AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Utblåsning De gamle folka som sperrer innganger og veiene i butikkene... Hvorfor?? I dag skulle jeg og barnet inn på senteret og se sperret veien inn (stod og pratet rett foran snurredøra). Jeg stod og ventet et par sekunder, men de gadd ikke flytte seg. Jeg sa "unnskyld!" men de flyttet seg ikke og vi måtte trykke oss igjennom. Jeg sa også litt lavt "vi skal jo holde avstand", men var med barnet mltt så var litt nervøs for at de skulle klikke. Gjelder ikke avstandsreglene de også? Hva f gjør man med slike folk? Anonymkode: c2f7d...c4c
Iceman Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Hev stemmen og få de til å skjønne at alternativet til å ikke flytte seg vil være smertefullt. Ellers kan du jo bare springe med handlevogna rett mot de.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, Iceman skrev: Hev stemmen og få de til å skjønne at alternativet til å ikke flytte seg vil være smertefullt. Ellers kan du jo bare springe med handlevogna rett mot de. Får lyst 😂 Anonymkode: c2f7d...c4c
Iceman Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får lyst 😂 Anonymkode: c2f7d...c4c Lignende fungerer for meg når jeg går på tur (unngår butikker), er selv en stor mann med "skummelt" utseende men hvis du spiller gal kan du sikkert oppnå samme resultat selv hvis du er liten.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 7 minutter siden, Iceman skrev: Lignende fungerer for meg når jeg går på tur (unngår butikker), er selv en stor mann med "skummelt" utseende men hvis du spiller gal kan du sikkert oppnå samme resultat selv hvis du er liten. Litt skummelt med barn😂 må bare klirre litt med bilnøklene og heve stemmen litt og bare "hei hei hei! Nå må vi holde avstand her!" Anonymkode: c2f7d...c4c
Anbefalte innlegg