tussi84 Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Vet at dette er en kjent problem stilling, men jeg føler meg kjempe frustrert om dagen. Det går på selvtilliten løs, og jeg føler meg ikke lenger attraktiv for mannen min. Jeg blir såret over at han ikke har lyst på meg lenger/ikke vil ha sex. Det startet bra i begynnelsen av svangerskapet. Vi hadde sex mellom 2 og 3 ganger i uka noe som har vært normalen for oss. Fra uke 15 ca og utover har det dabbet bare mer og mer av. Tror at totalt har vi hatt sex 4 eller 5 ganger siden uke 15, og nå er jeg snart i uke 30. Den siste mnd har kun vært engang, og da mistet han egentlig tenningen midt under selve akten. Vi har snakket om dette noen ganger, og han sier at det hender at han får lyst men at lysten forsvinner like fort som den kommer. Da han mistet tenningen under forrige sex runde så hadde alt gått fint sa han fram til han begynte å tenke på at jeg var gravid. Da dabbet lysten helt av. Han er visst ikke redd for at sex kan skade babyen. Han sier jeg ikke skal ta dette personlig, da det er mange par som opplever det samme når dama er gravid. For meg blir det personlig! Jeg savner den seksuelle nærheten med mannen min. Jeg har ikke noen fysiske sperrer som setter stopper for at jeg ikke kan ha sex. Er klar over at jeg kan fikse ting selv ved å onanere, noe jeg også har gjort flere ganger men det er all like vel ikke helt det samme. Det kan aldri måles opp mot den seksuelle nærheten som det min mann kan gi meg. Jeg savner det omtrent hver eneste dag, og en liten del av meg føler at baby er litt i veien.Ikke misforstå vår lille sønn er veldig velkommen til verden i oktober, og mannen min er også veldig opptatt av vårt kommende barn. Han liker å ta på magen og kjenne spark osv. Vi er stolte begge to. Samtidig er dette med sex livet frustrende. Jeg vil derfor høre erfaringer fra dere andre som har opplevd det samme. Ble det noe bedre under graviditeten, i så fall hjalp noen tiltak? Eller ble ikke sex livet slik det var før etter dere hadde født? Hilsen frustrert
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Det er flere menn som mister lysten på damen sin når hun er gravid. Ganske trist, jeg hadde heldigvis en mann som elsket kroppen min da jeg gikk gravid, og fikk aldri nok av meg. Det er vel ikke så mye å gjøre, tenner han ikke lenger, så gjør han det ikke. Det går seg nok til når du får kroppen tilbake. Anonymkode: 29c67...ba2 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er flere menn som mister lysten på damen sin når hun er gravid. Ganske trist, jeg hadde heldigvis en mann som elsket kroppen min da jeg gikk gravid, og fikk aldri nok av meg. Det er vel ikke så mye å gjøre, tenner han ikke lenger, så gjør han det ikke. Det går seg nok til når du får kroppen tilbake. Anonymkode: 29c67...ba2 Det trenger absolutt ikke ha noe med kroppen å gjøre. Jeg skrev om dette i en annen tråd tidligere i dag, og i mitt tilfelle er ikke kroppen problemet. Jeg har ikke lagt på meg noe fett, og magen var lenge flat. Nå har jeg en liten kul, og er 7 mnd på vei (har fått beskjed om at magen er liten, men akkurat stor nok til at jeg ikke blir sendt på ekstra UL.) I mitt tilfelle klarer ikke mannen å si hvorfor han har mistet tenningen, han skjønner det ikke selv. Jeg har spurt om haner redd for å skade barnet eller om han syns det er turn off at barnet "er til stede", men han svarer nei til dette. Han er allikevel tydelig på at han elsker meg og at han gleder seg veldig over barnet, som både var planlagt og ønsket. Det er på en måte godt å lese at andre har det på samme måte, selv om det er utrolig vondt å ha det sånn. Jeg satt med inntrykk av at det alltid er kvinnen som mister lysten, eller eventuelt at mannen mister lysten fordi kvinnen forandrer seg veldig mye i kroppen, så jeg har både vært forvirret, såret og frustrert gjennom svangerskapet. Jeg håper veldig på at det ikke går for lang tid før sex er godt etter fødsel, så det forhåpentligvis går an å få det i gang igjen da. Selv om man er slitne, regner jeg med at man bobler over av kjærlighet til hverandre når man ser hva man har skapt sammen. Anonymkode: 8898d...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Be han ta deg bakfra, da ser han vel ikke at du er gravid? Anonymkode: 6c20f...339
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 Har du forberedt han på at etter fødselen er det sannsynligvis du som ikke har lyst? Vil han ikke så vil han ikke, men hvis han ser for seg at alt går tilbake til normalen bare ungen er ute så kan han gå på en smell. Anonymkode: a8f60...a13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå