AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Jeg driver og dater litt på si'. Ikke så ofte, men det hender jeg får kontakt på nettet og da blir det fort moro å treffes. Jeg lurer på om noen vet om hvor man kan sitte og drikke kaffe litt skjermet (kanskje ikke bare jeg er gift, men hun også) og helst sånn at det er mulig å kunne kjenne litt på hverandre (hvis kjemien blir bra) uten at andre på samme sted legger merke til det. Annen etasje på Hard Rock Café på Karl Johan er et brukbart sted, det samme med denne gamle store puben nederst mot Jernbanetorget. Men hakket koseligere hadde jo vært fint. Anonymkode: ca155...c99
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, MarieLo skrev: Dater på si? På si av hva? Av ekteskapet sitt, han skriver at han er gift. Anonymkode: ca4f4...d91
MarieLo Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Av ekteskapet sitt, han skriver at han er gift. Anonymkode: ca4f4...d91 Åja. Så ikke den. Støtter ikke utroskap så da blir det igjen forslag fra meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå