Jentegutt Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 (endret) Jeg bruker ankel og knestrømper i 20 den fra pierre robert. Ps bilde Synes de er greie nok men kunne tenkt meg strømper med litt bedre kvalitet og passform. De må ikke være så dyre da jeg er storforbruker av denne typen strømper. Er det noen som kan anbefale gode strømper i mellom 10 og 20 den Endret 5. august 2020 av jentegutt
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #2 Skrevet 5. august 2020 Kjøper det billigste jeg kommer over. Tror jeg kjøpte de på Ullared de jeg har nå. Da var det 20kr for 5 par eller.no Mitt inntrykk er at de billigste er best. De er litt mer crepe og mattere i stoffet. De dyrere er ofte mye glattere og kjennes mer som en plastpose mot huden. Anonymkode: a17d5...35a
Jentegutt Skrevet 5. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøper det billigste jeg kommer over. Tror jeg kjøpte de på Ullared de jeg har nå. Da var det 20kr for 5 par eller.no Mitt inntrykk er at de billigste er best. De er litt mer crepe og mattere i stoffet. De dyrere er ofte mye glattere og kjennes mer som en plastpose mot huden. Anonymkode: a17d5...35a Takk 😊 jeg har bare brukt billige selv, men er ikke helt fornøyd med passform, jeg har smale fotblad høy vrist og lange tær, føler liksom at strømpene ikke følger foten helt. Kunne tenkt meg strømper som var formsydd uten at de blir for dyre Endret 5. august 2020 av jentegutt
Jentegutt Skrevet 6. august 2020 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2020 (endret) ???? Endret 9. august 2020 av jentegutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå