AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #61 Skrevet 6. august 2020 9 minutter siden, Jerry Lee skrev: Smaker den som Edamer, altså? Har aldri prøvd Babybel men er glad i Edamer. Osten skal vere ein fransk versjon av Edamer, ja. Eg har ikkje så greie på ost at eg klarer å kjenne om dei smaker likt, men eg liker begge. Men det kjekkaste med mini Babybel er innpakkinga så klart! 🙂 Anonymkode: 86069...df3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #62 Skrevet 6. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Babybel, mine tre barn liker den. Me de har velutviklet smaksløker, er ikke kresne. Men ditt barn vil nok ha den for utseende sin del. Tipper ditt barn ikke liker den. Men prøv! Anonymkode: bb040...3ae Haha! Du din smaksløk. Babybel smaker ekstremt lite og generisk, det er derfor nærmest ALLE barn liker den. Anonymkode: 1d4a8...bb6 13
Jerry Lee Skrevet 6. august 2020 #63 Skrevet 6. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Osten skal vere ein fransk versjon av Edamer, ja. Eg har ikkje så greie på ost at eg klarer å kjenne om dei smaker likt, men eg liker begge. Men det kjekkaste med mini Babybel er innpakkinga så klart! 🙂 Anonymkode: 86069...df3 Ok. Takk. Jeg syns liksom ikke det man får av mengde samsvarer med pris. Dyrt for lite. 1
Frøkensina Skrevet 6. august 2020 #64 Skrevet 6. august 2020 De er sikkert ekstra dyre i Norge pga den dumme osteskatten, skulle ønske den forsvant. Husker ikke at babybel var noe dyrt i utlandet hvertfall, og de er jo kjempegreie å ha som niste i varme land. 1
Muscae Skrevet 6. august 2020 #65 Skrevet 6. august 2020 7 minutter siden, Frøkensina skrev: De er sikkert ekstra dyre i Norge pga den dumme osteskatten, skulle ønske den forsvant. Husker ikke at babybel var noe dyrt i utlandet hvertfall, og de er jo kjempegreie å ha som niste i varme land. De koster over 4 euro i spania i alle fall, så veldig billig er det ikke.. 1
Frøkensina Skrevet 6. august 2020 #66 Skrevet 6. august 2020 26 minutter siden, Muscae skrev: De koster over 4 euro i spania i alle fall, så veldig billig er det ikke.. Ok, og det er samme mengde? Mulig jeg husker feil da 1
Little Diva Skrevet 6. august 2020 #67 Skrevet 6. august 2020 1 time siden, Jerry Lee skrev: Smaker den som Edamer, altså? Har aldri prøvd Babybel men er glad i Edamer. Den røde er edamer, ja. Den er veldig mild og god. Men babybell har mange andre smaker samt babybell Maxi og mini. De har jeg prøvd i utlandet. Har dog ikke funnet de her. I Norge får man også cheddar (lilla) og Gauda varianten. 1
Jerry Lee Skrevet 6. august 2020 #68 Skrevet 6. august 2020 3 minutter siden, Little Diva skrev: Den røde er edamer, ja. Den er veldig mild og god. Men babybell har mange andre smaker samt babybell Maxi og mini. De har jeg prøvd i utlandet. Har dog ikke funnet de her. I Norge får man også cheddar (lilla) og Gauda varianten. Ok. Takk for info. 😊 Kanskje jeg prøver, selvom jeg som sagt syns prisen er litt stiv.
Little Diva Skrevet 6. august 2020 #69 Skrevet 6. august 2020 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ok. Takk for info. 😊 Kanskje jeg prøver, selvom jeg som sagt syns prisen er litt stiv. Ja, kg prisen ligger omtrent på det samme som en god biff. Så det får man bare vurdere 😅 Men god er det til ost, kjeks og vin, evnt tapas 😊 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #70 Skrevet 6. august 2020 På 4.8.2020 den 23.29, AnonymBruker skrev: Kan se for meg at de er populære med barn, men personlig hadde jeg gått for en «staver» av Jarlsberg eller Norvegia 😄🙌🏻 Men jeg tenker mest på smaken, og ikke den morsomme formen 😅 Anonymkode: c98c4...8cf Hvor selger de norvegia staver? 😄 Den hadde nok sønnen min elsket 😄 Anonymkode: 3ebb8...a08
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #71 Skrevet 7. august 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: 😂liker ditt barn ren chili, oliven, myggost feks? Velutviklet smaksløker heter det😉 Anonymkode: bb040...3ae Tja, relativt få smaksløker er mer sannsynlig hvis barna dine liker ren chili: https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/A2k1j/er-du-en-supersmaker#:~:text=Hos Nofima deler de mennesker,og selleri smaker ekstra bittert. Anonymkode: 6f13b...af9 1
C8H10N4O2 Skrevet 8. august 2020 #72 Skrevet 8. august 2020 (endret) På 6.8.2020 den 23.56, AnonymBruker skrev: Hvor selger de norvegia staver? 😄 Den hadde nok sønnen min elsket 😄 Anonymkode: 3ebb8...a08 Er ikke helt sikker på hva slags ost disse er, muligens det er Norvegia. Endret 8. august 2020 av C8H10N4O2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå