Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjæreste med en fem år yngre mann, vært sammen et snaut år nå. I sosiale medier har det blitt køddet med aldersforskjellen mellom oss flere ganger på hans innlegg, jeg har bl a blitt kalt cougar. Jeg reagerer på at det kommenteres som om jeg ikke kan lese det som står. Dette er kun bekjente av kjæresten min, ingen av hans nærmeste venner, og ingen jeg kjenner selv som har kommentert,  likevel sårer dette meg litt, jeg synes rett og slett det hele er ubehagelig. Det irriterer meg at jeg bryr meg om hva fremmede kommenterer. Hadde lyst til å kommentere på den ene damas kommentar at hun burde oppdatere seg på hva definisjonen på en cougar er, da jeg strengt tatt ikke passer til beskrivelsen, ettersom aldersforskjellen må være større. Men det er jo bare barnslig å begynne å kommentere tilbake,  særlig siden kommentarene er til kjæresten min.

I tillegg til å jeg blir litt sår over kommentarene jeg synes er litt nedlatende på mine vegne, synes jeg det er rart at folk over 30 år får seg til å kommentere på denne måten. Lurer jo litt på hva motivasjonen er.

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget heller, lufte tankene antar jeg.

Anonymkode: 5c28f...b89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, fem års forskjell er jo ingenting. Jeg ville bare ignorert det, bare la dem se teite ut med de dustete kommentarene sine.

Anonymkode: 55427...c53

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...