AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Jeg er en mann som er utdannet tømrer med 19 års erfaring, både som ansatt i 4 år, og nå selvstendig næringsdrivende de siste 15 år. Har mange kurs og sertifikater. Jeg er nå 47år og ser på en stilling som prosjektleder i et privat stort håndtverkerfirma. Jeg har lang og gjennomgående erfaring både som tømrer, takseringsarbeid, prosjektarbeid og administrativt arbeid gjennom eget firma. Inne på søknadssidene deres står det man må skrive ca forventet årslønn. Ettersom jeg de siste 15 år har vært selvstendig næringsdrivende (enkeltmannsforetak uten ansatte) med varierende inntekt, og nå skal søke på en fast stilling som prosjektleder i en bedrift lurer jeg på hva som kan være reell lønn for en slik stilling? Jeg kommer til å ha ansvar for å lede og følge opp prosjektene, kundemøte med mye farting rundt i regionen, utarbeide pristilbud og kalkulasjoner, lede de andre håndtverkerne i teamet og være ekspert på kartlegging av skader og kalkuleringer. Hva kan jeg skrive som forventet lønn på stillingen som prosjektledelse, hvis man legger det overstående til grunn? Skriv gjerne fra xxxxx til xxxxx. Anonymkode: d6ca0...664
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Tiden flyr! Jeg skrev feil i innlegget over. Har vært i tømreryrket siden 1992, altså blir det jo 28 år! Anonymkode: d6ca0...664
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Tja... 600000 kanskje Anonymkode: 1e6fe...841
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå