AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Jeg ønsker meg flere barn. Har 1 sønn med en mann som var voldelig og svindlet meg. Jeg har prøvd lenge å finne meg en ny partner, men ikke vært heldig. Jeg stoler ikke på menn lengre. Flere av mine eks kjærester har løyet, utnyttet meg og trykket meg ned. Jeg klarer ikke menn lengre. Har vurdert å få barn alene. Jeg følger opp sønnen min godt. Han er elsket og har veldig god kontakt med familien min. Han har engasjerte besteforeldre, tanter og onkler. Har også flere venninner som er filletante for han. Elsker å være mor. Jeg jobber hardt og har en lederstilling. Tjener godt og forsørger barnet mitt. Har eget hus, god økonomi og alt er stabilt rundt meg. Jeg har bestemt meg å forbli alene. Tenker også på at jeg er egoistisk av å ønske dette. Barnet kommer til å mangle en far i livet sitt. Ser at sønnen min har hatt flere spørsmål om sin pappa. Selv om faren prøver så klarer han ikke å være en god far til sønnen vår. Jeg stoler ikke på han. De har samvær under tilsyn. De ser ikke hverandre så ofte pga avstanden. Hva hadde dere gjort? Jeg er litt delt oppi dette. Ønsker meg flere barn, men igjen så blir det så urettferdig og vanskelig. Men vil gjerne at sønnen min skal ha søsken å dele gleder og sorger med. Så han ikke blir alene om det den dagen jeg ikke er her mer. Vokst opp i en stor familie med mange søsken. Ser mye fordeler med å ha søsken. Har godt og tett forhold med søsknene mine. Anonymkode: e1716...63b
Lykkeligliten Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Jeg ville gjort det alene! Det virker som du er veldig reflektert og har alt på stell! Jeg er selv enebarn og skulle ønske at mamma hadde fått en til på egenhånd. I barndommen var det greit nok selvom jeg ønsket søsken «alle» vennene mine hadde det. Men det verste er egentlig i voksen alder, savnet etter søsken er større en det går ann å beskrive. 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Syns absolutt ikke en traumatisert dame med en voldelig eks skal skaffe seg barne alene. Sorry, men nei. Anonymkode: bbc3b...817 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns absolutt ikke en traumatisert dame med en voldelig eks skal skaffe seg barne alene. Sorry, men nei. Anonymkode: bbc3b...817 Kvinner forsørger seg selv i dag. Såklart hun ikke trenger en mann, det er bare en fin bonus om man finner en partner. Anonymkode: 2db0f...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Nei, jeg synes ikke du skal gjøre det alene. Jeg synes at det beste utgangspunktet for din sønn er at han får deg som sin ene forelder "for seg selv". Han trenger ikke et halvsøsken. Hadde du truffet en bra mann som både var en utmerket stefar for din sønn og en god far for en ny, hadde saken vært en annen. Men jeg synes ikke du skal repetere nåværende situasjon med et nytt barn uten far. Anonymkode: 31033...79b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 Jeg ville ikke gjort det. Jeg fikk en såkalt "high need baby" med førstemann. I tillegg var han ekstremgulper, og livet var så slitsomt og dritt at jeg hadde tatt livet av meg hadde jeg vært alene. Jeg fikk fødselsdepresjon, og var helt i kjelleren. Selv med en mann som tok så mye av byrden han kunne. I tillegg risikerer du å få et barn som har spesielle behov. Hvordan blir DET å ta seg av når du er alene? Og hvordan vil det påvirke det barnet du allerede har? Anonymkode: efefa...ea7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #8 Skrevet 10. august 2020 Jeg syns du skal få barn alene! Min mor ble alene med oss da vi var 6, 4 og 2 år og det gikk veldig greit da vi hadde et stort nettverk (slik du også beskriver). Jeg er skikkelig glad for at jeg har søsken, den ene søsteren min ser jeg på som min aller beste venninne. Nå er vi over 30 år alle tre. Anonymkode: 9b222...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå