Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en som har begynt med mme, avføringen hans er litt mørkegrønn, lukter veldig og kan være litt rennende. Er dette normalt? Da jeg ammet var den sennepsgul. 

Anonymkode: 42173...ce5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avføringen endret seg veldig hos vår også når vi gikk over på mme, akkurat sånn som du beskriver. Så lenge babyen ikke virker plaget så går jeg utifra at mme bare er litt tøffere for magen å fordøye. Snakk med helsesøster hvis du er bekymret😊

Anonymkode: 7d2b1...c2a

Skrevet

Den er mer illeluktende og mørkegrønn med mme. Man bør passe på hvor lenge det er siden sist avføring, da mme kan gjøre baby litt forstoppet. Vi fikk tips om malt i melken dersom det gikk lenge mellom hver avføring 😊

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Lissygloss skrev:

Den er mer illeluktende og mørkegrønn med mme. Man bør passe på hvor lenge det er siden sist avføring, da mme kan gjøre baby litt forstoppet. Vi fikk tips om malt i melken dersom det gikk lenge mellom hver avføring 😊

Ok, så dette er da normalt ☺️ Ja bruker litt olje i to flasker iløpet av dagen,da malt ikke fungerte her. Han bæsjer Ca 1 gang om dagen eller annen hver dag. Mye promping da 😅

Anonymkode: 42173...ce5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...