AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Vi bor litt utenfor storbyen. Er ikke slike rundt om for leie her. Vurdere å kjøpe til 7åringen. Hva tenker dere? Anonymkode: 62b2e...98c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 ALTFOR ung! De er raske. En 7-åring er ikke så god i trafikken. Sykkel gjør susen. Anonymkode: 0b159...635 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Sykkel er riktig fremkomstmiddel for en 7-åring, så fremst han er trygg i trafikken. E-sparkesykler til barn er latskap og galskap. Anonymkode: 81238...55b 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Nei!!! 12-åringen får heller ikke det. Kommer ikke på tale. Får sparke på vanlig eller sykle. Elektrisk sparkesykkel har ført til mange skader, en av verstingen. Jobber selv på ortopedisk akuttpoliklinikk. Anonymkode: 67cfe...c88 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 En syvåring som er funksjonsfrisk trenger ikke fremkomstmidler med motor på! Anonymkode: 7027c...791 8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi bor litt utenfor storbyen. Er ikke slike rundt om for leie her. Vurdere å kjøpe til 7åringen. Hva tenker dere? Anonymkode: 62b2e...98c Jeg tenker at det beste for barn er å bevege seg (les gå) for ikke å bli overvektig. Anonymkode: 48c46...82e 3
GammelKaktus Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 Meningsløst med en elektrisk "sparkesykkel" til en sjuåring. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #9 Skrevet 4. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei!!! 12-åringen får heller ikke det. Kommer ikke på tale. Får sparke på vanlig eller sykle. Elektrisk sparkesykkel har ført til mange skader, en av verstingen. Jobber selv på ortopedisk akuttpoliklinikk. Anonymkode: 67cfe...c88 Min 12 åring får heller ikke. Ett par av kompisene har. De bruker den til å farte rundt med. Ikke for å komme seg fra A til B. Jeg måtte le litt når jeg traff moren til en av de kompisene. Hun spurte om min gutt hadde blitt lat etter korona og sommerferie. Nei, sa jeg. Han er aktiv han. Hennes gutt hadde blitt veldig lat. Likte å være hjemme å slappe av. Ikke hadde han vært på fotballtrening i sommer heller. Men de hadde kjøpt elektrisk sparkesykkel til han da. Så da ble det lettere å komme seg ut 🤣 Anonymkode: 5b7fe...d69 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #10 Skrevet 4. august 2020 Jentungen har en som er tilpasset hennes alder. Går ikke fort. Kjøpt på stayclassy. MEN..... den blir nok kun brukt første 3 dagene 🙈 Anonymkode: f97c1...d51
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #11 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jentungen har en som er tilpasset hennes alder. Går ikke fort. Kjøpt på stayclassy. MEN..... den blir nok kun brukt første 3 dagene 🙈 Anonymkode: f97c1...d51 https://stayclassy.no/products/classywalk-mini-elektrisk-sparkesykkel-til-barn-rosa Anonymkode: f97c1...d51
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jentungen har en som er tilpasset hennes alder. Går ikke fort. Kjøpt på stayclassy. MEN..... den blir nok kun brukt første 3 dagene 🙈 Anonymkode: f97c1...d51 Min gutt fikk hoverbord for 2 år siden. Han ønsket det seg lenge og bestevennene hadde det. Han fikk det og har brukt det max 5 ganger Anonymkode: 5b7fe...d69
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #13 Skrevet 4. august 2020 Synes det er dyrt også da. Over 5000 kr. Anonymkode: 5b7fe...d69
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #14 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min gutt fikk hoverbord for 2 år siden. Han ønsket det seg lenge og bestevennene hadde det. Han fikk det og har brukt det max 5 ganger Anonymkode: 5b7fe...d69 Nettopp 😄 bortkastet penger 🙈 Anonymkode: f97c1...d51
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #15 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nettopp 😄 bortkastet penger 🙈 Anonymkode: f97c1...d51 Enig 🤗 Han fikk ny sykkel i fjor. Den er mye brukt. Og får brukt kroppen samtidig 😉 Anonymkode: 5b7fe...d69
Hr. Aktiv Skrevet 4. august 2020 #16 Skrevet 4. august 2020 Vi startet tidligst av alle. Var ihvertfall den første som brakte el-sparkesykkel inn for "massen". Her var det yngste barnet 5 år da det skjedde. Barnet stortrivdes på den mens jeg løp ofte etter da den var ganske rask. Må også si at at reaksjonene ikke lot vente på seg. Ble ofte stoppet av folk da hovedsaklig besteforeldergenerasjonen som lurte på hvor jeg hadde kjøpt denne kule skyssen. 😄 Etter det har det blitt flere sykler i årenes løp og nå går de syklene ennda fortere enn den gamleste. Det er bare et helvetes mas om å få bruke den til skolen også.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #17 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Vi startet tidligst av alle. Var ihvertfall den første som brakte el-sparkesykkel inn for "massen". Her var det yngste barnet 5 år da det skjedde. Barnet stortrivdes på den mens jeg løp ofte etter da den var ganske rask. Må også si at at reaksjonene ikke lot vente på seg. Ble ofte stoppet av folk da hovedsaklig besteforeldergenerasjonen som lurte på hvor jeg hadde kjøpt denne kule skyssen. 😄 Etter det har det blitt flere sykler i årenes løp og nå går de syklene ennda fortere enn den gamleste. Det er bare et helvetes mas om å få bruke den til skolen også. Kjempelurt å legge grunnlaget for fedme allerede da de er fem Anonymkode: 48c46...82e 5
Hr. Aktiv Skrevet 4. august 2020 #18 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjempelurt å legge grunnlaget for fedme allerede da de er fem Anonymkode: 48c46...82e Nå tror jeg du skal vokte dine ord. Her i huset er ingen feite. Alle i husstanden her løper opp til toppen av Galdhøpiggen hvis vi vil. Du leser riktig ja. Løper. Om barna får ha det litt morro i gata sammen med sine kamerater kan ikke jeg se noe problem med at de har noen elektriske innretninger. For aktivitetskvoten er rikelig fyllt. Synes det er mye værre det som er helt greit i mange andre hjem. Et problem faktisk ingen tar eller evner å ta tak i, nettopp dataspill. Tror din trolling heller kan starte der. Bare som et tips.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #19 Skrevet 5. august 2020 Vår 10 åring får det ikke. Jeg mener el sparkesykkel er uforsvarlig til barn. De barna som har her i området kjører rundt i stor fart midt på veien, ikke alle bruker hjelm heller. Det er mange ulykker med disse. Anonymkode: bfcf1...e58 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #20 Skrevet 5. august 2020 er det ikke 16 års aldersgrense på disse da? Har en selv men hadde ikke latt min 7 åring kjøre alene på en slik. Anonymkode: 0c80b...188 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå