Gå til innhold

Har du blitt skuffet/overrasket over den?

Fremhevede innlegg

Gjest Guest
Skrevet

Jeg kom til å tenke på...siden dette er sex-forumet:

Har du noen gang blitt litt overrasket over å se utstyret til en gutt/mann?

Jeg har ikke sett så veldig mange menn nakne, men noen har det da blitt, og jeg kan hvertfall komme på et par stk. som jeg tenkte "oj, penisen så litt merkelig ut" om. Jeg glemte det vel fort igjen, men det er utrolig hvor ulike peniser kan være!

Noen er lange og tynne, andre skjeve og korte, osv..

Videoannonse
Annonse
Gjest Edith
Skrevet

Kanskje overrasket, men aldri skuffet.

Synes alltid at en hver penis har noe eget med seg,

Har likt alle de 15-20 stykkene jeg har møtt på i mitt 40 år gamle liv.

Gjest Fast bruker i.i
Skrevet

Jo, jeg ble skuffet EN gang. Den var (jeg lyver ikke) 9 cm i erigert tilstand, og ca like tykk som en babygulerot. Det morsomme var at han ikke virket å være klar over at den var så bitteliten...

Han sa sånn: "Åhh, kjenn hvor stiv du får meg!"

Ehmm... jeg klarte ikke helt å komme forbi denne blyanten av en tisselur, jeg.

:hoho:

Skrevet

Skriver under på "fast bruker i.i" jeg..

Jeg er ikke veldig kravstor på hvordan utstyret skal se ut, for han kan være sabla god i senga selv om den ikke er så stor, men denne... Det var ekstremt - jeg tuller ikke, den var ikke stort lengre enn langfingeren min! OG da var han stiv!! :sjokkbla:

Han lå der såå fornøyd og ba meg kjenne :hoho: Tok rundt den så ble pekefingeren min og tommelen for store rundt, kunne nesten knyte fingrene sammen igjen..

Stakkars. Skjemtes nesten på hans vegne.

Men - når det er sagt, så syntes sikkert han at jeg var veldig vid også! :ler2:

Gjest seroxata
Skrevet

jepp, jeg har blitt skuffet ei gang! Fyren jeg var med, var så liten at jeg ikke kjente om han var inni meg.. :tristbla:

Og det er ikke akkurat kult.. synes jeg da.

Jeg foretrekker å kjenne at det foregår noe der nede.

Gjest Guest
Skrevet

Morsom historie overfor her :ler::ler::ler::hoho::Nikke:

(Jeg kjenner igjen noe liknende)

Det rare er når gutta selv tror at det er så bra...også er det på en måte ikke helt det.

Skrevet

Hehe, jeg har også hatt meg med en sånn babygulrot....

Men her var språket "kjenn hvordan jeg fyller deg opp"... Jeg TROR jeg lagde en liten grimase uten at han så det.. Litt dårlig samvittighet for den der, men det var ikke akkurat fot i hose ... Men, -veldig lett å suge dah!

Og så har jeg (med min nåværende kjæreste) fått en særdeles hyggelig overraskelse...... :sjenert:

Det var litt for størrelsen (niiiice, og helt perfekt), men mest "guuud, så vakker den er....!"

:tommel:

Gjest Guest
Skrevet

Jeg fikk meg også en overraskelse av den hyggelige sorten forleden. Jeg var svært spent på hvordan han jeg var blitt kjent med så ut der nede, og den var mye større enn de to tidligere kjærestene jeg har hatt. :sjarmor:

Utrolig hvor flott det er med litt størrelse på utstyret, både i tykkelse og lengde..

:)

Gjest Guest
Skrevet

Det er vel like stor forskjell på oss menn som det er på dere jenter, vil jeg tro. Jeg har sett en del, og dere er virkelig forskjellige å se på, men den største forskjellen ligger i følelsen av å være inni dere. Noen er så trange at jeg knapt har fått den inn, andre har vært så korte at jeg har hatt omtrent halve utstyret utenfor, mens andre igjen har vært så vide at jeg har følt det som å vifte med et balltre i en bøtte, og så lange at jeg ikke har klart å bunne.

Heldigvis har dere kvinner muligheten til å trene muskler, men dessverre er det altfor få av dere som gjør det, og ligger som madrasser og forventer at vi skal gjøre all jobben.

Vi mannfolk kan jo ikke gjøre noe med det om vi har fått en babygulrot i "gave", men heldigvis gjelder det de færreste av oss.

Gjest Guest
Skrevet

Det hadde vært mye enklere om alle menn hadde litt størrelse og tykkelse på utstyret sitt, så slapp vi jenter å bli utsatt for baby-gulrot fenomenet.

Greit at ikke alle jenter er like trange, men det er jammen ikke kult når en baby-gulrot møter en middels skjede! :sjenert:

Skrevet (endret)

:ler2:

jeg skjønner at man kan bli overrasket over størrelsen, og kanskje også litt "skuffet".... men som herren over påpekte, det er faktisk VI (altså kvinnene) som kan gjøre noe med størrelsen vår! ;)

joda, det kan være enklere dersom han har en stor en.. men det kan faktisk bli vel så bra med en som har en mindre en, dersom man begge faktisk går inn for det.

og at vi ikke kjenner om den er inne eller ikke... kjenner dere ikke noe når dere blir fingret heller? eller er den mindre en en finger?

en som er stor, må gjerne slite litt mer for å faktisk treffe g-punktet under samleie. en med normal eller mindre, treffer faktisk lettere det også under samleie. (kun basert på egne erfaringer)

har ikke noe imot litt størrelse jeg, men vil ikke si at den største penisen jeg har hatt sex med er den beste opplevelsen.

ikke heller den nest største penisen har vært min beste sexopplevelse.

Endret av aline
Skrevet

Har blitt overrasket to ganger. Den ene gangen ble jeg litt skuffet også for denne gutten hadde såpass liten at jeg ikke kjente særlig. Den andre gangen var jeg med en som også hadde en litt liten, MEN han visste akkurat hva han skulle gjøre med den, hadde noen fine småtriks. Så der ble jeg positivt overrasket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...