tussi84 Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Vet at dette er en kjent problem stilling, men jeg føler meg kjempe frustrert om dagen. Det går på selvtilliten løs, og jeg føler meg ikke lenger attraktiv for mannen min. Jeg blir såret over at han ikke har lyst på meg lenger/ikke vil ha sex. Det startet bra i begynnelsen av svangerskapet. Vi hadde sex mellom 2 og 3 ganger i uka noe som har vært normalen for oss. Fra uke 15 ca og utover har det dabbet bare mer og mer av. Tror at totalt har vi hatt sex 4 eller 5 ganger siden uke 15, og nå er jeg snart i uke 30. Den siste mnd har kun vært engang, og da mistet han egentlig tenningen midt under selve akten. Vi har snakket om dette noen ganger, og han sier at det hender at han får lyst men at lysten forsvinner like fort som den kommer. Da han mistet tenningen under forrige sex runde så hadde alt gått fint sa han fram til han begynte å tenke på at jeg var gravid. Da dabbet lysten helt av. Han er visst ikke redd for at sex kan skade babyen. Han sier jeg ikke skal ta dette personlig, da det er mange par som opplever det samme når dama er gravid. For meg blir det personlig! Jeg savner den seksuelle nærheten med mannen min. Jeg har ikke noen fysiske sperrer som setter stopper for at jeg ikke kan ha sex. Er klar over at jeg kan fikse ting selv ved å onanere, noe jeg også har gjort flere ganger men det er all like vel ikke helt det samme. Det kan aldri måles opp mot den seksuelle nærheten som det min mann kan gi meg. Jeg savner det omtrent hver eneste dag, og en liten del av meg føler at baby er litt i veien.Ikke misforstå vår lille sønn er veldig velkommen til verden i oktober, og mannen min er også veldig opptatt av vårt kommende barn. Han liker å ta på magen og kjenne spark osv. Vi er stolte begge to. Samtidig er dette med sex livet frustrende. Jeg vil derfor høre erfaringer fra dere andre som har opplevd det samme. Ble det noe bedre under graviditeten, i så fall hjalp noen tiltak? Eller ble ikke sex livet slik det var før etter dere hadde født? Hilsen frustrert
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Jeg er i samme sko som deg, og føler meg også avvist, såret og frustrert. Har dessverre ingen råd, men du er ikke alene om å ha det slik 😢 Anonymkode: 8ff30...d5a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Kan jo forstå at det kan være litt vanskelig for en mann å ha sex når man ser en stor mage med en baby inni. Det kan bli en sperre som gjør det litt ukofertabelt uten at det har noe med kvinnen som person å gjøre. Anonymkode: 5aed6...842 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Her er det motsatt. Jeg føler meg så uattraktiv og usexy med gravidkroppen min at sex er det siste jeg tenker på. Har heller ikke lyst. Mannen er tålmodig. Tar av meg hatten for ham Anonymkode: a9d7f...f5c 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jo forstå at det kan være litt vanskelig for en mann å ha sex når man ser en stor mage med en baby inni. Det kan bli en sperre som gjør det litt ukofertabelt uten at det har noe med kvinnen som person å gjøre. Anonymkode: 5aed6...842 En stor mage? Man skal ganske langt ut i svangerskapet før magen blir stor, i hvert fall som førstegangsfødende. Jeg svarte også i den andre tråden. Jeg hadde absolutt ingen antydning til å være gravid før jeg var 6 mnd på vei, først da kunne man se en liten kul når jeg var naken eller gikk i veldig stramme overdeler, men mannen mistet allikevel tenningen lenge før det. Fram til jeg var 6 mnd på vei så jeg altså helt prikk lik ut som jeg har gjort i alle de årene han har kjent meg. Det har nok ikke alltid med utseendet å gjøre, men heller hele settingen. tussi84: Du bør forresten be admin slå sammen de to trådene dine. Du har postet nøyaktig samme tråd to ganger, og folk har svart i begge. Anonymkode: 5df22...e95 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En stor mage? Man skal ganske langt ut i svangerskapet før magen blir stor, i hvert fall som førstegangsfødende. Jeg svarte også i den andre tråden. Jeg hadde absolutt ingen antydning til å være gravid før jeg var 6 mnd på vei, først da kunne man se en liten kul når jeg var naken eller gikk i veldig stramme overdeler, men mannen mistet allikevel tenningen lenge før det. Fram til jeg var 6 mnd på vei så jeg altså helt prikk lik ut som jeg har gjort i alle de årene han har kjent meg. Det har nok ikke alltid med utseendet å gjøre, men heller hele settingen. tussi84: Du bør forresten be admin slå sammen de to trådene dine. Du har postet nøyaktig samme tråd to ganger, og folk har svart i begge. Anonymkode: 5df22...e95 Så du hadde ikke lagt på deg et eneste kilo fram til 6. måned? Tydeligvis en del menn som ikke klarer få tenning når konen forandrer kropp. Anonymkode: 2af81...a3e 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du hadde ikke lagt på deg et eneste kilo fram til 6. måned? Tydeligvis en del menn som ikke klarer få tenning når konen forandrer kropp. Anonymkode: 2af81...a3e Jo, hadde gått opp noen kilo, men ikke i fett (ikke som var mulig å se, i hvert fall.) De fleste kiloene, hvis man legger på seg innenfor anbefalingene, er jo godt skjult på innsiden av kroppen. Mer blod, mer væske, morkake osv. Anonymkode: 5df22...e95
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 Mannen min hadde også 0 sexlyst fra 3-4 mnd og utover i svangerskapet. Alle 3 gangene. Fant aldri noen løsning, men sexlivet ble bra igjen noen uker etter fødsel hver gang. Anonymkode: 5f63d...71c 1
Gjest MrTeddy29 Skrevet 4. august 2020 #9 Skrevet 4. august 2020 Kan hende han føles bare at det er helt feil og ha sex mens man er gravid, folk e litt forskjellige der. Liksom, Kan jo hende at når han starter og ha sex med deg, så ser han magen og så tenker han det første at det er en baby der, så skjønner jeg jo at han mister lysten. Det har ikke noe med deg å gjøre, men det har noe med at han tenker litt annerledes og at han helst ikke vil gjøre det med tanke på at det er en baby der. Jeg ville respektert valget hans, og heller vente til at han er klar og tar initiativet.
Sinsiew Skrevet 4. august 2020 #10 Skrevet 4. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, hadde gått opp noen kilo, men ikke i fett (ikke som var mulig å se, i hvert fall.) De fleste kiloene, hvis man legger på seg innenfor anbefalingene, er jo godt skjult på innsiden av kroppen. Mer blod, mer væske, morkake osv. Anonymkode: 5df22...e95 På meg syntes kiloene like godt begge ganger, og jeg var svær allerede i uke 25.. La på meg 7 kg..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #11 Skrevet 4. august 2020 Har ikke hatt sex helt siden starten av svangerskapet. Sex lysten har bare død for både meg og samboeren. Mannen din kommer nok til å få mer lyst på sex etter fødselen vil jeg tro. Anonymkode: 81479...2f3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke hatt sex helt siden starten av svangerskapet. Sex lysten har bare død for både meg og samboeren. Mannen din kommer nok til å få mer lyst på sex etter fødselen vil jeg tro. Anonymkode: 81479...2f3 Meget mulig han får dekket sine behov et annet sted. Anonymkode: bef8d...912 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #13 Skrevet 4. august 2020 Men hva er problemet, egentlig? At det er en baby inni der eller at han ikke syns gravidmage er attraktivt? Prøv i doggy, da ser han ikke magen. Eventuelt i skje... Om problemet er at han sliter med å ha sex med deg pga det er en baby inni magen, så er det faktisk ikke så mye å få gjort med det. Anonymkode: 5cf5e...806
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #14 Skrevet 4. august 2020 58 minutter siden, Sinsiew skrev: På meg syntes kiloene like godt begge ganger, og jeg var svær allerede i uke 25.. La på meg 7 kg.. Det nekter jeg egentlig å tro, for du har jo gått ned i egenvekt med bare 7 kg opp totalt. Kroppen din utenom magen må jo ha blitt mindre. Du har sikkert følt deg verre enn du så ut.😉 Størrelsen på magen er jo veldig individuell. Jeg får tydeligvis liten mage, men det er jo bare sånn jeg bærer magen, ikke noe jeg har gått inn for eller kan råde over. Anonymkode: 5df22...e95
Sinsiew Skrevet 4. august 2020 #15 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det nekter jeg egentlig å tro, for du har jo gått ned i egenvekt med bare 7 kg opp totalt. Kroppen din utenom magen må jo ha blitt mindre. Du har sikkert følt deg verre enn du så ut.😉 Størrelsen på magen er jo veldig individuell. Jeg får tydeligvis liten mage, men det er jo bare sånn jeg bærer magen, ikke noe jeg har gått inn for eller kan råde over. Anonymkode: 5df22...e95 Åh nei, folk lurte på om jeg bar tvillinger så stor som jeg var. Så det er ingen innbilning. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #16 Skrevet 4. august 2020 Har han endret seg på andre måter? For svært mange starter utroskap når partner er gravid. Anonymkode: 636bc...01b 1
Heisenberg Skrevet 4. august 2020 #17 Skrevet 4. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meget mulig han får dekket sine behov et annet sted. Anonymkode: bef8d...912 Om han er en umoden idiot kan det sikkert være sånn. Heldigvis er ikke de fleste sånn Jeg og mannen hadde et godt og aktivt sexliv fram til jeg ble synlig gravid. Derfra og ut ble det «ugreit» for oss begge. Det føltes litt som å ha sex med en baby tilstede selvom den bare var i magen. Vi snakket om det og var heldigvis enige om hvordan det føltes. Sexlivet tok seg fort opp etter fødsel. 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #18 Skrevet 4. august 2020 Jeg er kvinne og jeg kan faktisk forstå mannen sin situasjon ekstremt godt. Det må være ganske distraherende og sikkert litt turn-off å vite at inni den voksende magen er det faktisk et lite barn. Kombinasjonen barn + sex er så forstyrrende at det er ikke rart man mister tenningen. Tror det skal lite til. Det værste du kan gjøre er å bli såret, trist, krangle eller kreve sex av mannen din. Da kan man fort havne inn i en floke som kan bli vanskelig å løse etter at barnet er født. Du må nesten bare ta det heeeelt med ro og skru ned forventningene. Ikke bry deg! Trøst deg med at det blir bedre senere og la heller mannen din ta initiativ når han er klar for det. Lysten kommer tilbake! Anonymkode: 9dd24...51f 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #19 Skrevet 4. august 2020 8 minutter siden, Heisenberg skrev: Om han er en umoden idiot kan det sikkert være sånn. Heldigvis er ikke de fleste sånn Jeg og mannen hadde et godt og aktivt sexliv fram til jeg ble synlig gravid. Derfra og ut ble det «ugreit» for oss begge. Det føltes litt som å ha sex med en baby tilstede selvom den bare var i magen. Vi snakket om det og var heldigvis enige om hvordan det føltes. Sexlivet tok seg fort opp etter fødsel. Det er nok ikke alt du vet om din mann. Anonymkode: bef8d...912 4
Heisenberg Skrevet 4. august 2020 #20 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er nok ikke alt du vet om din mann. Anonymkode: bef8d...912 Nei det kan godt være. Men jeg vet at han ikke er så enkel at han ville vært utro bare fordi jeg var gravid i en kort periode av et ellers langvarig sex/samliv. Jeg vet ikke helt hva du prøver å oppnå med å fremstille menn som så enkle at med mindre de får sex med sin partner når de vil så er de utro? 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå