Gå til innhold

Lecablokk

Lillesøster

Anbefalte innlegg

Vi har nettopp bestemt oss for å lage en veranda av lecablokker og er så spent på prisen av en lecablokk for å kunne si om det blir en dyr avfære. Er det noen som i det siste har kjøpt lecablokker og husker stykke prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, har kjøpt. Den siste het forskalingsblokk. Den er sånn pynteblokk om jeg kan kalle det for det. Den er 50 c og koster 30 kr.stk der vi kjøpte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Har ikke noe å komme med ang pris på leca-blokker, men ble nysgjerrig ;) Hvordan veranda tenker dere å bygge? Sånn murhjørne med peis ol (det har jeg lyst på nemlig. Ser for meg halvhøy murvegg med ulik høyde, med hengeblomster i urner.. :drømme: ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe å komme med ang pris på leca-blokker, men ble nysgjerrig ;) Hvordan veranda tenker dere å bygge? Sånn murhjørne med peis ol (det har jeg lyst på nemlig. Ser for meg halvhøy murvegg med ulik høyde, med hengeblomster i urner.. :drømme:  ;)

Vi har en bak og en foran vi skal lage og er i planleggingsfasen, men vi tenker bl. a på å mure opp en peis og lage noe stillige fasader. Skal "forske" videre og lete etter kule løsninger. Hvis noen vet om et nettsted hvor man finner tips og råd så tar jeg det med takk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen vet om et nettsted hvor man finner tips og råd så tar jeg det med takk.  ;)

Jeg har lagt inn noen linker her tidligere. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Spennende da! (utrolig mye fint man kan bygge med Leca (holdt på å skrive Lego, ;) ).

Mener MAXBO har idè-hefter for Leca-bygging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...