AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Hei! er i uke 34+4 idag. våknet igår til veldig skjærende smerte i korsryggen, som etterhvert flyttet seg fremover og føltes som menssmerter. De kom og gikk i noen timer, før de forsvant og var borte resten av dagen. idag våknet jeg av menssmerter, som igjen kom og gikk, men nå mot kvelden er de nærmest borte. Kjenner litt svake murringer til tider. Har i tillegg ekstremt mye luft i magen, hatt siden igår. Promper i et sett😂 er dette tegn på noe eller er det helt normalt? bevegelsene til baby er også roligere, men jeg kjenner noen dult i ny og ne, mest da jeg legger meg eller etter mat. for litt over 1 uke siden hadde jeg noe slags «klikkelyd» nederst i magen(nærheten av symfysen utifra hva jeg ser på nett), hver gang jeg trykket litt hardt på do eller tisset. noen som har opplevd lignende ang klikking? og er det andre tegn på noe? skal på kontroll til jordmor imorgen, så regner med å finne ut mer da. Vil bare høre om andre sine erfaringer rundt det 😊 Anonymkode: 0d02a...c74
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #3 Skrevet 5. august 2020 Jeg merket murringer i korsryggen dagen før og samme dag som vannet gikk.. Om det er tegn hos deg er ikke lett å si. Kan være kroppen forbereder seg:) Jeg fødte tre uker for tidlig. Kanskje jordmor vet litt mer ja:) Lykke til! Anonymkode: c9f99...f2d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #4 Skrevet 5. august 2020 Skulle tro jeg skrev dette selv, er midt mellom uke 31 og 32 nå. Våknet to dager på rad med mens lignende smerter, går over og kan komme tilbake en stund etterpå. Får det kok bare 3-4 ganger om dagen, blir litt kvalm innimellom om jeg ikke får lagt meg nedpå. Skal på kontroll på fredag så skal nevne det da, jeg får oppdatere her om du ikke allerede har ringt føden/lege å forhørt deg. Anonymkode: 3c47d...b2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå