Lillesøster Skrevet 14. juli 2005 #1 Del Skrevet 14. juli 2005 Vi har nettopp bestemt oss for å lage en veranda av lecablokker og er så spent på prisen av en lecablokk for å kunne si om det blir en dyr avfære. Er det noen som i det siste har kjøpt lecablokker og husker stykke prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 23+7 Skrevet 14. juli 2005 #2 Del Skrevet 14. juli 2005 ja, har kjøpt. Den siste het forskalingsblokk. Den er sånn pynteblokk om jeg kan kalle det for det. Den er 50 c og koster 30 kr.stk der vi kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juli 2005 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. juli 2005 #4 Del Skrevet 14. juli 2005 Har ikke noe å komme med ang pris på leca-blokker, men ble nysgjerrig Hvordan veranda tenker dere å bygge? Sånn murhjørne med peis ol (det har jeg lyst på nemlig. Ser for meg halvhøy murvegg med ulik høyde, med hengeblomster i urner.. :drømme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 14. juli 2005 Har ikke noe å komme med ang pris på leca-blokker, men ble nysgjerrig Hvordan veranda tenker dere å bygge? Sånn murhjørne med peis ol (det har jeg lyst på nemlig. Ser for meg halvhøy murvegg med ulik høyde, med hengeblomster i urner.. :drømme: ← Vi har en bak og en foran vi skal lage og er i planleggingsfasen, men vi tenker bl. a på å mure opp en peis og lage noe stillige fasader. Skal "forske" videre og lete etter kule løsninger. Hvis noen vet om et nettsted hvor man finner tips og råd så tar jeg det med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 14. juli 2005 #6 Del Skrevet 14. juli 2005 Hvis noen vet om et nettsted hvor man finner tips og råd så tar jeg det med takk. ← Jeg har lagt inn noen linker her tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. juli 2005 #7 Del Skrevet 14. juli 2005 Spennende da! (utrolig mye fint man kan bygge med Leca (holdt på å skrive Lego, ). Mener MAXBO har idè-hefter for Leca-bygging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 15. juli 2005 Takk for svar til dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå