AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Hei 😊 Noen som har erfaring med å bruke vognbagen som reiseseng? Tenker da fra barnet er nyfødt og til det er ca. 6 måneder. Bruker man da dyne eller vognpose? Tanker? Råd? Anonymkode: ba817...dbf
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Funker fint det. Du kommer sikkert til å få svar her om at de kan kveles i baggen om natten, men de sover jo uten oppsyn i den hvis barnet sover ute for eksempel... Anonymkode: 880c3...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Innafor det. Anonymkode: 4d68d...960 1
Anine Elise Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Funker fint det. Du kommer sikkert til å få svar her om at de kan kveles i baggen om natten, men de sover jo uten oppsyn i den hvis barnet sover ute for eksempel... Anonymkode: 880c3...6fb  2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innafor det. Anonymkode: 4d68d...960  Toppers! 😊 Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 for en nyfødt går det nok greit men ville nok kjøpt en reiseseng eller samsovet når baby nærmer seg 6 mnd. Det er selvsagt individuelt men feks min gutt vokste forøvrig ut av baggen lenge før 6 mnd å i tillegg er han fryktelig aktiv å kan lett dra seg opp langs kanten på sengen. Har måttet justere sprinkelsengen og lekegrinden til laveste omstilling for at han ikke skal dra seg over kanten. Han er akkurat blitt 6 mnd.  mtp hva du har over baby så må du se an din baby da der varierer, men min er fryktelig varm. Han sover i bare bomulls pysj uten noe over å gjort det nå i flere måneder. Alt sparkes av om jeg prøver å ta på pledd feks. Anonymkode: c9a16...84e 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: for en nyfødt går det nok greit men ville nok kjøpt en reiseseng eller samsovet når baby nærmer seg 6 mnd. Det er selvsagt individuelt men feks min gutt vokste forøvrig ut av baggen lenge før 6 mnd å i tillegg er han fryktelig aktiv å kan lett dra seg opp langs kanten på sengen. Har måttet justere sprinkelsengen og lekegrinden til laveste omstilling for at han ikke skal dra seg over kanten. Han er akkurat blitt 6 mnd.  mtp hva du har over baby så må du se an din baby da der varierer, men min er fryktelig varm. Han sover i bare bomulls pysj uten noe over å gjort det nå i flere måneder. Alt sparkes av om jeg prøver å ta på pledd feks. Anonymkode: c9a16...84e Laveste innstilling* Anonymkode: c9a16...84e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå