Gjest Anonym i dag Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Ja, har du? Prøvd en sex-huske? Vi har nettopp anskaffet oss en sånn, og det virker veldig spennende!! Det hadde vært artig å høre om noen har prøvd en sånn?
Lassie Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 Nei, aldri prøvd. Tar den ikke veldig mye plass??
Gjest Embla s Skrevet 14. juli 2005 #3 Skrevet 14. juli 2005 Husker jeg leste ett eller annet sted at Pamela Anderson og Tommy Lee brukte en sånn(?) huske når de hadde sex..
Gjest Kålungen Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Nei, det har jeg aldri prøvd. Sikkert spennende den
Jettes Skrevet 14. juli 2005 #5 Skrevet 14. juli 2005 Hm..nei har ikke prøvd,men er spent om det kommer noen innom med erfaringer
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2005 #6 Skrevet 15. juli 2005 Noen som har prøvd å gjøre det på en vanlig huske? jeg har alltid sett for meg at det måtte være behagelig at dama sitter på en huske og fyren står og de er i rett høyde (selvsagt...) og han kan skyve henne fram og tilbake som han vil...? Men det er kanskje mer komplisert i real life enn i fantasien...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 15. juli 2005 #7 Skrevet 15. juli 2005 Ingen altså!???? Vel, får bare prøve oss fram, da.
Gjest Varg-Menja Skrevet 16. juli 2005 #8 Skrevet 16. juli 2005 Jeg har prøvd, og kan anbefale det på det varmeste. Husk å fest kroken godt, i en bærebjelke, dørkarm el.
Miss Angelina Skrevet 17. juli 2005 #9 Skrevet 17. juli 2005 Nei, det har jeg aldri prøvd... Syntes det ser litt innviklet ut jeg da:) Men det er sikkert moro......
Gjest Dalwhinnie Skrevet 17. juli 2005 #10 Skrevet 17. juli 2005 Jeg har prøvd, og kan anbefale det på det varmeste. Husk å fest kroken godt, i en bærebjelke, dørkarm el. ← Holder det virkelig å feste den i en dørkarm? Dørkarmene vår stikker ikke så veldig mye ut fra veggen, så jeg er redd feste hadde vært for grunt. Og ikke har vi bærebjelker heller...
Gjest Varg-Menja Skrevet 17. juli 2005 #11 Skrevet 17. juli 2005 Holder det virkelig å feste den i en dørkarm? Dørkarmene vår stikker ikke så veldig mye ut fra veggen, så jeg er redd feste hadde vært for grunt. Og ikke har vi bærebjelker heller... ← Dørkarmer har jeg bare hørt anbefalt fra andre, men bruker man hodet ser man det fort. Alle hus har jo bærebjelker, problemet er å vite hvor i taket de går. Når det gjelder nye leiligheter i sånne gips og stål-komplekser vet jeg faktisk ikke hvordan man skal løse det?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 17. juli 2005 #12 Skrevet 17. juli 2005 Dørkarmer har jeg bare hørt anbefalt fra andre, men bruker man hodet ser man det fort. Alle hus har jo bærebjelker, problemet er å vite hvor i taket de går. Når det gjelder nye leiligheter i sånne gips og stål-komplekser vet jeg faktisk ikke hvordan man skal løse det? ← Hmmmm.... vi bor i leilighet uten synlige bjelker noe sted. Å henge opp husken på tørkeloftet er kanskje litt vel drastisk...
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2005 #14 Skrevet 22. juli 2005 Trådstarter her. I morgen drar vi dit vi skal prøve den. Har tatt den med på ferie, og gleder meg VILT til å teste ut godsakene!! Den ser nokså solid ut, og jeg... mmm... Nei, den skal bli spennende å teste ut!!! Kommer tilbake med referat, og det kan godt du gjøre også, Glow In The Dark.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2005 #15 Skrevet 1. august 2005 Et lite tips: Vær forsiktig med egenfrekvensen til systemet. Om han støter i takt med egenfrekvensen så ender du opp på gulvet inntil en vegg før du ander ordet av det...
Gjest Darcy Skrevet 4. august 2005 #16 Skrevet 4. august 2005 Vel, har vel ikke digre kroker i taket på soverommer for ingenting, så svaret er: Anbefales !
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #17 Skrevet 5. august 2005 Trådstarter her... Huska var slurpe-nam-nam!!! Blir nok enda litt bedre når jeg bare får mindre lår... Ikke å anbefale hvis man har større lår enn meg.. Gleder meg til treninga får effekt og lårene minsker... Men vi testet at jeg satt i huske og han halvveis hang under... DET var namnam!! Og så satt han i huska mens jeg brukte munn.... DET var namnam!! Og så satt han i huska mens jeg stod foran, og han hadde faktisk beina oppå ryggen min... DET var namnam!! Vi brukte bare en av "selene" om gangen, og den vi brukte mest, var den som ikke bare er en lang remse, liksom... Men det er sydd to løkker, på en måte.. Den var greiest, fant vi ut. Prøve og feile, og så en liten porsjon humor. Da MÅ det bare bli snadder! Kan anbefales til folk med lår som er mindre enn mine, og mine er 78 cm rundt (ja, det er mye, derfor jeg trener, dah )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå