AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 De nærmest opphøyer han til en gud, mens Einstein blir avskrevet som en noksagt. Anonymkode: fa853...023
MarieLo Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 (endret) Har du undersøkt hvor mye teknologi vi bruker i dag som ble oppdaget av Nikola Tesla? Folk flest tar mesteparten for gitt. Og så oppdaget han mye mer også, enn verden vil innrømme. Dette er noe man fort kommer over straks man begynner å undersøke alternative kilder. Og han døde fattig og alene uten noen ting på et hotellrom, fordi eliten i verden hadde jobbet mot han hele hans liv. Edison f.eks, som henrettet dyr i gaten for å overbevise folk om at elektrisiteten til Tesla (AC) var livsfarlig, at folk heller skulle ha troverdigheten til han og hans elektrisitet (DC). Han var ingen Gud, men han ble tatt for gitt og mye av arbeidet hans som ikke brukes blir fortsatt holdt hemmelig. Jeg har ingenting i mot Einstein da, bare hvordan verden holder på med arbeidet hans. Endret 4. august 2020 av MarieLo 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 23 minutter siden, MarieLo skrev: Har du undersøkt hvor mye teknologi vi bruker i dag som ble oppdaget av Nikola Tesla? Folk flest tar mesteparten for gitt. Og så oppdaget han mye mer også, enn verden vil innrømme. Dette er noe man fort kommer over straks man begynner å undersøke alternative kilder. Og han døde fattig og alene uten noen ting på et hotellrom, fordi eliten i verden hadde jobbet mot han hele hans liv. Edison f.eks, som henrettet dyr i gaten for å overbevise folk om at elektrisiteten til Tesla (AC) var livsfarlig, at folk heller skulle ha troverdigheten til han og hans elektrisitet (DC). Han var ingen Gud, men han ble tatt for gitt og mye av arbeidet hans som ikke brukes blir fortsatt holdt hemmelig. Jeg har ingenting i mot Einstein da, bare hvordan verden holder på med arbeidet hans. Du mener ar relativitetsteorien ikke har så mye for seg? Anonymkode: fa853...023
MarieLo Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener ar relativitetsteorien ikke har så mye for seg? Anonymkode: fa853...023 Den er ok, men den har sine begrensninger.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 3 minutter siden, MarieLo skrev: Den er ok, men den har sine begrensninger. Hvilke begrensninger? Anonymkode: fa853...023
MarieLo Skrevet 5. august 2020 #7 Skrevet 5. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilke begrensninger? Anonymkode: fa853...023 Du kan undersøke det selv hvis du vil.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #8 Skrevet 5. august 2020 1 minutt siden, MarieLo skrev: Du kan undersøke det selv hvis du vil. Skal vi selv undersøke hvilke begrensninger du mener den har? Anonymkode: 338f5...ff8
MarieLo Skrevet 5. august 2020 #9 Skrevet 5. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal vi selv undersøke hvilke begrensninger du mener den har? Anonymkode: 338f5...ff8 Gjør hva du vil. Denne tråden handler ikke om relativitetsteorien.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #10 Skrevet 5. august 2020 3 minutter siden, MarieLo skrev: Gjør hva du vil. Denne tråden handler ikke om relativitetsteorien. Jeg kan jo ikke gjøre hva jeg vil, altså undersøke begrensningene du mener den har, med mindre du forteller det, evt har nedskrevet dine tanker rundt dette et annet sted, som jeg kan laste opp Anonymkode: 338f5...ff8 1
MarieLo Skrevet 5. august 2020 #11 Skrevet 5. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan jo ikke gjøre hva jeg vil, altså undersøke begrensningene du mener den har, med mindre du forteller det, evt har nedskrevet dine tanker rundt dette et annet sted, som jeg kan laste opp Anonymkode: 338f5...ff8 Jo, du trenger ikke meg for det. At du gjør deg avhengig av meg derimot, settes ikke pris på.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #12 Skrevet 5. august 2020 15 minutter siden, MarieLo skrev: Du kan undersøke det selv hvis du vil. Skal jeg bruke intuisjon for å finne begrensningene du mener den har? Anonymkode: fa853...023 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #13 Skrevet 5. august 2020 11 minutter siden, MarieLo skrev: Gjør hva du vil. Denne tråden handler ikke om relativitetsteorien. Den handler også om Einstein. Anonymkode: fa853...023 1
MarieLo Skrevet 5. august 2020 #14 Skrevet 5. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den handler også om Einstein. Anonymkode: fa853...023 Okei. Det finnes to modeller. Einstein sin innebærer molekyler, og mye luftmolekyler i åpne rom. Ellers ingen energi. Bare molekyler samlet som små baller i et ballrom, hvor de små blir trekt mot den største. Og Tesla sin innebærer at alt er energier som vibrerer på ulike frekvenser. Som man ser i kvantefysikk. Absolutt alt. Begge passer, men bare en av de har forståelse for andre dimensjoner også. Fordi density'en på molekylene endres i andre dimensjoner, og da er ikke e=mc² riktig lenger, i andre densities. Søk gjerne opp dette ordet, density, det handler om massetetthet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #15 Skrevet 5. august 2020 13 minutter siden, MarieLo skrev: Jo, du trenger ikke meg for det. At du gjør deg avhengig av meg derimot, settes ikke pris på. 😂. Du missa poenget. Det er DU som kommer med en påstand, men du vil ikke begrunne DIN egen påstand. Det har ingenting med meg eller andre her å gjøre Anonymkode: 338f5...ff8 1
MarieLo Skrevet 5. august 2020 #16 Skrevet 5. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 😂. Du missa poenget. Det er DU som kommer med en påstand, men du vil ikke begrunne DIN egen påstand. Det har ingenting med meg eller andre her å gjøre Anonymkode: 338f5...ff8 Du har misset poenget tydeligvis. Jeg kan komme med en påstand uten å begrunne den. Fri vilje kalles det. Jeg må ingenting. For meg er dette og mye annet jeg påstår som å si at havet er blankt og har ingen farge. Og så spør folk om jeg har kilder og mener at jeg må jo ha det, fordi de klarer eller vil ikke tro på det jeg sier. Hvert fall hvis de har lært noe annet og da blir de arrogante og nedlatende. Dømmende, fordi de ikke vil/klarer å forstå. Men jeg må ikke ha kilder for det. Jeg må ikke svare noe som helst. Jeg velger derimot å svare, av kjærlighet. Jeg gjør det for deres del bare. Jeg er ikke usikker liksom. Spiller ingen rolle hvordan andre vil diskutere på det heller, bare fordi de har blitt opplært til noe annet. Meningene mine forandres ikke av andres ignoranse, selv om de prøver å endre mine. Men de vet jo ikke bedre stakkars. Men jeg får nok noen ganger, og vil bruke tiden min på noe annet heller. Noe mer fornuftig. Noe som gir meg noe positivt tilbake gjerne.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #17 Skrevet 5. august 2020 1 minutt siden, MarieLo skrev: Du har misset poenget tydeligvis. Jeg kan komme med en påstand uten å begrunne den. Fri vilje kalles det. Jeg må ingenting. For meg er dette og mye annet jeg påstår som å si at havet er blankt og har ingen farge. Og så spør folk om jeg har kilder og mener at jeg må jo ha det, fordi de klarer eller vil ikke tro på det jeg sier. Hvert fall hvis de har lært noe annet og da blir de arrogante og nedlatende. Dømmende, fordi de ikke vil/klarer å forstå. Men jeg må ikke ha kilder for det. Jeg må ikke svare noe som helst. Jeg velger derimot å svare, av kjærlighet. Jeg gjør det for deres del bare. Jeg er ikke usikker liksom. Spiller ingen rolle hvordan andre vil diskutere på det heller, bare fordi de har blitt opplært til noe annet. Meningene mine forandres ikke av andres ignoranse, selv om de prøver å endre mine. Men de vet jo ikke bedre stakkars. Men jeg får nok noen ganger, og vil bruke tiden min på noe annet heller. Noe mer fornuftig. Noe som gir meg noe positivt tilbake gjerne. Ordsalat. Sov godt🌙 Anonymkode: 338f5...ff8 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #18 Skrevet 5. august 2020 3 minutter siden, MarieLo skrev: Du har misset poenget tydeligvis. Jeg kan komme med en påstand uten å begrunne den. Fri vilje kalles det. Jeg må ingenting. For meg er dette og mye annet jeg påstår som å si at havet er blankt og har ingen farge. Og så spør folk om jeg har kilder og mener at jeg må jo ha det, fordi de klarer eller vil ikke tro på det jeg sier. Hvert fall hvis de har lært noe annet og da blir de arrogante og nedlatende. Dømmende, fordi de ikke vil/klarer å forstå. Men jeg må ikke ha kilder for det. Jeg må ikke svare noe som helst. Jeg velger derimot å svare, av kjærlighet. Jeg gjør det for deres del bare. Jeg er ikke usikker liksom. Spiller ingen rolle hvordan andre vil diskutere på det heller, bare fordi de har blitt opplært til noe annet. Meningene mine forandres ikke av andres ignoranse, selv om de prøver å endre mine. Men de vet jo ikke bedre stakkars. Men jeg får nok noen ganger, og vil bruke tiden min på noe annet heller. Noe mer fornuftig. Noe som gir meg noe positivt tilbake gjerne. Du må vel ha kilder, eller tar du alt på intuisjonen? Anonymkode: fa853...023
MarieLo Skrevet 5. august 2020 #19 Skrevet 5. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ordsalat. Sov godt🌙 Anonymkode: 338f5...ff8 Utblåsning kanskje. Man skulle bare ha visst hvordan det ser ut fra mitt perspektiv. Sov godt. ❤
MarieLo Skrevet 5. august 2020 #20 Skrevet 5. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må vel ha kilder, eller tar du alt på intuisjonen? Anonymkode: fa853...023 Jeg har gitt mine kilder. De ble ikke akseptert. Jeg ser ikke noe vits i å repetere meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå