Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Har så lyst på slik bli ny dag som dei har i ulike blader og slikt... Nokon som veit kva slags blader som har tilbod om dette? Trur eg må sende inn nokre søknader... Går det an å kjøpe seg ein bli ny-dag nokon plass, forresten? Er jo ikkje sikkert eg er så heldig å få vere med i eit blad... Hadde sårt trengt å lære å kle meg betre, sminke meg litt og ymse anna.....
Scheherazade Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 KK har iallfall hver uke, men tror det er ganske populært. Og så har Hjemmet, men det er kanskje ikke helt din målgruppe?
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2005 #3 Skrevet 14. juli 2005 Jeg skrev inn til et blad engang (husker ikke hvilket, men et ungdomsblad/voksen) og kom egentlig med. Prøv å sende en mail med bilde til ulike blader, med begrunnelse - selv om de ikke har bli-ny fast. Det kan jo hende de lager en sak med det.
Orthia Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Jeg mener man kan kjøpe seg bli-ny-dager hos Color Me Beautiful/Studio Astri Thomas i Oslo
Gjest lilletroll Skrevet 15. juli 2005 #5 Skrevet 15. juli 2005 På Tone Lise Akademiet i Oslo mener jeg å ha lest at man kan kjøpe det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå