unik dame. Hun får orgasme i nær sagt alle slags stillinger ved penetrering,også analt har det hendt, ved munnsex. Hun får sprutorgasme visst jeg bruker fingrene inn i skjeden også. Hun er dessuten ei veldig søt og sexy dame. Så ja, utroskap frister ikke.😍 Anonymkode: beb10...655 Håper du innser hvor utrolig heldig du er, og at du tar godt vare på henne og forholdet deres! Jeg hadde det og sånn, men innså dessverre ikke hvor fantastisk bra og unikt det var før etter at forholdet var over.. Ingen av de jeg har hatt i ettertid har nått henne til knærne, når det gjelder bra sex?.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 6. august 2020 #35 Del Skrevet 6. august 2020 Skulle ønske det ble mindre stress rundt sex. Størrelser... Orgasmer... For å bruke et bilde: Jeg tror folk hadde hatt større glede av å ligge på ryggen og se på skyene enn å løpe etter bussen. Det er jo den seksuelle nytelsen man har mens man gjør alt det deilige med og for hverandre som er hovedsaken, ikke det korte klimakset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #36 Del Skrevet 6. august 2020 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg som mann bruker hånden på henne ved misjonær. Null problem. Trenger ikke strake armer heller Det holder å støtte seg på albuen. Anonymkode: 1fbf0...0c4 Joda, har hatt menn som forsøker dette, problemet er bare at man behøver *den riktige* stimuleringen, det kan ikke være hvilken som helst gnikking i et hvilket som helst tempo. Derfor er det også litt vanskelig å få til selv også, det er liksom ikke plass til hånda i den riktige vinkelen for å få det til, for min del da. Men kvinner er forskjellige! Anonymkode: 181f5...7f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #37 Del Skrevet 6. august 2020 21 hours ago, AnonymBruker said: Går det ikke fint å komme til med hånda under misjonær? Så lenge mannen holder seg oppe med strake armer og er slank? Eller mente du at mannen skal stimulere klitoris samtidig? Anonymkode: 46975...38a Nja, joda får jo lirket hånda ned der. Mem jeg syns jo det er deilig å kysse samtidig, og da blir det brått for trangt til å bruke hånden i riktig vinkel med riktig trykk og tempo. Når det gjelder han, så er desverre de fleste menn ikke så utrolig flinke til å stimulere klitoris på den riktige måten for min del. Det funker om man ligger stille, men når de selv er i bevegelse så blir det ofte vanskelig, og jeg ser jo den. Da blir det liksom to ulike tempoer og rytmer å forholde seg til på en gang Anonymkode: 181f5...7f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #38 Del Skrevet 6. august 2020 Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i den posten over, om å "aktivere sensorer". Jeg er stort sett klar til å penetreres umiddelbart, og er "mentalt klar" når sexen starter. For meg er det eneste som funker å knipe. Alle jenter kjenner (forhåpentligvis) til disse musklene. De vet at musklene må trenes opp etter fødsel så vi ikke skal tisse på oss, de vet at det er deilig for mannen at vi kniper under samleie. Få vet at det er veien til orgasme. Man må jobbe hardt for det. Klitorisorgasme er enklere, enten med hånd eller at den gnis av mannens kropp. Anonymkode: b3713...d99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #39 Del Skrevet 6. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i den posten over, om å "aktivere sensorer". Jeg er stort sett klar til å penetreres umiddelbart, og er "mentalt klar" når sexen starter. For meg er det eneste som funker å knipe. Alle jenter kjenner (forhåpentligvis) til disse musklene. De vet at musklene må trenes opp etter fødsel så vi ikke skal tisse på oss, de vet at det er deilig for mannen at vi kniper under samleie. Få vet at det er veien til orgasme. Man må jobbe hardt for det. Klitorisorgasme er enklere, enten med hånd eller at den gnis av mannens kropp. Anonymkode: b3713...d99 Ja, kniping er virkelig viktig! Jeg klarer ikke å få orgasme uten å knipe. (Pluss klitoris da) Det jeg har opplevd, som er litt synd, er at jeg blir så trang når jeg kniper i misjonær at gutta sliter skikkelig med å ikke komme og må ha pauser etc. Så kan ikke knipe hele tiden Anonymkode: 181f5...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 6. august 2020 #40 Del Skrevet 6. august 2020 1 hour ago, Hunmedham said: Skulle ønske det ble mindre stress rundt sex. Størrelser... Orgasmer... For å bruke et bilde: Jeg tror folk hadde hatt større glede av å ligge på ryggen og se på skyene enn å løpe etter bussen. Det er jo den seksuelle nytelsen man har mens man gjør alt det deilige med og for hverandre som er hovedsaken, ikke det korte klimakset. Prikken over i-en? Bekreftelse på at man er noenlunde attraktiv og gjør ting noenlunde riktig? Å få orgasme utløser jo spenninger og man føler seg tilfredsstilt etterpå. Ikke frustrert.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå