Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppgi gjerne stillingsprosent, om du jobber turnus, har mastergrad, jobber kommunalt, statlig eller privat:) Ta med alle tillegg.

Anonymkode: 662d1...181

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter opp denne:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bach , 540 000

Anonymkode: 30cfd...4b4

AnonymBruker
Skrevet

Spesialsykepleier med master, 100% stilling i det offentlige, 538 000. 

Anonymkode: 8748e...9f4

Skrevet

Bach, 500 000, offentlige. 100%

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Schøhest skrev:

Bach, 500 000, offentlige. 100%

Hvor lang erfaring har du?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang erfaring har du?

Ferdig utdannet juni 2016, men fikk 10 års ansiennitet fra jeg startet. Jobber på sykehjem i kommunen

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spesialsykepleier med master, 100% stilling i det offentlige, 538 000. 

er det med alle tillegg?? Jeg har jo totalt (og med 10 års ans) over 600 000 i året, som pleieassistent i kommunen... 

Anonymkode: bd618...3dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det med alle tillegg?? Jeg har jo totalt (og med 10 års ans) over 600 000 i året, som pleieassistent i kommunen... 

Kan dette virkelig stemme?

Anonymkode: 8a1a9...eb8

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

630 000 hadde jeg ifjor, for å være nøyaktig. Usikker på hvor mye jeg jobbet, da jeg kun har en helgestilling på papiret, men ikke så mye mer enn 100% totalt gjennom året. Jeg lurer mer på om det virkelig stemmer at en spesialsykepleier i 100% stilling kun har 538 000 brutto med alle tillegg.. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg egentlig ikke noe på. Jobbet selv som pleieassistent med 10 års ans og hadde 219kr i timen. Det går faktisk ikke an at en pleieassistent har så mye mer enn en sykepleier i lønn. 

Er nå sykepleier og har ca 560 000kr i året(brutto), og dette er med tillegg.

Anonymkode: 50d2f...303

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg egentlig ikke noe på. Jobbet selv som pleieassistent med 10 års ans og hadde 219kr i timen. Det går faktisk ikke an at en pleieassistent har så mye mer enn en sykepleier i lønn. 

Er nå sykepleier og har ca 560 000kr i året(brutto), og dette er med tillegg.

da skjønner jeg mer av hvorfor sykepleierne klager. Jeg har ligget mellom 500 og 600 i året de siste tre årene og tenkt at sykepleier må ligge en del høyere, og ikke helt skjønt hva de klager for.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

da skjønner jeg mer av hvorfor sykepleierne klager. Jeg har ligget mellom 500 og 600 i året de siste tre årene og tenkt at sykepleier må ligge en del høyere, og ikke helt skjønt hva de klager for.

Jeg klager ikke, synes jeg har ok+ lønn:-) Og hvis du har over 600 000kr i året, så har du måttet jobbe veeeeeldig mye overtid. For det er ikke vanlig at en pleiemedarbeider tjener så mye.

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja med masse overtidsvakter og tillegg. Noen skjønner ikke at man må sammenlikne epler med epler

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Kvalitet skrev:

Ja med masse overtidsvakter og tillegg. Noen skjønner ikke at man må sammenlikne epler med epler

Akkurat, ja. Jeg kan fint tjene over 600 000kr hvis jeg jobber rævva av meg mtp overtid. Men det orker jeg ikke. Vil ha fritid også. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i utgangspunktet en dagstilling (og maks ansiennitet), og da er det ingen tillegg. Men selv da jeg jobbet tredelt turnus med helg kom jeg aldri over 600 000, så dette beskriver veldig godt hvorfor sykepleierne nå driver lønnskamp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Kvalitet skrev:

? nå spurte jo ts etter lønn inkl alle tillegg.. derfor jeg lurte på om 538 virkelig var inkl alle tillegg. Så klart blir det litt overtid nå og da, men det er ikke flere hundre tusen i overtidstimer. Som sagt jobber jeg ikke så mye mer enn 100%. Jeg jobber dog både dag, kveld, natt og helg, så det er nok heller der det ligger. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? nå spurte jo ts etter lønn inkl alle tillegg.. derfor jeg lurte på om 538 virkelig var inkl alle tillegg. Så klart blir det litt overtid nå og da, men det er ikke flere hundre tusen i overtidstimer. Som sagt jobber jeg ikke så mye mer enn 100%. Jeg jobber dog både dag, kveld, natt og helg, så det er nok heller der det ligger. 

Da tror jeg ikke på deg. Jeg har måneder med overtid, men det utgjør da ikke så utrolig mye mtp årslønna! Hva er timelønna di? Høres merkelig ut at du har 50 000kr i månedslønn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tror jeg ikke på deg. Jeg har måneder med overtid, men det utgjør da ikke så utrolig mye mtp årslønna! Hva er timelønna di? Høres merkelig ut at du har 50 000kr i månedslønn.

vettu, jeg var ikke ute etter å overbevise noen om hva jeg tjener. Hva du tror eller ikke angår ikke meg. Jeg syntes det var like rart at det var sånn forskjell, derfor jeg nevnte det. 

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det at det er bedre betalt å jobbe på sykehus enn kommunalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...