AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Del Skrevet 4. august 2020 Fikk flere skin tags da jeg var gravid, og nå er jeg lei av å ha dem. Er det noen som har klart å fjerne dem uten å fjerne hos lege? Ser det ligge mange metoder ute på nett, men jeg er ute etter å høre om det er noe som faktisk virker. Anonymkode: fcd27...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Del Skrevet 4. august 2020 Jeg bare klipper dem av.... Anonymkode: c13b8...106 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Del Skrevet 4. august 2020 Gjør det ikke vondt å klippe??!😳 Anonymkode: 8e653...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 4. august 2020 #4 Del Skrevet 4. august 2020 Du kan bare klippe de bort selv, om de ikke er kjempe store. Da ville jeg heller gått på legen. Og ja, det er vondt. Men ikke sånn du besvimer, svir litt der og da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Del Skrevet 4. august 2020 Skalpell funker og bra, grei å snitte opp kviser med og. Anonymkode: 77e57...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #6 Del Skrevet 5. august 2020 Jeg klipper de av, evt tar tak med neglene og drar til. Det blør litt, men det går helt fint. Anonymkode: a491c...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. august 2020 #7 Del Skrevet 5. august 2020 Du kan klippe dem av, eller kjøpe skalpellhoder på apoteket og bruke dem, men avhengig av hvor de sitter ville jeg bedt om assistanse for å ta dem. Det gjør helt satans vondt, men det går veldig fort over. Som regel er smerten over i løpet av et par sekunder. Skal du klippe i stedet for å bruke skalpell, må du rense saksen godt før bruk, og vaske det lille såret godt med pyrisept etterpå. Det blir et bittelite sår av det, på størrelse med et knappenålshode, men er det bakterier på saksa kan du få en stygg infeksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå