Gå til innhold

Skal mest sannsynlig ha sex med en overvektig mann for første gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg er ute etter med dette innlegget. Men jeg har blitt betatt av en sjarmerende mann noen år eldre enn meg, som tydeligvis har utfordringer med vekt/spisemønster. 

Nå når jeg sitter i min egen stue så har jeg ikke de samme kåte kriblende følelsene som jeg kan ha for en normalvektig jeg er forelsket i. Men så snart jeg ser han og han smiler til meg, eller ser på meg med det blikket han har, så får jeg så sykt lyst på han. Han er god til å kysse og det ligger i luften at vi kommer til å ha sex. 

Jeg gruer meg litt, har aldri vært naken med en mann med stor mage, og lurer på hvordan jeg kommer til å reagere. Hva med løshud... jeg bruker egentlig god tid å kose mye, stimulere erogene soner.. men, aner jo ikke hvordan dette er med en rimelig stor mage. Og hvordan er det med penis, kommer jeg greit til? liker også å ri på stol eller i sofa eller hvor det nå skal være. Men i dette tilfellet må han vel ligge flatt?

Og jeg elsker misjonær for nærhet og kos, der mannen legger seg over meg, jeg biter han litt i øret, på halsen... jeg legger beina rundt han, og mannen går så dypt han klarer... Ser for meg at dette også kan bli vanskelig?

Kanskje noen menn med stor mage kan si litt om hvordan dere liker å ha sex? Hva funker og hva fungerer dårlig?

Takk for innspill :)

Anonymkode: bf5ed...fe7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor overvektig er han?

Har han bare litt ekstra mage, så går det veldig fint. Største mannen jeg har hatt sex med, var vel 70 kg overvektig, og det var grusomt. Han ville helst bare ha sex i misjonær, men jeg ble jo fullstendig most, og fikk ikke puste. Så jeg skal aldri ha sex med en så stor mann igjen. 

Anonymkode: 5e40d...c54

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

han var veldig stor på sitt største, men det er før jeg kjente han. Han har gjennomført en slankeoperasjon, men jeg ser jo matvanene hans og tenker at han spiser seg til denne magen. Armer, bein og ansikt er innenfor normalen, men magen har kuleform. 

Som du nevner er jeg litt bekymret for å få hele vekten oppå meg og at jeg ikke klarer å nyte sexen, men fokuserer på alt det andre...

Han fremstår som veldig trygg på seg selv og gir ikke utrykk for at han plages med sitt eget utseende nå. Vi har snakket om hva vi liker seksuelt, og det er tydelig at han langt i fra er noen egoistisk elsker. Han nyter å gi kvinnen nytelse, men jeg gjør meg noen tanker om at dette store fokuset på kvinnen skyldes at han ikke ønsker fokus på seg selv. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Doggy funker alltid 😎

Anonymkode: ae9cc...cf2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han var veldig stor på sitt største, men det er før jeg kjente han. Han har gjennomført en slankeoperasjon, men jeg ser jo matvanene hans og tenker at han spiser seg til denne magen. Armer, bein og ansikt er innenfor normalen, men magen har kuleform. 

Som du nevner er jeg litt bekymret for å få hele vekten oppå meg og at jeg ikke klarer å nyte sexen, men fokuserer på alt det andre...

Han fremstår som veldig trygg på seg selv og gir ikke utrykk for at han plages med sitt eget utseende nå. Vi har snakket om hva vi liker seksuelt, og det er tydelig at han langt i fra er noen egoistisk elsker. Han nyter å gi kvinnen nytelse, men jeg gjør meg noen tanker om at dette store fokuset på kvinnen skyldes at han ikke ønsker fokus på seg selv. 

ts

Eksen min gikk opp mye i vekt når vi flyttet sammen, han veide vell 110 kg på det meste (han var ikke særlig høy). Han fikk litt stor mage. Var null stress, sexen var den samme som alltid. Han kommer garantert til å holde seg litt oppe slik at du ikke blir skvist under sex. Å være på toppen, ri i sofa osv er heller ikke noe stress. 

Anonymkode: 8c2b6...4dc

• Liker 4
Gjest MrTeddy29
Skrevet

Har vært med en dame som var ganske overvektig, 130 kg ca.

Var aldri noe problem.

Men overtenker man på det så blir det som oftest et problem. Overvektige har alltids litt mere hud og løshud en folk som er normal vekt, det sier jo seg selv. 

Men om dette er noe du ikke tenner på eller vet at du ikke kommer til å like, så anbefaller jeg deg å stoppe.

For om du ender opp med å få en reaksjon når han kler av seg, og han ser det, så kan det gå UTROLIGT mye utover hans selvtilitt. For mange folk som er overvektige, ser raskt på reaksjonene til folk, og da skjønner de jo at det er noe galt med dem.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, MrTeddy29 said:

Har vært med en dame som var ganske overvektig, 130 kg ca.

Var aldri noe problem.

Men overtenker man på det så blir det som oftest et problem. Overvektige har alltids litt mere hud og løshud en folk som er normal vekt, det sier jo seg selv. 

Men om dette er noe du ikke tenner på eller vet at du ikke kommer til å like, så anbefaller jeg deg å stoppe.

For om du ender opp med å få en reaksjon når han kler av seg, og han ser det, så kan det gå UTROLIGT mye utover hans selvtilitt. For mange folk som er overvektige, ser raskt på reaksjonene til folk, og da skjønner de jo at det er noe galt med dem.

Jeg er veldig redd for dette. Det er personligheten hans jeg liker. Utseendemessig hadde jeg aldri gått etter dette. Hva om jeg ikke klarer å nyte det...  og han føler seg dårlig på grunn av reaksjonen min... 

ts

Gjest MrTeddy29
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig redd for dette. Det er personligheten hans jeg liker. Utseendemessig hadde jeg aldri gått etter dette. Hva om jeg ikke klarer å nyte det...  og han føler seg dårlig på grunn av reaksjonen min... 

ts

Skjønner at du er redd for dette, og det er ikke et enkelt tema heller.

Det beste rådene EG kan gi er:
Ikke avtal sex på forhånd, sier ikke at du har gjort dette eller han men bare som et tips.

Gå på en fin middag med han hos han eller deg, og se en film. Ligg i armkroken hans og bare slappe av. Om du føler deg komfertabel der, og kjenner lysten så gå litt forsiktig fram. Trenger ikke og råknulle på første minuttet men start med litt kyssing.

Om du enda ikke har fått noen "negative" innvirkninger på kroppen så begyn bare og føle deg fram på kroppen hans. Føler du at det det ikke går så stopper du bare og lener deg inntil han og bare koser deg gjennom filmen. Selv om man koser sånn og ikke kler av seg eller noe fysisk, så betyr det ikke at man SKAL ha sex den kvelden. 

Det er viktig og gå sakte fram, og om du har lyst og vente så sier du det til han. Si bare enkelt og greit "Jeg vil vente litt til med sex delen, kyssing og det går greit men vil bare ta ting roligt".

Da har du iallefall gitt klar beskjed at du vil ta ting rolig, og du har ikke gitt noen kvalmende bemerkninger om kroppen.

Uansett så vil man alltid få en rar følelse når noen sier sånt, men det betyr ikke at det er slutten.

Alt handler bare om å gå sakte fram og prøve og se om ting funker.

Funker det ikke så funker det ikke, men da har du iallefall prøvd og da vet du svaret der og da.

Alle har forskjellige preferanser, og man skal ikke dømme folk på det.

Men om han virkelig har en fantastisk personlighet, så trur jeg ikke noe av dette kommer til og bli et problem for deg.

Ønsker deg MASSE lykke til og håper at kvelden blir fantastisk for både deg å han 😃 ❤️ 

Jeg skal også være 100% ærlig med deg:

Når jeg fant min første ex i 2014, så var hun utroligt overvektig, 130 kg ca.

Jeg elsket personligheten hennes, og følte det samme som deg der og da, jeg var ikke helt trekt etter kroppen hennes. Men det endte opp med å gå veldig bra og hadde sex flere ganger den kvelden.  

Noen ganger må man bare gå utenfor sin komfort sone og prøve ut ting.

Endret av MrTeddy29
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Helt ærlig, om du ikke finner han attraktiv og kun liker personligheten hans, så er det åpenbart at sexen vil bli dårlig. Jeg ville avslutta dette før du driter han ut i senga... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med en kar som var litt i overkant av 200 kg, noe som gikk veldig fint (jeg er rundt 55 kg). Det ble mest misjonær med beina mine opp på skuldrene hans, og ellers at jeg red han. Litt doggy også.

Uansett, dette kommer til å gå helt fint TS! Ingenting å bekymre seg for om du liker mannen 😊

Anonymkode: ae2e6...642

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

tusen takk for innspill lenger oppe her. Godt tips med å nærme seg fysisk litt sakte.

Jeg har flere ganger bestemt meg for å ikke gå videre. Har også vært i en setting der vi danset, klinte og var nær, men jeg sa blankt nei til sex mest fordi jeg rett og slett aldri har vært med en med en slik kropp og var skeptisk til min egen reaksjon. 

Som nevnt så skal det lite til for å knipse meg tilbake, han har en nydelig personlighet, smilet og blikket han gir meg er til å smelte av. Stemmen hans.. hele oppførselen. Har øye for detaljer og har sykt myke hender... Jeg tar meg i å savne han, og blir glad når han ringer.. Vi har det utrolig gøy sammen, men har en følelse av at hadde han sett annerledes ut hadde jeg ikke nølt et sekund. 

Føler meg som en forferdelig person som legger så mye i kroppen. Har aldri vært i en lignende situasjon så det er første gang jeg har måtte ta stiling til det. Jeg er usikker på om det at alt annet er normalvektig men magen er ganske stor skremmer meg.. eller.. ja... jeg vet ikke... 

Litt irriterende å tenke på når jeg ser at han har usunne matvaner, og at med litt mer bevegelse og normalkost så hadde nok magen vært borte....

• Liker 4
Gjest MrTeddy29
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tusen takk for innspill lenger oppe her. Godt tips med å nærme seg fysisk litt sakte.

Jeg har flere ganger bestemt meg for å ikke gå videre. Har også vært i en setting der vi danset, klinte og var nær, men jeg sa blankt nei til sex mest fordi jeg rett og slett aldri har vært med en med en slik kropp og var skeptisk til min egen reaksjon. 

Som nevnt så skal det lite til for å knipse meg tilbake, han har en nydelig personlighet, smilet og blikket han gir meg er til å smelte av. Stemmen hans.. hele oppførselen. Har øye for detaljer og har sykt myke hender... Jeg tar meg i å savne han, og blir glad når han ringer.. Vi har det utrolig gøy sammen, men har en følelse av at hadde han sett annerledes ut hadde jeg ikke nølt et sekund. 

Føler meg som en forferdelig person som legger så mye i kroppen. Har aldri vært i en lignende situasjon så det er første gang jeg har måtte ta stiling til det. Jeg er usikker på om det at alt annet er normalvektig men magen er ganske stor skremmer meg.. eller.. ja... jeg vet ikke... 

Litt irriterende å tenke på når jeg ser at han har usunne matvaner, og at med litt mer bevegelse og normalkost så hadde nok magen vært borte....

Du har nu iallefall en tankegang som viser at du ikke vil såre fyren, høres mere ut som han er en god venn istedentfor noe annet, noe som er greit.

Er selv overvektig og har selv tatt tak i kosthold og trening, fordi jeg vil se bedre ut. Noe han kanskje blir og tenke på ettervært også 😃

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg høres det ut som du prøver å overbevise deg selv om at du er tiltrukket av han, men det går ikke så bra. Du liker virkelig ikke kroppen hans og det vil bli et problem, du må faktisk bare akseptere at det er slik du tenker. Når jeg har vært med overvektige menn har jeg ikke tenkt at de bør forandre seg, at om de spiste annerledes hadde de sluppet magen osv. Jeg har tent på de og hatt stor glede av å ha sex med de. De har ikke måtte veie opp for overvekten med pene øyne, fin stemme, et bra smil osv. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, MrTeddy29 said:

Du har nu iallefall en tankegang som viser at du ikke vil såre fyren, høres mere ut som han er en god venn istedentfor noe annet, noe som er greit.

Er selv overvektig og har selv tatt tak i kosthold og trening, fordi jeg vil se bedre ut. Noe han kanskje blir og tenke på ettervært også 😃

du kan ha rett.. at jeg først og fremst ser på han som en venn, men at det er flørting og kos også.  Kanskje en runde i høyet får det avklart... 

Det står det respekt av, det er krevende å endre livsstil og vaner. Håper du gjør det kun for deg selv :)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg høres det ut som du prøver å overbevise deg selv om at du er tiltrukket av han, men det går ikke så bra. Du liker virkelig ikke kroppen hans og det vil bli et problem, du må faktisk bare akseptere at det er slik du tenker. Når jeg har vært med overvektige menn har jeg ikke tenkt at de bør forandre seg, at om de spiste annerledes hadde de sluppet magen osv. Jeg har tent på de og hatt stor glede av å ha sex med de. De har ikke måtte veie opp for overvekten med pene øyne, fin stemme, et bra smil osv. 

nei.. noe er kanskje ikke helt som det skal være....

ts

Gjest MrTeddy29
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

du kan ha rett.. at jeg først og fremst ser på han som en venn, men at det er flørting og kos også.  Kanskje en runde i høyet får det avklart... 

Det står det respekt av, det er krevende å endre livsstil og vaner. Håper du gjør det kun for deg selv :)

Jeg gjør det mest for meg selv ja. Er lei av og ha en dårligt kosthold, vil se bra ut og vil være mere normal igjen.

Det er utroligt tungt og miste vekt, men jeg er på god vei, var 117 kg i januar og nå er jeg 96 ca. Og legger ned skal jeg! :)

Man kan ha venner med flørt og kos uten at det må være sex i det. Men kem som veit, plutselig så smeller det og så er dere ilag.  😃 Ingen som vet!

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, MrTeddy29 said:

Jeg gjør det mest for meg selv ja. Er lei av og ha en dårligt kosthold, vil se bra ut og vil være mere normal igjen.

Det er utroligt tungt og miste vekt, men jeg er på god vei, var 117 kg i januar og nå er jeg 96 ca. Og legger ned skal jeg! :)

Man kan ha venner med flørt og kos uten at det må være sex i det. Men kem som veit, plutselig så smeller det og så er dere ilag.  😃 Ingen som vet!

Wow! det er virkelig bra jobba! :)

Haha, ja, hvem vet. Men tror jeg burde utforske mer hva det egentlig er.. et godt poeng at vi kanskje er eller burde helst være nære venner.... 

ts

Gjest MrTeddy29
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow! det er virkelig bra jobba! :)

Haha, ja, hvem vet. Men tror jeg burde utforske mer hva det egentlig er.. et godt poeng at vi kanskje er eller burde helst være nære venner.... 

ts

Men det er heller ikke ulovligt og være ærlig med folk og si hva man føler til folk

Skrevet

Slutt å stress over det, bare ligg med han å få det unnagjort. Kansje det blir beste sexen i ditt liv, digg med chonkers. 

• Liker 4
Skrevet

Værste som kan skje er; 

1 - du gidder ikke ha sex med han igjen. 

2 - Store deler av penisrota er dekket av fett så den blir mindre/liten/mikro. Men det kommer helt ann på hvor han bærer fettet. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...