Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Ok, trenger tips!!! nå er jeg så lei og forbanna. Har endelig greid å få arm-muskler, mage som er flat og jeg glad i (endelig stolt over den!!) men får ikke trent indre lår. Er det noen som har forslag? går tur, step maskin, ligger på siden med det ene benet over det andre - mens jeg løfter det som ligger under (dårlig forklart). trener også litt yoga... vil ikke gi opp altså!! tips??
Pleier Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 Det er sånne maskiner som du sitter og presser beina sammen med, og hvor du selv regulerer belastningen. Det fungerer veldig bra, synes jeg.
Mathias Skrevet 15. juli 2005 #4 Skrevet 15. juli 2005 Indre lår? Hva mener du? Hva slags effekt er du ute etter???
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2005 #5 Skrevet 16. juli 2005 Ved å trene "indre lår" i maskin på treningsstudio, kan du oppnå en annen effekt enn den du er ute etter, nemlig at lårene dine blir bredere.
Gjest Daniella_ Skrevet 16. juli 2005 #6 Skrevet 16. juli 2005 Du kan ta knebøy, men pass på da å ha føttene dine pekende til hver sin side.
Mathias Skrevet 16. juli 2005 #7 Skrevet 16. juli 2005 Du kan ta knebøy, men pass på da å ha føttene dine pekende til hver sin side. ← da trener man ihvertfall baken da Adduktorene virker som støtte ved andre bevegelser, men kun som hovedgruppe når man presser innover.
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2005 #8 Skrevet 16. juli 2005 En lett måte å trene disse musklene på: Ligg på siden, strak. Støtt deg så du ligger stabilt. Løft det UNDERSTE beinet sakte rett opp uten å vri, og senk rolig ned. Gjenta.
Gjest Virvel Skrevet 16. juli 2005 #9 Skrevet 16. juli 2005 Hvis du er ute etter å få muskuløse lår kan du godt trene innsiden/utsiden av lårene, men hvis du vil ha slankere lår er det helt feil. Da bør du heller satse på trening som forbrenner fett, og øvelser som styrker lårmusklene uten å gjøre dem større. Jeg har lært en statisk styrkeøvelse for innerlår som visstnok skal være bra: Sitt på gulvet, strake ben. Bruk en stol, en treningsball eller noe annet, og plasser den mellom føttene. Press bena mot hverandre, og hold. Du kjenner det godt i lårene hvis du gjør det riktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå