AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #1 Skrevet 5. august 2020 Gjerne noe med farger eller som er litt spennende. Ikke fan av de fleste eviggrønne jeg har sett. Noe hardføre, bor i sone 4-5, tenker jeg. Ideer? Anonymkode: 344aa...26b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Aronia er høy hekk her i Trøndelag. Anonymkode: facbe...73d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Aronia er høy hekk her i Trøndelag. Anonymkode: facbe...73d Veldig godt forslag. Blir kanskje denne i ene delen av hagen. Om det blir hekk eller bare til bær får jeg se Flere som har forslag? Anonymkode: 344aa...26b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #5 Skrevet 5. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig godt forslag. Blir kanskje denne i ene delen av hagen. Om det blir hekk eller bare til bær får jeg se Flere som har forslag? Anonymkode: 344aa...26b Den er 2 meter høy,, hvertfall 1 meter bred og tett som en mur hos naboen hvertfall Anonymkode: facbe...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå