AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Finnes det rådgivere av noe slag? Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne 🤷♀️😅 Anonymkode: f2eb6...a8d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Det kommer an på hva du trenger hjelp med? Hvis det er økonomi-biten, kontakt et regnskapsbyrå. Der jeg jobber gir vi ofte en time gratis rådgivning f eks banken kan ofte også hjelpe deg litt på vei med selve stiftelsen. Er det andre ting kan du sjekke om det finnes en mentorordning innen feltet. Anonymkode: fd8c3...864
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på hva du trenger hjelp med? Hvis det er økonomi-biten, kontakt et regnskapsbyrå. Der jeg jobber gir vi ofte en time gratis rådgivning f eks banken kan ofte også hjelpe deg litt på vei med selve stiftelsen. Er det andre ting kan du sjekke om det finnes en mentorordning innen feltet. Anonymkode: fd8c3...864 Tusen takk 🌼 🌸 Anonymkode: f2eb6...a8d
Thea82 Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 En god revisor er gull verdt:) det er min erfaring ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 Søk på nett. Mange gode tips. Og sjekk med innovasjon Norge. Anonymkode: 38229...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå