AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Del Skrevet 4. august 2020 Mange som sier at farmødre og farfar blir mer knyttet til datteren sine barn en sønnen sine barn, spesielt om foreldrene er skilte. For med datteren sine barn så ser de dem mer ofte en sønnen sine barn. Feks om sønnen bare har barna sine annen vær helg, så ser de mer datteren sine barn fordi er mormor og morfar til datteren sine barn. Suger det virkelig og være farmor? Jeg vet at noen farmødre er helt gærne i hodet, siden de skal vise at de er like bra som mormor😂 Anonymkode: b061c...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 5. august 2020 #2 Del Skrevet 5. august 2020 Her er det farmor som er den mest oppegående, ergo hun får se barna mest, så hun er best. Men som regel er barna mest med mormor ja, nettopp fordi man ofte har bedre forhold til sin mor enn svigermor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Del Skrevet 5. august 2020 Akkurat i de tilfellene der sønner er skilte, ser farmor og farfar betraktelig mer til de barnebarna enn der de er farmor og farfar med gifte sønner. Anonymkode: ae01f...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #4 Del Skrevet 5. august 2020 Det beste er å være morfar. Uavhengig av kjønn 😏 Anonymkode: 48b5d...740 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #5 Del Skrevet 5. august 2020 Jeg har ikke barn selv, men jeg kan dele erfaring fra min egen barndom. Jeg hadde, og har fortsatt, et betydelig bedre forhold til min farmor enn min mormor. Nå er jeg voksen, og ser på farmor nærmest som en bestevenn. Det hjelper også på at farmor også er veldig glad i min mor og de har et fint forhold så det har aldri vært noe problem for oss å treffes. Foreldrene mine er gifte. Anonymkode: 32030...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #6 Del Skrevet 5. august 2020 Her er det farmor og farfar som er best, og det som er veldig hyggelig er at jentene mine har hver sin favoritt. Så både farmor og farfar blir satt i sving når vi er sammen 😊 Mormor bor langt borte, så da blir det mindre kontakt med henne. Men når vi treffes er jeg veldig på med henne også. Jeg tror at mors forhold til egne foreldre og svigerforeldre avgjør hvordan det blir. Anonymkode: 4112c...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå